Fórum - Téma


W638 - Nestartuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

Doli  
Libor
2011-12-16 19:22:15

Kdyby to byla hadička na přepadech, pp. by Ti tekla dírou nafta ven.

2011-12-16 20:25:12

No ja už fakt nevím kde múže bejt zakopanej pes.

2011-12-16 20:34:06

Nemohlo by to být někde na podávacím čerpadle. Musí to být palivem.Když ho odstavím na déle než zhruba 8 hodin tak to je delší doba než chytne a když je to odstavené na 10h a déle tak už nechytne.

Doli  
Libor
2011-12-16 20:58:05

Mohlo, ale neřekl bych, že to bude tím.

2012-12-26 22:56:06

W638 - Nestartuje .. Ahoj všem. Mám krátce Vito 110CDI rok99,a žádám vás o radu.Když mám motor ohřátý na více jak 60st,tak po chcípnutí nenastartuji,pouze zas až po vychladnutí. Ale jinak maká při všech teplotách.Dnes jsem ale zjistil,že pokud při ohřatém motoru odpojím žhavení na svíčky,tak nastartuji.Nemáte někdo zkušenosti s touto závadou? Diky všem.

2012-12-27 00:20:26

Navštěva servisu

Diagnostika

Kapilarovy test

2012-12-27 21:18:38

Kapilarovy test?To je co prosím tě.Na autech si dost věcí udělám,ale tohle neznám. Dík

Doli  
Libor
2012-12-27 21:58:01

Při kapilárovém testu se měří množství paliva, které vstřikovač propouští do přepadu. Zjišťuje se tím jejich vnitřní netěsnost. Normálně bych se připojil k tomu, co Ti radil Enougher, ale nesedí mě, že nastartuješ s odpojeným žhavením...

2012-12-28 07:34:42

ok,asi to bude nejjednodušší.Tak to dnes necham napichnout,a vecer se ozvu. Zkusím i ten test. Díky

2012-12-28 08:40:04

Pokud je to opravdu tak jak se píše v prvním příspěvku po odpojení žhavení lze nastartovat, tak se domnívám že je problém v kabeláži.

2012-12-28 17:34:50

Tak kapilar. test ukázal že vstřiky jsou v pohodě a všechny mají stejné tlaky na přepadu.Ale na napíchnutí na PC jsem dnes nikoho nesehnal.Mám podezření na nějaké teplotní čidlo,které ma vliv na dodávku paliva,nebo žhavení.Jinak nevím proč by teplota mela mit vliv na nastartování.

2012-12-29 10:03:54

Nevím jak jste to měřili, ale u tohoto vozidla se tlak na přepadech neměří. V souvislosti s tím odpojeným žhavením a následným startem se, dle mého názoru opravdu jedná o souvislost s napájením nějakého akčního členu na motoru nebo i řídící jednotky - vzhledem k závislosti na teplotě bych si vážně tipnul poškození kabelového svazku. Teplotní snímač reguluje žhavení a jeho dobu, dále ovlivňuje dávku paliva, ale v žádném případě by neměl způsobit zamezení startu motoru.

2012-12-30 21:32:04

Dobra,a jak tedy zjistím,který vstřik je případně špatný,aniž bych je musel demontovat? Zatím jsem nic dalšího nezkoušel,včera jsem to odvezl na lak,tak až potom.

Doli  
Libor
2012-12-30 21:37:08

to se právě zkouší tím kapilárovým testem, ale tlak se tam na přepadu opravdu neměří. Pomocí diagnostiky se dají vstřikovače taky testovat.

2012-12-31 12:07:30

Kapilárním testem zjistíš maximálně vnitřní netěsnost vstřiku. S diagnostikou uděláš porovnání vstřikované dávky nic víc nic míň. Pokud chceš opravdu zjistit stav vstřikovače, tak vyndat a ke kontrole na zkušebním zařízení.

2013-01-16 12:33:05

ahoj všichni.Tak jsem byl konečně na diagnostice a že pry nejsou za tepla sparovane čidla kliky a vačky,tzn. že jedno z nich za tepla nefunguje,nebo davá špatné hodnoty.Takže musím najít kde vůbec jsou a vyměnit obě. Poradte někdo kde je mam hledat. A navíc ke všemu začalo pískat ložisko alternátoru.Když vidím jak tam je krásný přístup,tak se mi do toho vůbec nechce.

2013-08-20 20:53:40

Vito 112 cdi 99 po cestě z práce chcíplo točí ale nechytá neměly jste někdo podobnej problém má najeto 250 000 pokud je to pravda děkuji za názory

Doli  
Libor
2013-08-20 20:57:59

kvapoo: svítí EDC? Pravděpodobně vadný vstřikovač nebo regulátor tlaku paliva.

2013-08-20 21:17:46

EDC nesvítí naftu ve filtru má je nedávno měněný

2013-08-21 08:08:06

kvapoo: Čau , zkoušel jsi to nastartovat sprejem , nebo roztaženim ?


Odpovědět

1  2  3  4