Fórum - Téma


W638 - Pojistky a elektrika


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pojistky a elektrika

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2

2008-10-08 00:51:09

zdravim,

mohol by mi niekto poslat popis pojistiek na vito 108 r.v. 96, alebo hodit link kde to najdem popripade by bodol aj manual ked uz inac nie.zaujimaju ma najma pojistky pod volantom ;)

thx

2008-10-08 08:00:20

Nevím jak dalece je to shodný, ale na V-220 z roku 2002 je to takhle :

česky

anglicky:

2008-10-08 16:03:49

velmi pekne dakujem, moc si mi pomohol

2012-07-25 14:46:17

Zdravim, nemeli by jste neko prosim schema eletrickych rozvodu pro VITO? Ci nejkou radu kde hledat problem... postupne behem nekolika mesicu mi prestali z niceho nic fungovat el, zrcatka, el, zasuvka, el. vyhrivani sedadel, prave zadni okno a predni ostrikovac okna...a kdo vi co jeste prijde. Pojistky jsem kontroloval ale vadu nenasel. Nemel by nekdo popis k pojistkam? Dekuji.

Doli  
Libor
2012-07-25 16:16:18

Začni zkontrolováním propojů předních dveří a karoserie v gumových průchodkách. Budou tam zpřelámané a zkratované vodiče.

2012-08-15 23:36:54

zdarec nevi nekdo kde jsou pojistky na vitu rv.2006

Doli  
Libor
2012-08-16 03:26:48

V motorovém prostoru před spolujezcem - černý box.

2015-03-20 07:30:03

2,2 cdi hoří elektrika,neřadí P .. 2,2 cdi hoří elektrika,neřadí P .. AHOJ mám Vito 2,2cdi 92kw 112. přestalo startovat, vyměnil jsme starter za funkční, ale jakmile otočím klíčkem na start tak jen cvakne a hoří kostry malé kabílky v motoru, všechny kostry zkontrolované, kabely sme prošly snad všechny, nevím čím by to mohlo být, starter je dobrej, motor se taky točí sám, tak nevím, napadá mě jen spínačka, potom mám další zádavu, nezařadí mi to Pčko u automatu a při jízdě jede krásně a řadí hezky ale z ničeho nic vylítnou otáčky, jakoby vyřadí a rozsvítí se kontrolka automatu,musím potom chcípnout a nastartovat aby to vůbec dál jelo, diag píše GEAR CONTROL z toho nic nevyčtu, hydroměnič po repasu, novej olej a filtr v převodovce ,převodovka vevnitř voňavá, tak teď mluvte....

Doli  
Libor
2015-03-20 08:02:21

rc007: A ukostření motoru jste taky kontrolovali?

2015-03-20 08:44:22

doli: ukostření motoru je ok, je tam ocelové lanko které je v pohodě, navíc se zkoušelo i překostřit startovacím akabelama projistotu a situace stejná

2015-03-20 13:52:18

rc007: Jestli tomu dobře rozumím, tak motor se dá volně protáčet (např. ráčnou na řemenici kliky). Starter jenom cvakne a motorem netočí. Po cvaknutí teče zkratový proud, což způsobuje pálení přechodů a izolace.

No pokud není ve zkratu přímo ten startér, bude na vině asi průraz mezi kostrou a některou živou částí. (např. sv 50, ovl. cívka startéru). To se nedá takhle říct, je třeba měřit.

Dotaz ještě. Startér sám o sobě se točí? NApříklad při přímém připojení k baterii(startovacím kabelem)?

Pokud je vše zapojeno správně a se starým startérem to nedělalo, napadá mě jedině zkratovaná kotva startéru. Tím by po otočení klíčku se sepla sv. 50, ovl relé startéru vysune kotvu (cvaknutí) a sepne hlavní kontakt sv. 30 přímo z baterky. Pokud by kotva byla OK starét se rozběhne. Pokud je ve zkratu, půjde proud přes její vinutí přímo na kostru. Jelikož tento obvod není jako jediný ve voze jištěný pojistkou, bude hořet vše co proudu stojí v cestě. Nebo je startér mechanicky zablokovaný. Pak se děje něco podobného.

Tak hodně zdaru s hledáním.

Doli  
Libor
2015-03-20 14:29:28

radekc99: To je všechno asi pravda, ale proč by hořely ty malé kostry? Pokud je v pořádku ukostření motoru a kostra od baterie, tak by v případě zablokovaného/zkratovaného startéru hořelo pravděpodobně nejdřív plus ke startéru, má nejmenší průřez....

2015-03-20 22:12:46

radekc99: starter je právě už druhej a sám venku se normálně točí

2015-03-23 06:34:45

rc007: Normálně bych šel po hlavním kostřícím pásku, ale když píšeš že je v pohodě... ono by to tomu totiž přesně odpovídalo. Zkus jí úplně odmontovat a zkontroluj i příchytné šrouby a svorky pásku.

Doli: no právě k tomu všemu tam může být nějaký přechoďák a ten proud není tak velký, aby plus od baterky přepálil hned. Zase mě to vede k té kostře. Navíc když píše, že venku se startér točí.

Doli  
Libor
2015-03-23 06:44:24

radekc99: a co jsem psal před dvěma dny??? - rc007: A ukostření motoru jste taky kontrolovali?

2015-03-23 17:48:34

doli: Ano a na to odepsal, že ukostření motoru je OK. Proto na to poukazuji znova, aby to pořádně zkontroloval. Ale už jsem si zvykl, že pokud někdo tvrdí, že je něco OK tak to tak ve skutečnosti být nemusí...

2015-03-23 23:39:31

tak je vyřešeno byla to opravdu kostra, ještě jsem to překostřil a je to ok, ovšem je pravda že původní ocelové lanko jako kostra vyzerá neporušeně tak proto jsem neřešil, ještě ale řeším to vypadávání rychlosti u automatu, nevíte si s tím rady? díky

2015-03-24 06:35:01

rc007: A nemohlo to být taky tou kostrou? Ona ta převodovka taky nějakou elektriku potřebuje a bez dobrého ukostření to nemusí fungovat. On by tomu odpovídal i ten výpis z diag. Stalo se ti to i po opravě kostry?

2015-03-24 21:16:06

ano děje se to i po opravě kostry

2016-07-02 21:57:06

Nezapojený konektor .. Nezapojený konektor .. Zdravím,

nevie mi náhodou niekto poradiť kde by mohol byť pripojený tento konektor na fotke.

Menili sme totiž motor a neviem sa rozpamätať, či bol pripojený a ak hej tak neviem kde.

S pozdravom

Dávid


Odpovědět

1  2