Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 36

2014-01-22 18:32:10

Ahoj všem přátelé,

dotaz k mému Vitu: v noci jsem si při jízdě všimnul, že mi kontrolka baterky svítí řekněme tak 5% světla, občas_cca co 2minuty problikne více(15%světla), nesvítí tak, jako když je problém a kontrolka vyzařuje 100% světla, jestli mi rozumíte. Může být problém s dobíjením? Ve dne ta kontrolka svítí tak málo, že si toho nejde všimnout..v čem může být chyba? Díky

viki  
viktor
2014-01-22 18:46:15

tim2001: těžko říct každopádně za baterkou je kostřicí šroub na něm hafo drátů tam to rádo oxiduje alternátory u těchto 2,,3 občas umíraly

2014-01-22 20:59:07

tim2001: Promer dobojeni. optimalne se to resi tak ze si pichned voltmetr na baterku za jizdy a kdyz to zacne problikavat tak kouknes na voltmetr a vis.

2014-01-26 16:00:59

duchono: Ahoj, tak jsem vše proměřil. Baterka sama o sobě 12,25V, při klíčku v druhé poloze 11,86V, nastartováné ukazuje 14,56V, během jízdy žádné poklesy. Stále +- 14,54V - 14,58V. A kostřící šroub u baterky vyčištěný, ale byl jak nový

2014-01-30 11:06:10

tim2001: Zdravím, Prosvicování kontrolky baterie na 30%....má zkušenost: Přicestě na Slovesku mi to probliklo 3krat, jednou to ani nechtělo zhasnout,až když jsem zastavil, vypl motor a chvíli počkal...tak se kontrolka už nerosvítila ..přijel jsem domů a alternátor šel na repas (vito najeto 360 000km), od té doby to nedělá.Sali

2014-01-30 11:13:13

tim2001: Baterka sama o sob 12.25 V jenom pokud to bylo po delsim stani, jinak by mel mit vic, proste ukazatel toho ze je asi starsi.

Napeti 14.5 V je OK dobiji to. Jenom bych si asi dal bacha a neporizoval gelovku protoze ty by se 14.6V moc nelibilo, ovsem otazka je cim si to meril ono +-0.5 V zadna mira

2014-01-30 11:18:19

duchono: 12,25V jsem naměřil v mrazu, cca -8 st. S Vitem jezdím denně, takže se nestává, že by dlouho nejezdil.

Měřil jsem tímto. UNI-T_UT33D Viz příloha.

2014-02-02 18:37:37

Přátelé, prosba. Namontoval jsem originální anténu, tu, co se sama vysunuje. Je to pův. anténa, se kterou to vyjelo z fabriky. Dotaz zní: Pokud jsem nenašel dvoupinový konektor, který je zapojený do antény, je nějaká šance si ho natáhnout z rádia nově? Měl jsem venku nádobku ostřikovačů i plastové sání k vnitřnímu ventilátoru, ale kabel tam prostě není. Na rádiu mám zezadu vývod 1xdrát s orig označením antena power. Půjde to zprovoznit? A co je druhý pin kabelu vedoucí do antény? Děkuji

2014-02-02 19:55:31

tim2001: Natahnout znovu to muzes, jestli si chces ustipnout ten konektor tak prijed, zrovna vcera jsem vymontoval tu povodni antenu co uz me vubec nejezdila. Leze tam + a - protoze ten motor se musi tocit tam a pri zasouvani zase zpet takze se napetu bude reverzovat . (hadam nemeril jsem to)

E34
LUBOŠ (Luban)
2014-02-02 21:14:51

kazdopadne tam musi jit spinane + remonte aby to fachalo pri zapnuti radia pokud nekecam

2014-02-02 21:44:59

e34: Zítra vyzkouším, jak to bude fungovat. Až pak budu řešit kudy protáhnu kablík do motorového prostoru

Ahoj všem,

mlhová světla mi svítí pouze, pokud mám zapnutý levý blinkr, na pravém nesvítí vůbec. A samy o sobě také ne. Bude problém v ovládacích páčkách pod volantem?

Díky

2014-02-17 13:31:59

Ne to bude blba kostra. KOnektror, kterej vede do lampy bejva uskvarenej.

Ale bud vklidu me prestaly mlhovky svitit tak nejak vubec a ani za hodinu a s jednou elektrotecnickou stredoskolskou prupravou , jsem se vysledku nedopatral

JInak pozor soudruzi to maji trosku nelogicky udelane, mlhovky jsou na jednom vlakne H4, potkavacky jsou ty H1nahore .

2014-02-17 13:37:30

duchono: Díky, taky jsem na to koukal jak puk, že mají H1 potkávačky a dole mlhovky s dálkama H4

Mám zčernalý a úplně tvrdý kabel vedoucí k pravé H1 potkávačce. (spolujezdcova strana) a kablík je zčernalý asi 4cm od konektoru. Ale svítí potkávačka normálně. Zkusím na to mrknout.

2014-02-17 14:39:13

Zdar , mlhovky nesvítí protože v páčce co ovládá světla je vymačkaný kontakt , který pouští napětí do spínače mlhovek po rozvícení hlavních světel.Řešení je buď vyměnit páčku , nebo přivést do spínače mlhovek napětí od jinud. Já jsem např. do spínače přivedl napětí ,,15,, ( zapnutý klíček ) a můžu mlhovky zapínat libovolně bez ohledu na to, jak mám rozvícené parkovačky / světla ( spínačem rozvítím jen přední mlhovky) . Použitelné třeba jako denní světla

2014-02-17 14:41:10

To nebude muj pripad, protoze na tom spinaci napeti je, dokonce kdyz pusitm mlhovky bez klicku a otevru dvere tak to zacne pistet ze jsem zapomel zhastnou svetla.

2014-02-17 14:42:39

duchono: Mám to úplně stejně. Ale teď mi to píská a mlhy nesvítí.

2014-02-17 14:44:20

tim2001: NO me taky ne , asi budu muset pohledat schema, doufam ze v tech ruskejch manualech je

2014-02-17 14:45:12

Popravdě mi to dělalo úplně to mamé . A jak mlhovky zprovoznit jsem zjistil náhodou . V dílně proti zdi . rozsviť světla , zapni spínač mlhovek a pohybuj páčkou jakoby lehce k sobě a dolu ( směr levý blinkr / světelná houkačka ) - uvidíš , že budou mlhy svítit ( když páčku správně naladíš ).

2014-02-17 14:47:29

malina_v220: Ahoj, věřím, že to může být tímto. I v otázce se ptám na páčky A přeci jenom to má něco nalítáno...Opravit to vymačkání nejde?

2014-02-17 14:49:19

tim2001: To bys musel tu páčku rozebrat a nevím jak moc to jde. Nejjednodušší mi přišlo dát spínači mlhovek napětí od klíčku .


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 36