Fórum - Téma


W638 - Nezávislé topení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Nezávislé topení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2014-11-15 19:31:14

pedroo: Dobre to prohlidni pod sedackou ridice. Tam jsou taky pojistky a relatka.Nejlepsi bude ji odmontovat at se tam spolehlive dostanes.Je tam toho docela dost,tak at mas prehled.I ten rudozeleny tam najdes.

2014-11-15 22:36:05

pedroo: Zdravím, čerpadýlko dostává + z řídící jednotky topení, pokud na konektoru naměříš cca 12V (svítí zde žárovka 5W) a čerpadlo nejde, jsou v háji pravděpodobně uhlíky v čerpadle. Psal jsi žes ho vyndal, připojil poklepal a běželo. Když se ty ulíky ošoupou ztrácejí kontakt a čerpadlo zlobí. Jde rozebrat a uhlíky vyměnit. Když neseženeš stejný rozměr na jemném smirku dobrousíš.

2014-11-15 22:49:33

sikula666: skoro bys mohl mit pravdu,ale "pedro" sdeluje,ze na konektor do cerpadla nejde stava. A z ktere ridici jednotky topeni ta stava jde? Mas na mysli ridici jednotku bufiku??

2014-11-15 23:08:44

bufikar: zdravím, vycházel jsem z toho, že psal o tom kde má plus a kde mínus, takže jsem usoudil, že tam šťávu našel. Podstatný a rychlý je, jestli mu na konektoru svítí žárovka co tam zkusí připojit. Pokud ano jsou to uhlíky, pokud ne kouknul bych se zda odchází plus z řídící jednotky na konektoru bufu napíchnutím drátu. Barvu z hlavy nevím, dělal jsem to už dávno. Mě taky zlobily uhlíky, venku to šlo a při namontování do auta za chvíli nic, koupit starší je sázka do loterie, protože běhájí hodně, mají ošoupaný uhle skoro všechny. Nový uhlík pořídí za pár kaček v autodílech, rozměr dobrousí a má na pět let pokoj.

2014-11-15 23:10:21

bufikar: jj to co je přímo na bufu, mám schéma v kompu v soubou ale nevím jak to sem dát

2014-11-15 23:22:39

sikula666: svym zpusobem mas pravdu,ale bylo psano,ze nejde stava na konektor.Jestli ma vychazet stava pro cerpadlo z bufiku,tak to musi byt bufik patricneho typu. Ne kazdy bufik ma vystup na vodni cerpadlo.S pribrusovanim uhliku v cerpadle to taky neni jen tak. Zalezi na tvrdosti uhliku. Jsou-li tvrde,tak sice vydrzi,ale vydrou ti kolektor a muzes pumpu vyhodit. Jsou-li mekke,tak rychle ubyvaji a navic zalepi drazky na lamelach kolektoru,nasleduje mezizavitovy zkrat na vinuti a motor skonci taky v kontasu.

2014-11-15 23:54:36

bufikar: Zdravím, dávám za pravdu. S uhlíkama je to citu. Máš starý co vyndáš, a když kuji v autodílech nový tak vybírám rozměr a délku upravuji, zatím jsem nenarazil na originál, když mi poví obchodník do čeho jsou původně, vybírám. K té řídící jednotce, mám zkušenost, že nezávislý topení má vývod na pumpu zvlášť (hydronic) a přitápění to má vyvedený na hlavním svazku špička 4. Kde bereš uhlíky ty? Opravuješ pumpy, nebo kupuješ nový? Já jich zatím takhle opravil asi 6 a spokojenost, půl hoďky práce a cca 20 za uhlíky. Pukud je má pumpa v hajzlu, stejně ji vyhodíš

2014-11-16 00:23:40

sikula666: ne kazdy hydronic ma vyvod na pumpu. Pokud to bastlis z PINu 4,tak to je vyvod na paliv cerpadlo nikoliv na vodni pumpu.Pretezujes tim tranzistor v ridici jednotce a kdyz dojde k nadmernemu odberu , treba pri zadreni loziska,tak tu mozkovnu znicis.Ze ji potom zacaluje zakaznik,je jasne. A kvalitne zrepasovat pumpu za pul hodky? No,nevim: Aby ses dostal na kolektor k dukladnemu vylesteni od opaleni stareho ojeteho uhliku,je treba sundat magnet.Vymenit lozisko,je taky zdrava prevence. Uhliky jsem si nechal udelat na zakazku.protoze se jako nahradni dil nedodavaji. Ja si nejake takove "bastleni" nemuzu dovolit, Svym zpusobem se tim zivim a navic chci aby ti,kteri si s temi bufiky a jezdeni po ruznych servisech uzili svoje,aby uz meli na dlouho klid a uzili si konecne tepla za prijatelny peniz.

