Fórum - Téma


W638 - Nestartuje po jízdě


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Nestartuje po jízdě

Informace o modelu: Mercedes Benz W638

Diskuze o vozidlu



2014-02-28 10:47:54

Ahoj všem!

Mám nějakou blbou závadu, asi to nebude nic extra vážnýho, ale většinou se to dost nehodí...

Teddík (220CDI) chytá obvykle napoprvé. Ale poslední dobou nestartuje po jízdě. Dával jsem před časem nový palivový filtr, několikrát jsem při téhle "závadě" zkoušel odvzdušňovat. Jen se mi zdá, že problém je jinde. Po delším stání (hodina a víc) startuje zase v pohodě i bez mého dalšího přičinění Jsem sice "technický typ", ale spíš takový domácí kutil, v motorech se radši moc nehrabu, když všechno funguje Palivovou soustavu jsem zatím ještě tak podrobně nezkoumal, proto popíšu co si o tom myslím jako tydýt Připadá mi, jako by po jízdě nebyla nafta "tam, kde má být". Startér točí, ale motor maximálně občas jen nepatrně zabublá. Když auto nechám dostatečně dlouho "odstát", chytí napoprvé. Jako by nafta za dostatečně dlouhou dobu "někam natekla"... Může někdo zkušený poradit, kde může být chyba, kam se podívat, co vyzkoušet, jak identifikovat závadu? Jsem momentálně dlouhodobě v cizině i s Teddíkem a nechce se mi shánět servis, radši bych to napřed rozku?vil sám... Všem předem díky!

2014-02-28 11:09:50

To nebude naftou. To bude buď chyba v motor managmentu , nebo odcházejí vstřikovače , jak tomu u našich motorů bývá.Chtělo by to diagnostiku , zda jsou čidla otáček (klika , vačka) a čidla tlaků paliva na liště vpořádku. Či nehlásí-li jednotka CDI jakoukoliv jinou závadu k řešení. Jinak je to pokus / omyl bádání.

Osobní zkušenost - snímač otáček klikové hřídele pokud byl horký po jízdě motor nenaskočil , pokud se snímač vymontoval ohladil ( v ledové vodě ) a vrátil zpět , motor naskočil . Ku příkladu ....

Ještě projdi fórum , řeší se tu různé příčiny nenastartování

Doli  
Libor
2014-02-28 11:27:10

mr_black: Netěsnost na railovém okruhu, pravděpodobně vnitřně netěsný vstřikovač.

2014-06-14 03:07:36

Pánové, i přesto, že jsem si pořídil interface pro OBD (ELM327) s jednoduchým SW, nepodařilo se mi vyčíst závady, respektive hlásí "žádné závady v ECU". Divné . Ale co bych čekal, to jsem si pořídil spíš tak pro zajímavost. Protože bych to napřed zkusil sám, jako správný kutil, pokračuju v bádání pokus/omyl . Kamarád říkal, že z railu je nějaká vracečka přes ventil z5 do nádrže, to je taky možná příčina, nemusí být v pořádku. Ví někdo, jak to vypadá? Dá se to nějak (v domácích podmínkách) vyzkoušet? Odněkud tady jsem stáhnul schéma, ale zatím se v tom moc nevyznám... Mám podezření na součástku na obrázku v příloze, odtud vede hadička na T kus na filtru po směru šipky...

Doli  
Libor
2014-06-14 06:12:08

mr_black: Na railové rampě - položka 161 - je v pravo regulační ventil tlaku paliva. To by mohla být jedna z příčin problému.


Odpovědět