Fórum - Téma


W638 - Nezávislé topení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Nezávislé topení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 6

Skyair  
Pavel
2014-11-09 14:45:12

pedroo: Informace k nastavení ASSYST je v českém manuálu W638 (od strany 42)

http://www.mercedesclub.c...manual_download.php?id=80

2014-11-09 15:21:26

skyair: jj to vim diky moc,uz jsem zkusil,ale nic ani ten navod na vyvolani nefunguje treba je to vyply nejak jinak pres RJ,az zas budu priste na diagn.tak se na to zkusim zeptat,ono to zas tak dulezita vec neni,kdyz mi nechybela celou tu dobu co to auto mam,jen me to prekvapilo

bufikar: super,tak jsem zkusil,beze strachu (dik) a chvili to trva pak bilej dym a pak to bafne,po kazdem pokusu to dela to same,chytne po chvilce premahani,ale pred tim vyblafne ten bily dym jak jsi psal.

Jen ten ventilator ci co to tam je se mi nejak nezda.

Uz jsem to dlouho nepouzil mozna mam jen citlive dojmy.Udelal jsem video,ted se nacita,tak ho sem pak plesknu.

2014-11-09 16:29:01

Tak tady to je,,

trva tak minutu nez to dobehne ale zni to jak......,no nevim.

vitous  |  Více info

2014-11-11 21:25:18

Mám ve Vitu nezávislé topení Webasto s hodinami na palubce. V Corolle mám nezávislé topení Webasto s dálkovým ovládáním. Máte někdo představu, jak složité by bylo přemontovat dálkové ovládání do Vita a hodiny do Corolly? Příp. to vyčíslit i v penězích.

Díky!

Doli  
Libor
2014-11-11 21:52:25

pedroo: Vcelku normální

2014-11-11 23:18:36

pedroo: Podle toho videa,jsou v haji loziska na dmychadle /opravitelne/. To male zakoureni v zacatku je docela v poho,ale avizuje to zakarbonovany horak,coz se za cas projevi tim,ze pri startu bude jen kourit,ale k zapalu nedojde.Kdyz vypnes klicek,slysis dobihat vodni pumpu v motoru?

2014-11-13 20:21:03

bufikar: nejsem si presne jist co tou pumpou myslite,jestli se jedna o tu elektrickou co je na hadici hned za eg, smereme do kabiny(snad to je videt na tej fotce),tak myslim ze ano,ale tezko rict muzou to byt vibrace z dobihajiciho ventilatoru?Jak bych to mel poznat? V nadrzce s kapalinou se zadna voda pri dobihani nehybe Jestli se ma pohybovat ci ne ,nevim. Zrovna ted mam zase nastartovano (uz snad po desaty) a pozoruju...

Tak mam po pozorovani, Po nekolikanasobnem spusteni prihrivace to uz nema ten bily kour a taky uz to nema ten hrozny,kvilivy zvuk,ale ani po 30 min na volnobeh mi to uvnitr netopi,A zveda se mi hladina kapaliny v nadrzce az k hrdlu a chce se ji ven;bez prihrivace se to nedeje. Pred lonskou zimni sezonu jsem menil termostat,muze to nejak souviset?

Nemate nekdo ze zasvecenych schema toho celeho okruhu?Ja mam jen schema na tu d5w

2014-11-13 21:59:09

pedroo: Co se tyce te vodni pumpy na fotkach,tak to je ona. Jeji funkci poznas tak,ze zapnes klicek a mel bys slyset slabe vrneni.Nemusis ani startovat. Ta 2. zprava mi neni moc jasna. Mam to chapat tak,ze bufik jede bez koure a bez toho kviliveho zvuku z dmychadla? Z vyfuku bufiku hmatem citis horky vzduch?

2014-11-13 22:13:23

bufikar: zdravim,kdyz sepnu klicek do polohy 2 bez nastartovani,tak tam zadny vrneni slyset neni,krome relatka na zhaveni,kdyz na tu pumpu dam ruku tak fyzicky take nic necitim.

JJ,ten bily dym uz to nedela,jen si tak jakoby bufne a jede,to dmychadlo je slyset jak se rozparadi,ale uz to nekvici,ani pri tom dobehu,vyfuk je taky teply,a podavaci cerpadlo je taky citit(takove to jemne tuk tuk(zitra za svetla muzu udelat dalsi video pro srovnan)

P-S.:ta druha fotka je to same,jen jsem tam strcil nad tu pumpu kolik na pradlo,abych si byl jist ze jsem vas spravne pochopil.

Diky

2014-11-13 22:25:47

pedroo: Tak to je mi uz jasne.Bufik se jaksi rozchodil a ted uz chybi jen ta vodni pumpa aby to tocilo vodou a bufik se nalezite chladil. Na volnobeh se to neuchladi protoze motorova vodni pumpa zene vodu hlavne motorem. Do okruhu topeni to moc netlaci.To bys musel drzet otacky aspon na 3 tis.Mam to vyzkousene,VITOuse jsem mel taky 638 2,2 cdi , 2003.

Navic ta pridalna vodni pumpa je dulezita i v lete.Dochlazuje ti prehratou hlavu pri vypnutti motoru.

2014-11-14 16:46:21

Tak jsem dneska tu pumpu vyndal a vyzkousel.napojil jsem ji na 12vdc trafo.

Nejdriv se ji mocbrnela ale netocila,tak jsem ji ponoril do kyble s vodou trochu poklepal a rozjela se.nekolikerat jsem ji jeste vyzkousel pres hadice v kybli a jela krasne,ted jsem ji strcil do auta a nic, do tech dvou kabelu k pumpe nejde stava.