2014-11-16 02:15:27

sikula666: zdravim,diky za radu,ale pumpa je dobra,rozbehla se kdyz jsem ji ponoril do kyble s vodou jak jsem psal vyse,asi byla zalepena turbinka. Jede i ted i v aute, kdyz ji pres bananky pichnu na to trafo,dokonce je slyset jak tlaci vodu ve vymeniku(je tam trochu vzduch,zrejme kvuli tomu jak jsem ji odpoji predtim . Ale veril bych ze driv nebo pozdeji do bosch ackyho nebe stejnak pujde

Jo co je plus a minus vim podle toho ze kdyz jsem to cerpadlo mel vyndany tak tam kam se zapojuje konektor je polarita vyznacena,navic v celym aute jina barva nez cista hneda na kostru nejde, proto me zajimalo co ji vlastne spina protoze draty pak bezi ve svazku s motorovou vetvi do toho velkyho zmatku jak je RJ motoru a vod tamtud uz je to jak mapa metra akorat ze vsecky cesty jsou cerny,a moc se mi nechce odmotavat na kazdej tej ceste tu lepenku co drzi svazek pohromade

2014-11-16 02:19:03

bufikar: zitra sundam tu sedacku,a podivam se. pak dam vedet. To zas bude nedele

Diky chlapi

2014-11-16 10:20:21

pedroo: kdyz te zajima cesta toho dratu,tak muzes zacit hned u konektoru zezadu na klima panelu..Tam to zacina.Pak to pokracuje k leve noze ridice.Pod tim plastem kde je otvvirani kapoty najdes pripaskovanou takovou plastovou kapsu,ve ktere jsou schovany vicerade konektory. Na jednom z nich ten rudozeleny najdes.

PS: nebul,ze musis v nedeli makat. Ja si o vikendech libuju.Zmlknou telefony,pustim dobrou nejakou muziku a uz to frciii.

Nejak si ty vecerni musime zaslouzit.

2014-11-30 18:42:12

Tak jsem vitu odstrojil od sedacky,vcetne podlahy,sel po tom drate,ale nijak jsem nepokrocil,relatko jsem odskousel a facha jak by melo,ale nejde do nej stava,takze ted hledam ve svazcich linku od relatka zpet kamsi do palubky.V tech barvach dratu aby se clovek vyznal jak v londynskem metru.

Az nekam pokrocim tak dam vedet.Ted jdu na

2014-11-30 22:18:48

pedroo:

Jak jsem psal minule. ten drat zacina v konektoru v klimabloku. Odsroubuj ho a zezadu je takovy hranatz konektor. Tusim,ze to je na pinu 2,ale podle barvy to poznas.test je jednoduchy. Vytahni konektor z klimabloku a pust do toho externi stavu. Pak dej vedet,co to udelalo.

2014-12-17 19:17:23

Ahoj. Mám takový dotaz...je tady to na fotce nezávislé topení? A popřípadě kde se ovládá? Moc díky za odpověd... v autech moc nevyznám

2015-03-04 20:52:55

Zdravím všechny.

Nemáte PROSÍM někdo návod jak předělat Přihřívač na nezávislé topení?

V - Klasse 638/2 eberspacher D5W Z

Našel jsem i par schématek na ruských forech ale azbuka není moje hobby.

a tady nějaké ty odkazy

http://www.vito-viano.ru/....php?f=29&t=3207&start=20

http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=395&t=123324

http://mikrob.ru/viewtopi...p?f=394&t=18176&start=495

http://mikrob.ru/viewtopic.php?p=417385

http://mikrob.ru/viewtopic.php?t=40947

2015-03-04 22:25:17

carl: To neni nezavisle topeni,to je jen prihrivac.Bezi to pouze s motorem. A to jeste musis zapnout na klimatizacnim panelu tim tlacitkem se tremi vlnovkami a znamenkem+ nad nimi.

2015-05-28 21:39:00

bufikar: Zdravim,tak jsem se na to opet po pul roce podival,mel jsem auto u kamarada na poreseni te zrzave plechariny a i te ktera uz i misty chybela,kdyz uz to bylo odstrojene.

Takze po pripojeni primo do toho conectoru(zelena s cervenou linkou) to neudelalo vubec nic.....

jeste me napadlo zda to muze mit vliv termostat ci cidlo na nem,je sice vymenen minuly rok ale bral jsem to nejlevnejsi co slo.

2015-10-12 13:45:58

Ahoj všem, nemáte prosím někdo kontakt na uživatele "Bufikar" ? Psal jsem mu tady přes SZ ale neodepsal půl roku..

Druhá prosba, nemáte někdo návod k těmto hodinám k nezávislému topení ?

Moc díky a ahoj

Doli  
Libor
2015-10-12 15:33:19

tim2001: 602 564 084

2015-10-12 15:37:49

doli: Díky Libore.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7