Fórum - Téma


W638 - Pohon vstřikovacího čerpadla


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pohon vstřikovacího čerpadla

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

Doli  
Libor
2013-10-05 03:47:03

tico: řízení mám

TiCo, 2013-10-04 21:21:20 napsal:

Ahoj blueabyss,

překvapit mě měl pán co měl toto seřídit, ale chtěl před měřením seřídit rozvod a sundat opět čerpadlo, že se zastaví v pondělí. Prý by tam jinak seděl do tmy a na toto nemá čas. Rozvody už jsou díky Liborovi (Doli) nastaveny , ale čerpadlo se nám opět demontovat nechce. Tak máme dvě možností, první je ta s demontáží čerpadla a druhá, že to nastavíme s namontovaným čerpadlem na autě.

Pokud budeš tak hodný a můžeš mi postup poslat, budu Ti vděčný, toto nastavení prostě nejde sehnat.

Jestli si můžu vybrat jazyk, poprosím o Polštinu.

Moc Ti předem děkuji ..

2013-10-12 15:19:20

tico: Tak co už to rachtá?

2013-10-15 23:32:39

blueabyss ahoj,

vše už je seřízené, už chybí jen nahodit turbo, chladič, světla, nárazník bla-bla-bla a jezdím. Snad už tento víkend pojedu.

Ale:

Popsal bych trochu seřízení, ručně podle návodu si bez urážek kolegy i popisu prostě dva ze dvou nevěděli rady (myslím vstřikovací čerpadlo). Až dorazil klučina s tím "elektro měřákem" tak to seřídil. Nevím jak se to jmenuje, ale je to o velikostí cca 20 cm na 15 cm, zapojil + a - a na displeji byl ukazatel nějaké křivky která problikávala. Pootáčením seřizovacím šroubem se led světýlka přibližovala do středu ukazatele a jak bylo seřízeno tak se ledky z červeného problikávání po displeji sešli uprostřed a rozsvítila se zelená ledka a pípalo to.

Potom překontroloval ještě nastavení rozvodů a řekl, že jsou nastaveny špatně, prý se musí nejprve nastavit na 0 a potom na 15 stupňů, kolega to nastavil hned na 15 bez té nuly a prý to bylo špatně. Po nastavení rozvodů usadil čerpadlo, překontroloval ještě nastavení a nahodil napínák. Jsem z toho úplna lama (blb) a vážně jsem stál s hubou otevřenou a raději se jim neplet pod ruce. Celá tato práce trvala cca 1 hodinu a stálo to 400,- Kč (za facku).

Zeptal jsem se ho hned na ventily, jestli se nedomrvili a řekl, že u těchto motorů nebo u tohoto modelu je pravděpodobnost potkání a doohýbání ventilů skoro nulová. Rozebral a řekl, že ventily jsou ok. Pak mi něco vysvětloval o dobré kompresi a takové ty srandy Poděkoval jsem, zaplatil a odjel. Nicméně jsem musel sehnat ještě boční kryt kliky, když mi to dovezli po čištění motorů a dílů tak našli v tomto krytu prasklinu od ozubení, které se rozletělo. Celý motor přetěsněný, gufera i těsnění je nové a oleje vyměněny i v převodce, tak teď už jen doskládat pár drobností a snad bude vše ok. Kdyby se někdo chystal poprvé na rozebrání vany tak ať se na to psychický dobře naladí je to na

Teď už jen řízení které rosí, ale to už nechám na příští měsíc.

Momentálně dělám GO na svém zdraví, chodím po čtyřech a chystám se na operaci s vyřezlou ploténkou, proto jsem tady teď chvíli nebyl. Takže opichy ploténky 3ks Dorsiflexu a postelovina

Jak to startnu tak dám vědět jaký je chod motorů. Už se třepu na nové turbo

2013-10-16 00:38:51

Ale to je v těch návodech co jsi zde stáhl a co jsem ti zde dal jasně popsané (navíc každý automechanik by toto měl vědět) - rozvody se vždy nastavují na značky respektive OT (horní úvrať) a předvstřik je 15 st před horní úvratí. Psal jsem také, že čerpadlo lze seřídit více metodami tu o které píšeš s touto jsem nikdy nedělal, ale vím, že existuje. Poprvé jsi ji však popsal jako něco s dvěma stroboskopy tak to mi nebylo jasné.

Řekl bych že problém není v tobě ani v návodech, ale v těch, kterým jsi to zadal dělat (pokud se honosí titulem automechanik a opravují motory) - to je vážně špatné - jsou to základní věci a víceméně u takového jednoduchého motoru zcela učebnicový příklad nastavení rozvodu - navíc na obrázku je toto zcela jasně uvedeno.

Ach jo těm lidem co se v těch autech dnes hrabou schází elementární znalosti.

2013-10-16 17:45:02

Petře,

já tomu nerozumím vůbec, ale klučina co mi to nastavoval tím přístrojem shlídl popis i schéma které jsem si od Tebe vytiskl a řekl, že je to popsané dopodrobna a hodně povedeně.

Jenže to nastavil s tím přístrojem, že prý už ho dotáhl tak to s tím dá dohromady.

Má nějakého 4x4 žraloka a v něm motor Mercedes, proto si tuto pomůcku pořídil a říkal, že už ji hodně krát použil.

Co tak vím, že Mercedes motory mají některé Jeep, kdybych jeden neměl tak vím kulové

Každopádně jsem rád, že je to seřízeno a teď se těším na jízdu

Tobě a Liborovi za vše moc děkuji

2013-10-16 19:16:51

Není zač - hlavně to již rozhejbej, prodej a kup něco pořádného - obdivuj tvoji trpělivost

Doli  
Libor
2013-10-16 20:27:42

tico: Jj, jak píše Blueabyss, nemáš za co , hlavně aby Ti to už vrčelo...

2013-10-17 13:17:08

Kluci dík .

Prodat to už neprodám, ne málo jsem zainvestoval a hlavně auto s celopolepem je asi neprodejné.

2016-01-29 10:59:09

Zdar chlapy. Potřebuji radu. Rozvody vito 2,3td. Horní úvrat - značky na vačce. 15 stupnů za hú zafixovat čerpadlo. Motor nejede. Čerpadlem pohnu ,takže se dostanu někam k 0. Motor jde lépe ale pořád to neni ono. To nastavení čerpadla na 15 za hú neni tak trochu blbost. Podle toho jak se motor chová tak bych nastavoval - hú - značky na vačce - aretace čerpadla.


Odpovědět

1  2  3