Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5 ......... 45

2008-08-06 10:58:14

Zdravím,

chtěl bych poradit, nemám moc zkušeností s Vitem,ale chtěl bych se zeptat,

jak jsou tyto auta spolehlivy co se týče motorů atd nějaké jejich nedostatky a tak

mám zájem si koupit toto vozidlo jedna se o Vito z roku 2002 108CDi 60KW.....?

2008-08-06 16:36:37

Ahoj poradím ti dobrý odborník na Vita a na motory CDI je 220380 určitě ti poradí mně taky poradil jak opravit Vstřiky na CDI

2008-08-07 08:55:43

Zdarec,ja mel Vito dva roky a nemel jsem s nim problem,krom brzd ,cepu,oleju a filtru jsem menil jeden vstrik,ktery stal 6500kc a najel jsem asi 100 000km(maxi spokojenost)Jinak trochu hniji karoserie.Kdyz budes chtit vedet vice tak se ozvy.Mame tady v praci jedno Vito na prodej vypada dobre,je 112CDI 90kw, 5mist s klima,kuze,nezavisle topeni sada leto zima,2*airbag,automat,118000km serviska,ale cenu zatim nevim.Myslim ze je na nasich strankach www.auto-hm.cz

2008-08-07 11:06:54

Zdravim,

Vita 638 se vyrabely ve Spanelsku a problemy byly s dilenskym zpracovanim hlavne tusim do roku 2000, pak si tam udajne nemci udelali poradek. Pokud to chces jako osobak tak neni spatny se kouknout po V-Classe ktery je na prvni pohled stejny ale je to osobni verze. Delalo se to myslim vyhradne v nemecku a je to poznat ... ale zase je tam potencialni problem s pneumatickou zadni napravou.

Co se tyka motorizace, tak se zkus s tou 108 poradne projet ... ono je to auto i prazdny pekne tezky. Ja mam ve sve V-220 tu 90kW verzi ( stejny jako ve Vitu 112 ) a ten motor je super ... jede to jako drak. U ojetiny by tam ani nemusel byt nejakej hroznej cenovej rozdil.

P.

P.

2008-08-07 11:28:37

Hmm diky za odpovědi taky si myslim na tak velky auto je 60KW malo,radeji bych chtel tu 90KW

ale jeste si to rozmyslim.....

2008-08-08 22:31:35

Čau ja měl asi 2 roky 112CDI r.v. 2002 najeto 130000km a žádnej problém. Teď dávám dohromady V-220CDI . Myslím si že mezi 108 , 110 , a 112 , CDI je rozdíl jen v řídící jednotce motor je pořád stejný takže i když koupíš 108 upravou řídící jednotky by si z toho mohl udělat 112 pokud někdo víte jak to je samotného by mě to zajímalo a pokud někdo máte zkušenost napište chtěl bych tu mou 112ku malinko načipovat tak nevím

2008-08-08 22:43:20

zdarec,urcite to neni jen softwaru,ale jsou tam jina vstrikovace,zbytek jsem jeste nezjistil,ale je lepsi nenacipovana 90ka nez nacipovana 60ka.Jinak o cipu taky premyslim a porad nevi jestli jo nebo ne

2008-08-08 23:06:54

ááááááá tak to jsou pro mě novinky já myslel že je to jen ten softvare takže myslíš že jsou 3 druhy vstřikovačů 108 110 a112 no zkusím to taky zjistit začíná mě to zajímat . S tím čipem taky váhám zrovna min týden jsem si nechal načipovat fábku RS no ono už to jelo i tak dost ale bylo to grátis tak sem to zkusil a byl sem překvapenej dost je to znát ale co mě dostalo spotřeba jezdil jsem tak za 6,9 a teď 5,3 nechápu

2008-08-09 08:54:08

Parkrat se to probiralo tady : http://www.benzworld.org/forums/v-class/

Moc jsem to nesledoval,ale mam pocit ze je tam rozdil v turbu ( velikost a promenna geometrie lopatek ) a taky tusim ta 108 nema intercooler.

2008-08-17 07:43:43

Zdarec,

potreboval bych poradit ohledne mercedesu vito 112 cdi automat r.v. 1999.

