Fórum - Téma


W638 - Pohon vstřikovacího čerpadla


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pohon vstřikovacího čerpadla

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2013-10-03 23:52:36

Toto jsem si vytiskl už v sobotu, našel jsem to v nějakém vlákně a podle tohoto popisku rozvody nastavil, ale za boha neví jak na to čerpadlo.

Jak od něj zítra dorazím (kolem 18:00) tak dám vědět jak to dopadlo. Myslím, že to ten klučina dá.

Moc děkuji a ještě jednou promiň za výbuch

2013-10-04 19:34:15

Tak se dnes žádná akce nekonala, třeba to klapne v pondělí.

Chlapi, není vážně nějaký fígl jak nastavit ozubení čerpadla s rozvody?

Rozvody už jsou, jen doseřídit to ozubení čerpadla.

Nějaká vychytávka jak zaaretovat a znehybnit čerpadlo?

Dík za každou radu, nechci čekat do příštího týdne až mi pán řekne, že nemůže a stejně bych to musel nějak pořešit.

Dík všem.

2013-10-04 20:47:39

Tak jsem myslel že nějak překvapíš - česky to bohužel nemám ale můžeš si vybrat německy, anglicky, španělsky, polsky, francouzsky, italsky, švédsky. Budeš muset trošku improvizovat ale se šikovným mechošem to dáte.

2013-10-04 21:21:20

Ahoj blueabyss,

překvapit mě měl pán co měl toto seřídit, ale chtěl před měřením seřídit rozvod a sundat opět čerpadlo, že se zastaví v pondělí. Prý by tam jinak seděl do tmy a na toto nemá čas. Rozvody už jsou díky Liborovi (Doli) nastaveny , ale čerpadlo se nám opět demontovat nechce. Tak máme dvě možností, první je ta s demontáží čerpadla a druhá, že to nastavíme s namontovaným čerpadlem na autě.

Pokud budeš tak hodný a můžeš mi postup poslat, budu Ti vděčný, toto nastavení prostě nejde sehnat.

Jestli si můžu vybrat jazyk, poprosím o Polštinu.

Moc Ti předem děkuji

2013-10-04 21:38:37

Sem si to myslel Chahare ostravskej Myslím ale že čerpadlo budete muset vyhodit znovu ven. Tak moment někam ti to nahraji.

2013-10-04 21:55:27

Nastavili bychom to na jiném čerpadle, mám jich momentálně víc , ale to org. má konektory a elektro ventil, ty další dvě to mají v místě konektorů zaslepené.

Jo Polština u nás frčí . Bakala zavře Paskov a bude po kamarádství s PL

2013-10-04 22:16:50

Bakala byl můj kámoš a spolužák - neviděl jsem ho od té doby co zdrhnul za totáče přes Terst do emigrace To mu bylo 18. Dělal nějakou oděvní průmyslovku a jak se dnes má

Tady to máš - pokud nenajdeš ty aretační otvory na čerpadle tak mi pošli bosch číslo nového čerpadla:

http://leteckaposta.cz/319283488 rozbal Winrar je volně ke stažení

2013-10-04 22:33:30

Jdu se na to mrknout.

Moc děkuji za ochotu, zítra to předám kolegovi. Snad už to poskládáme (já toho moc nenaskládám) a bude to fungovat.

Zítra dám vědět

Ještě jednou moc děkuji

2013-10-04 22:39:01

Seřízení předvstřiku by měl ten mechoš znát - je to přes kapiláru na první vstřik - nemusí to být tak složitě jak je to tam nakreslený - hlavně aby jste to měli odvzdušněné.

2013-10-04 22:45:11

Jinak tu aretaci čerpadla máš nakreslenou už na tom obrázku od Libora - teď na to koukám

2013-10-04 22:58:58

To jo, ale všimni si na Tvém obrázku je ta aretace pro vola jako já detailní, je tam vidět, že se to aretuje tím šroubem se zářezem. Na tom snímku Libora to tak nejde přiblížit a vypadá to jako by tam byl strčený nějaký hřebík.

Kua, snad to Libor nebude číst

Přeposlal jsem to mechošovi a zítra (pokud na to bude mít čas) dám vědět jak to dopadlo.

Je šikovný, ale s Méďou (tímto Vitem) neměl tu čest. Jak budu zítra u auta, nafotím ty dvě čerpadla (to mé origo a druhé bez konektorů).

Děkuji za vše

Doli  
Libor
2013-10-04 23:02:54

tico:

2013-10-04 23:12:32

Já věděl, že to přečte.

2013-10-04 23:39:42

tico: Až budu zateplovat barák v pohodě tě svými dotazy doženu k totálnímu šílenství nepochopíš to stejně tak jako to teď nechápou ti co ví kam se točí motor

2013-10-05 00:09:15

Rád pomůžu, dělám sice kompletní interiéry, ale na fasádě není co dlouze vysvětlovat.

Když mi kolega rozebral motor a odváželi ho na proplach a vyčištění i z venčí, když už ho vymontovali, tak jsem se zeptal, že bych chtěl potkat frajera co toto navrhl. Prostě mi to vůbec hlava nebere.

A zase není dobré to dávat odborníkům, protože od vylámaného ozubení už jsme u chcaní z řízení. A je to každý den jiné překvápko

Za dobu co jsem sháněl ozubení čerpadla (cca 2 týdny) se už udělaly rozvody, turbo, intercoler turba, termostat, ramena, vyměnily se kliky se zámky, opravil se centrál, vylil jsem 2 měsíce starý motorák, odpálil baterii, jo a koupil dvě čerpadla . Snad je to vše

Teď teda sháním to řízení.

2013-10-05 00:14:16

Tak si teď říkám, od doby co mám toto Vito a kolik mě stálo, bych měl už dvě za cenu tuto: http://auto.bazos.cz/inze...des-Benz-Vito-111-CDI.php

2013-10-05 00:20:50

tico: Právě jsem ti v tom stylu chtěl něco podobného podsunout.

2013-10-05 00:44:01

Když jsem ho pořizoval tak cena za 638 pod 60 tisíc nešla. Pokud ano tak to byla totálka, což byl můj případ. Na jaro se podívám po novějším modelu, pak se poradím do jakého motoru skočit. Jsem zvykly na benzín, TD jsem nikdy moc nemusel.

2013-10-05 00:51:36

Se domnívám, že udržované CDI dokáže udělat velkou službu - chce to však vybrat .

2013-10-05 01:11:30

Vzhledově a výbavou by z mé strany problém ve výběru nebyl, ale motorově? Však víš...

Do jara je čas, ale musím něco sehnat.


Odpovědět

1  2  3