Fórum - Téma


W638 - Nestartuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Nestartuje

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

Doli  
Libor
2013-08-21 18:24:29

kvapoo: Skoro bych se vsadil, že pc závadu která způsobuje Tvůj problém nenajde, pokud to není snímač klikové hřídele

2013-08-21 20:40:11

doli: dost pravdepodobne že to bude snimač klukovky...

2013-08-22 05:17:47

no to mi snad ani neříkejte to se z toho pak můžu střelit do hlavy je tam tolik věci co to může způsobovat proto sem chtěl na pc

2013-09-01 23:39:10

vito 02 čim začít - dlouho točí studené než chytne,u teplého motoru to je o trochu lepši ale někdy stane že nechytne vůbec po jizdě.Po pul hodině nastartuji. Závada na edc už rok vadný ventil na railu a startovalo bez problému,než nalil kolega benzin.Koukal na trysky a měli by byt vpořadku.

2014-02-28 10:47:54

Ahoj všem! Mám nějakou blbou závadu, asi to nebude nic extra vážnýho, ale většinou se to dost nehodí...

Teddík (220CDI) chytá obvykle napoprvé. Ale poslední dobou nestartuje po jízdě. Dával jsem před časem nový palivový filtr, několikrát jsem při téhle "závadě" zkoušel odvzdušňovat. Jen se mi zdá, že problém je jinde. Po delším stání (hodina a víc) startuje zase v pohodě i bez mého dalšího přičinění Jsem sice "technický typ", ale spíš takový domácí kutil, v motorech se radši moc nehrabu, když všechno funguje Palivovou soustavu jsem zatím ještě tak podrobně nezkoumal, proto popíšu co si o tom myslím jako tydýt Připadá mi, jako by po jízdě nebyla nafta "tam, kde má být". Startér točí, ale motor maximálně občas jen nepatrně zabublá. Když auto nechám dostatečně dlouho "odstát", chytí napoprvé. Jako by nafta za dostatečně dlouhou dobu "někam natekla"... Může někdo zkušený poradit, kde může být chyba, kam se podívat, co vyzkoušet, jak identifikovat závadu? Jsem momentálně dlouhodobě v cizině i s Teddíkem a nechce se mi shánět servis, radši bych to napřed rozku?vil sám... Všem předem díky!

2014-02-28 11:09:50

To nebude naftou. To bude buď chyba v motor managmentu , nebo odcházejí vstřikovače , jak tomu u našich motorů bývá.Chtělo by to diagnostiku , zda jsou čidla otáček (klika , vačka) a čidla tlaků paliva na liště vpořádku. Či nehlásí-li jednotka CDI jakoukoliv jinou závadu k řešení. Jinak je to pokus / omyl bádání.

Osobní zkušenost - snímač otáček klikové hřídele pokud byl horký po jízdě motor nenaskočil , pokud se snímač vymontoval ohladil ( v ledové vodě ) a vrátil zpět , motor naskočil . Ku příkladu ....

Ještě projdi fórum , řeší se tu různé příčiny nenastartování

Doli  
Libor
2014-02-28 11:27:10

mr_black: Netěsnost na railovém okruhu, pravděpodobně vnitřně netěsný vstřikovač.

2014-06-14 03:07:36

Pánové, i přesto, že jsem si pořídil interface pro OBD (ELM327) s jednoduchým SW, nepodařilo se mi vyčíst závady, respektive hlásí "žádné závady v ECU". Divné . Ale co bych čekal, to jsem si pořídil spíš tak pro zajímavost. Protože bych to napřed zkusil sám, jako správný kutil, pokračuju v bádání pokus/omyl . Kamarád říkal, že z railu je nějaká vracečka přes ventil z5 do nádrže, to je taky možná příčina, nemusí být v pořádku. Ví někdo, jak to vypadá? Dá se to nějak (v domácích podmínkách) vyzkoušet? Odněkud tady jsem stáhnul schéma, ale zatím se v tom moc nevyznám... Mám podezření na součástku na obrázku v příloze, odtud vede hadička na T kus na filtru po směru šipky...

Doli  
Libor
2014-06-14 06:12:08

mr_black: Na railové rampě - položka 161 - je v pravo regulační ventil tlaku paliva. To by mohla být jedna z příčin problému.

2014-09-07 16:44:56

Zdravím všechny. Mám vito 112 cdi 90 kw rv.2002. Nedávno jsem jel z domova ujel sem cca 8 km a auto mi zdechlo za jízdy a rozsvítlo se mi EDC. Tak sem vypnul klíček a zkoušel sem to znova nastartovat točilo a nenaskočilo.