Při chodu studeneho motoru to rafe jak traktor, na diagnodtice mi rekli, ze je spatna tryska, tak sem ji vymenil a je to jeste horsi.Diagnostika hlásila jeste závadu na cidle brzdového svetla ,ale tim to asi nebude.Jak se motor zahreje tak se to zlepsi ale jinak to strasne skace .Na volnobeh to drzi tak 500-600 otacek ,driv stacilo jenom lehce prislapnout pedal a spravilo se to ale ted to rachta i pri 2000 otackách. Vymenil jsem olej v prevodovce i filtr ale zadna zmena. Kdybys tusil co by to mohlo byt bylo by to spica.

2008-08-18 12:41:42

Čau takle zjišťovat závadu a ještě takovou co popisuješ to je docela blbý a navíc jsem to moc nepochopil píšeš že studený to rafe ale co je to z motoru nebo z převodovky může to být i měnič. Ale docela důležitý je že se to zhoršuje jak píšeš takže by bylo potřeba s tím něco udělat protože takle můžeš vyku...t ještě spoustu dalších věcí

2008-08-22 08:51:30

Nazdar,

jestli jsem to dobře pochopil, tak mám s motorem stejný problém,mám teda man. převodovku, ale motor mě dělá přesně to co popisuješ. V podstatě mě skoro chcípá na volnoběh, tak tak se udrží a s klimou ještě horší. Dvě ruzné diagnostiky nenašly vůbec nic. Nevím co s tím. Jen ten volnoběh jinak šlape perfektně, mám na něm najeto 100t. celkem má 240t. a tohle mě trápí tak posledních 20t. Jo r.v. 2000. Kdyby někdo něco věděl, budu rád, zatím díky.

2008-08-23 12:22:13

caute Marek ma pravdu.Ale zkuste to priblizit kdyz startujete toci motor delsi dobu nez naskoci?

2008-08-24 09:04:46

Ahoj,

co se tyče mě, tak start v pohodě celoročně. Skusim nechat udělat vstřiky. Jen se bojím jak se jim bude chtít ven, prý po 200t. už to občas bývá problém( že jsou zapečený v hlavě).

2008-08-27 20:04:40

jak u ktereho,nebyva to tak strasne,jestli jezdis do BV tak by jsme se na to mohli kouknout mame i dignostiku

2008-08-27 20:13:10

220380 : Vy delate tak nejak vsechno ? Mel bych par veci k reseni na sve V-220 se kterejme se mi k Hoskovi moc nechce a jinej servis na MB tady v okoli neznam :(

2008-08-28 20:15:48

Zdarec delame vsechny znacky bez rozdilu a s MB bez problemu dignostika, opravy,nahr dily origo i nahrada.Kdybys neco potreboval napis i interkou

2008-09-08 16:52:43

Ja jsem vymenil vsechny vstriky a je to jeste horsi, kdyz je to studeny tak to vypada ze se to rozskoci a jak se to zahreje tak se to zlepsi. J o a s tema startama, kdyz je motor studeny tak hned po zatoceni to chytne a zdechne a na podruheto chytne a vydava desivy zuky , a jeste se to prepina do nouzoveho stavu a pres 3000 otacek to nejede tak uz si s tim nevim rady. Zitra jedu na diagnostiku, jestli tam teda dojedu. Zdar

2008-09-08 19:31:24

nema smysl bezhlave neco menit,ta dignostika ti urcite rekne vice a presne kde je chyba

kdyby jsi nebyl z dalky tak ti reknu at se stavis a skouknem to.Dnes za mnou dojelo vito tady s clubu tak jsme to napichly a za 20minut vedel kde je problem(velka spotreba,maly vykon,netoci vic jak 3000ot/min vysledek praskla hadice od turba)

cau Hagri,zkus cihnout na www.primapneu.cz jsou tam pneu za hodne dobry peniz ja si s tama objednal letni pneu na mb c a dobry

2008-10-26 19:05:59

Ahoj, všem. Jmenuji se Borek a právě jsem se zaregistroval. V úterý si jedu do Hamburku pro V220 cdi Ambiente rv. 2001. Potřebuji vědět kde jsou všude ukryté ev. štítky, abych si nenaletěl. Díky všem předem za radu a můžete i na mail bnemec@seznam.cz. Doufám, že bude dobrý a nebude pořád v servisu. Nyní jsem byl Volvař, ale MB byl vždycky můj sen. Ahoj


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 45