Vsecky pojistky jsou v poradku.

2014-11-14 19:52:14

pedroo: Měl jsem stejný problém, pumpa natvrdo připojená jela jak o duši a v autě nejela. Pojistky byly taky ok, vyndal jsem však pojistkovou skříňku pod volantem a zjistil, ze pod pojistkou je povytažený kabel, takže pojistka mohla být ok jak chtěla a nejelo to . Po zasunutí se mi čerpadlo rozjelo i v autě..Třeba Ti to taky pomůže. Držím palce

2014-11-15 15:14:04

Jeste jednou diky vsem co zde radi a pomahaji.

Zkoukl jsem jeste jednou vsecky pojistky,vcetne vsech jejich kontaktu kontaktu v pojistkovych skrinkach a vsecko je v poradku.

Nevite kam ty draty od te pumpy bezi?(-hnedy,+zelena/cervena),co tu pumpu vlastne spina?,kdyz ma take dobihat pri vypnuti motoru.

Nemam treba koukat po nejakem rele?

2014-11-15 19:31:14

pedroo: Dobre to prohlidni pod sedackou ridice. Tam jsou taky pojistky a relatka.Nejlepsi bude ji odmontovat at se tam spolehlive dostanes.Je tam toho docela dost,tak at mas prehled.I ten rudozeleny tam najdes.

2014-11-15 22:36:05

pedroo: Zdravím, čerpadýlko dostává + z řídící jednotky topení, pokud na konektoru naměříš cca 12V (svítí zde žárovka 5W) a čerpadlo nejde, jsou v háji pravděpodobně uhlíky v čerpadle. Psal jsi žes ho vyndal, připojil poklepal a běželo. Když se ty ulíky ošoupou ztrácejí kontakt a čerpadlo zlobí. Jde rozebrat a uhlíky vyměnit. Když neseženeš stejný rozměr na jemném smirku dobrousíš.

2014-11-15 22:49:33

sikula666: skoro bys mohl mit pravdu,ale "pedro" sdeluje,ze na konektor do cerpadla nejde stava. A z ktere ridici jednotky topeni ta stava jde? Mas na mysli ridici jednotku bufiku??

2014-11-15 23:08:44

bufikar: zdravím, vycházel jsem z toho, že psal o tom kde má plus a kde mínus, takže jsem usoudil, že tam šťávu našel. Podstatný a rychlý je, jestli mu na konektoru svítí žárovka co tam zkusí připojit. Pokud ano jsou to uhlíky, pokud ne kouknul bych se zda odchází plus z řídící jednotky na konektoru bufu napíchnutím drátu. Barvu z hlavy nevím, dělal jsem to už dávno. Mě taky zlobily uhlíky, venku to šlo a při namontování do auta za chvíli nic, koupit starší je sázka do loterie, protože běhájí hodně, mají ošoupaný uhle skoro všechny. Nový uhlík pořídí za pár kaček v autodílech, rozměr dobrousí a má na pět let pokoj. jj to co je přímo na bufu, mám schéma v kompu v soubou ale nevím jak to sem dát

2014-11-15 23:22:39

sikula666: svym zpusobem mas pravdu,ale bylo psano,ze nejde stava na konektor.Jestli ma vychazet stava pro cerpadlo z bufiku,tak to musi byt bufik patricneho typu. Ne kazdy bufik ma vystup na vodni cerpadlo.S pribrusovanim uhliku v cerpadle to taky neni jen tak. Zalezi na tvrdosti uhliku. Jsou-li tvrde,tak sice vydrzi,ale vydrou ti kolektor a muzes pumpu vyhodit. Jsou-li mekke,tak rychle ubyvaji a navic zalepi drazky na lamelach kolektoru,nasleduje mezizavitovy zkrat na vinuti a motor skonci taky v kontasu.

2014-11-15 23:54:36

bufikar: Zdravím, dávám za pravdu. S uhlíkama je to citu. Máš starý co vyndáš, a když kuji v autodílech nový tak vybírám rozměr a délku upravuji, zatím jsem nenarazil na originál, když mi poví obchodník do čeho jsou původně, vybírám. K té řídící jednotce, mám zkušenost, že nezávislý topení má vývod na pumpu zvlášť (hydronic) a přitápění to má vyvedený na hlavním svazku špička 4. Kde bereš uhlíky ty? Opravuješ pumpy, nebo kupuješ nový? Já jich zatím takhle opravil asi 6 a spokojenost, půl hoďky práce a cca 20 za uhlíky. Pukud je má pumpa v hajzlu, stejně ji vyhodíš

2014-11-16 00:23:40

sikula666: ne kazdy hydronic ma vyvod na pumpu. Pokud to bastlis z PINu 4,tak to je vyvod na paliv cerpadlo nikoliv na vodni pumpu.Pretezujes tim tranzistor v ridici jednotce a kdyz dojde k nadmernemu odberu , treba pri zadreni loziska,tak tu mozkovnu znicis.Ze ji potom zacaluje zakaznik,je jasne. A kvalitne zrepasovat pumpu za pul hodky? No,nevim: Aby ses dostal na kolektor k dukladnemu vylesteni od opaleni stareho ojeteho uhliku,je treba sundat magnet.Vymenit lozisko,je taky zdrava prevence. Uhliky jsem si nechal udelat na zakazku.protoze se jako nahradni dil nedodavaji. Ja si nejake takove "bastleni" nemuzu dovolit, Svym zpusobem se tim zivim a navic chci aby ti,kteri si s temi bufiky a jezdeni po ruznych servisech uzili svoje,aby uz meli na dlouho klid a uzili si konecne tepla za prijatelny peniz.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6