Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 45

2009-04-03 23:01:25

to bude 100% tesneni nebo hlava ja to delal nedavno na 112 cdi v praci priznaky jsou na chlup stejne

2009-04-03 23:06:45

No to je super. Na kolik to asi může přijít? Díky

2009-04-04 08:18:28

Hlava 40k

Kdyz to bude jen tesneni tak 1000 plus rovnani hlavy a prace

tesneni by se melo poznat ze mas bud vicko oleje od pary a nebo kdyz to ohrejes tak pri startovani ti to tlakuje do expanzky

osobne se divim ze jsi pri zjisteni neotypovaneho motoru auto nevratil

ja bych dneska vracel hned vsechno.... Rozhodnuti nechat si auto me stalo 160 000 a jak to zacnes kuchat

uz nic nevratis

2009-04-04 08:41:01

enougher ma pravdu jak do tooho sahnes tak uz ti to zpet nikdo nevezme

2009-04-04 08:50:15

No bylo to přes známého a zjistilo se, že je to číslo jen administrativní chyba, ale než se to zjistilo, tak jsem byl na nervy, jestli tam není měněn motor. V mercedesu vylustrovali podle vinu a bylo vše ok. No buď to dají do pořádku na vlastní náklady nebo se holt s Vitem rozloučím. Kdyby to nebylo přes známého, tak neváhám. Je to mé vysněné auto, tak zatím vyčkám na výsledky z počítače a uvidím, jak se k tomu postaví prodávající. Děkuji vám za rady. Jirka

Tak jsem to ještě zkoušel. Víčko od oleje orosené není ani při studeném ani teplém motoru. Jediné co to dělá, že hapruje ta voda a při delší jízdě se rozsvicí a pohasíná ikona na hladinu vody, to asi jak to tlakuje a pak zase spadne teplota.

Přeparkovával jsem a tlak při povolení víčka tlačí vodu ven i za studeného motoru.

2009-04-04 12:15:39

jirko na koho jsi se obrátil skrzevá toho typu motoru? /myslim zastoupení/

2009-04-04 12:44:02

Já to mám komplikovaný, pokaždý, když pořizuji něco nového a na auta mám extra pech. Ten motor mi kontroloval známý, který pracuje přímo v mercedesu. Jinak by to asi taky nebylo tak snadný.Vyjel z počítače takový protokol, něco jako rodný list auta podle VINu.

2009-04-04 15:17:36

Proste dojdi za znamym a rekni mu at vyspuli munici na opravu nabo at si pastiku odveze

2009-04-04 18:33:09

Už se stalo, zatím se k tomu staví kladně, tak uvidíme. Moc vám děkuji. Jsem moc rád za každý názor i radu. Díky. Dám vědět jak to dopadlo. S pozdravem všem Jirka

2009-04-07 20:59:15

ahoj všem: rada jak opravit motorek - zarezlou hřídel aniž by jste ho rozvrtávali jako já a něco zničili vevnitř jako já. oddělejte těleso motoru a případně vyměňte uhlíky - vzydejteven i s hřídelkou na které je šnek, který pohání ozubené kolo na obrázku. Když je tato část vyndaná, tak se nemusíte bát násilím protáčet osičku na které je přišroubován stěrač (a nastříkejte olej pod to černé těsnění). tímto v pohodě roztočíte zrezivělou hřídelku stěrače a uvnitř by se nicnemělo zničit (pokud závada nebude na koncových kontaktech pod tím ozubeným kolem uvnitř.

2009-04-08 21:41:02

Zdarec všichni! Sluníčko už je venku a já zjistil, že mi nejde klimoška.V Mercedesu mi technik řekl, že náplň stojí 2800Kč, ale pak jsem zjistil že v Praze Na Jarově 2 jí plní za 1290 a opravdu to tak stojí včetně čištění a vakuové zkoušky těsnosti. Dělají tam plno věcí včetně chip, ale nevím jestli do toho půjdu, stojí to kolem 10000. Pokud má někdo zájem tak www.autoservis-garant.cz. Jinak mám ještě problém. U kolečka na změnu rachlosti ventilátoru mi jde pouze je 1. a 4. stupeň, občas 2.. Trojka nejde vůbec. Nemáte s tím někdo prosím zkušenosti?? Díky Borek

2009-04-09 20:43:02

já muss auch klimaanlage nechat zkouknout und dopflnit. aber nefím, fachá jak má, zima de chned

2009-04-09 21:44:53

já otevřel obě okna na plno....a taky mám chladno

2009-04-10 08:44:25

tak díky potřebuji vědět co s tím přepínačem, když nejde 3 stupeň a občas i 2. Tvoje němčina je brilantní

2009-04-10 22:55:28

Pánové potřeboval bych poradit. Mám Vito 2,3TD a mám s ním tak trošku více problémů. Ale s jedním bych potřeboval poradit. občas mi jede turbo a z ničeho nic zasej ne. Z ničeho nic přestanou jít všechny ty podtlakove ventily. Nesetkali jste se někdo třeba s nějakým problémem u tohodle s elektrikou? Jako by tam byl nějaký skrat nebo něco a odpojilo se to vždy.

Nahoře na kastli jsou přišroubované 3 ventily jeden spouští údajně turbo, druhý spouští EGR ventil a ten třetí nevím na co je. V servisu mě vyměnili ten první, že byl špatný a že by to chtělo vyměnit i ty druhé, jenže dojel jsem domů a všechny fungovaly a po nějaké době naráz všechny přestaly. Jako by se uplně odpojila eletřina. Závada nebyla ve vetilu ale někde dál. Jo a u každého vedou konektory.

2009-04-11 22:07:45

a co treba vakuova pumpa,tudiz spatny podlak a nasledna nefunkcnost ep ventilu

2009-04-12 18:16:48

Zdravím všechny příznivce značky Mercedes Benz!

Mám doma Vito, 112 CDi v provedení "F". Dovezl jsem si je z německa, ale teď se mi u něj vyskytl problém, kdy se mi po zamčení vozu dálkovým ovládáním stáhnou všechny okna. Někdy se to stane a někdy ne. Nevím v čem je problém. Vozidlo je vybaveno tzv. komfortním zamykáním, takže pokud zamknu vozidlo klasicky klíčem a podržím je, tak okna vyjednou nahoru a je klid. Měl někdo takový problém? A ví někdo v čem je zakopanej pes? Předem děkuji za rady.

2009-04-13 13:50:42

zdravím,potřeboval bych poradit s klimatizací na VITO 110D, jak zapnu vypínač kontrolka se rozsvítí ale klíma se nespustí ,včem může být problém?????pojistky jsou v pořádku, nevim jestli je tam ješte nejaká přímo na klímu alebo nejaké relátko minulý rok vše fungovalo děkuju

2009-04-13 17:49:32

mohla by to byt el magnet civka na kompresoru nebo ti jen uniklo chladivo(mozna nekde dira)

2009-04-13 20:18:37

tyjo, já klimu ještě nekontroloval a fachá jak divá


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 45