Když sem vylezl s auta tak sem si všimnul že u pravého kola (u spolujezdce) je louže.

Byla to nafta po odtahu do servisu mi volali že je prý nejaké tesnení na čerpadle prasklé a proto to teklo a nejede.

Po oprave auto stejne nejede a nikdo neví co s tím .Už mi to stojí půl roku a nikdo to nedokáže opravit. Nechápu.

Jo a ted když to chci nastartovat tak to má takoví divný zvuk kolísaví nebo jak to nazvat a EDC svítí stále ale diagnostika jim prý nic neukázala

2014-09-07 19:44:22

tomko: Vidím dle profilu,že jsi zedník - představ si že mi padá z budovy servisu omítka a nikdo z těch co tam děláme, neví čím to je a jak to opravit.

Ty by jsi nám nejspíše dokázal poradit, ale tvuj vůz musí prohlédnout a zdiagnostikovat někdo, kdo tomu alespoň trošku rozumí, to že diagnostika nic nepoví je u některých závad zcela normální. Jsou však i jiné prostředky jak závadu zjistit.

2014-09-07 20:30:32

blueabyss: kdyby jsi cetl pozorneji ,tak tam píšu,že bylo v servvisu ,ale každej co to auto dělal tak nevěděl co s tím

Sem s toho neštastnej,protože do toho jenom seru peníze

2014-09-07 20:39:51

četl jsem pozorně - jsou i zedníci, kteří nepostaví nikdy rovně zeď a stejně tak je to s těmi servisy.

2014-09-26 22:03:17

blueabyss: Ahoj tak dnes mi na to auto konečně přijel člověk který tomu rozumí. Žádnou chybu to nepsalo ale ani to nenastartoval,pak to čaplo za pomoci startspreje nebo co to bylo ,ale hned to zase zdechlo a napsalo to nízký tlak v liště liště nebo co. Potom to zase čaplo už bez spreje a zase zdechlo ale nic to nenapsalo.říkal že to prej muže být vzduchem že mam bubliny v hadicích a že to bude jebačka to odvzdušnit.

2014-09-26 22:13:43

jebačka = je taky práce. Musíte ty bubliny z těch hadic vyndat jde to přípravkem No bubble No trouble.

Doli  
Libor
2014-09-26 22:14:51

tomko: Hmmm, tak ten tomu rozumí, to se pozná 😆

2014-12-23 12:38:08

Zdravim mam taki problem s mojim vitakem mam 108 D rok 1998 vymenil som zhavice lebo som mal problem so startovanim - startuje v lete bez problemou ( ale stale svieti zhavenie ) a v zime startuje zle starter kruti ale ako keby nechcelo vysunut pastorok na starteri - a spravi to az na 10 krat .....neviete kde moze byt chyba ? ci v starteri ? alebo niekde v spinacej skrinke ? pripadne kabel ?

2015-01-01 16:50:30

hydrosa14: Ahojky,podle toho co píšeš,tak je chyba ve startéru.Já,si ho buď opravím sám,nebo když je moc opotřebovaný dám repas,případně nový.Nebo,zkus ještě projít kabely u startéru.Dotažení a tak.I když u Vita ti to nezávidím.Já,vzhledem k nepřístupnosti,jsem dával většinu dílů nových,nebo opravdu zánovních.Mám,starou jednoduchou předkomůrkovou110D.Píšu podle svých zkušeností.Auta mám jako koníček.Okruh hžavení jsem řešit nemusel,ale pokud jsi dal nové hžaviče,tak se někdy stává,že nemají stejné odpory a jednotka to vyhodnotí,jako chybu.Není to výmysl,ale osobní zkušenost.Přeji hodně nervů a zdaru do roku 2015.

hydrosa14: U toho hžavení,je více možností.U elektroinstalace platí-třikrát měřit,jednou řešit.Ušetříš si spoustu práce a někdy i peněz.

2015-01-09 12:09:22

takze nakoniec bola chyba v starteri dal som repas auy to funguje pohode a co sa tika toho zhavenia tak bola chyba v zhiaviacom relatku a preto to vyhadyovalo ako chybu

TURBO dakujem za radu moc si mz pomohol

2015-01-12 22:51:33

hydrosa14: Ahojky,není zač.Když můžu,tak poradím.Hlavně,že vše funguje.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7