Fórum - Téma


W638 - Motor Vito 112CDI


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Motor Vito 112CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2011-06-25 11:04:48

Klika a ložiska jako nové, rozvody samozřejmě nové.

Upresnim, teda ještě jednou: neklepu to ventily, jak někdo špatně chápe, ale píst na prvním válci. Ještě jednou prosím jen věcně. Měním komplet blok, v pondělí uvidím. Jinak už asi tuším jak k závadě došlo.

Samozřejmě, jen až si budu úplně jistý. Nebudu psát nějaké jen tak úvahy.

2011-06-25 22:29:02

Uz jsem se setkal s tim ze bylo pouzito spatne tesneni pod hlavu

Ne ze by bylo vadne ale oni se delaji podle tloustky a opravari pouzili tenci nez meli... motor se jim potkal

Jaky je rozdil mezi logickou uvahou a vecnou pripominkou???

2011-06-26 11:26:32

Enougher.....ano,jedna z alternativ ,vůbec se to nemusí potkat,jen to při horní ůvrati klepne .Ale ten zvuk je hrozný .

2011-06-26 12:00:46

Po druhém rozebrání o5 problém pouze na prvním válci a otisk pístu na hlavě mimo oblast pístních sedel. Mimo to hliníkový nános na ploše pístu. Takže fajn, logická úvaha: Začalo to všechno špatným vstřikovačem, ten nemazal a nechladil z vrchu, došlo přidření pístu a poškození ojničního čepu. Patrně se jelo dál a jak píst šmaltal, tak vyšmatlal z válce ovál. Píst jsme sice vyměnili, ovšem ojnici ne a taky jsme podcenili výbrus, který se měl udělat, bylo to na hramě o 4mikrony. Prostě nový blok a bude to ( snad ) OK. Ještě je ve hře ta varinata, že to nemazalo ze spodu pístním ostřikovačem. Nebo úplně poslední šílená varianta - natáhlá ojnice

2011-06-26 19:41:57

Nezapomnět mimo jiné......převážit písty,může se stát,že je montován nový píst identických rozměrů ,ale od jiného výrobce ,který nemusí dodržet váhu ! ...změřit a vyůhlovat ojnice. ......

2011-06-26 20:45:12

Jasně, jak už jsem psal, vyuhlovány byly. To vážení je důležité, ale u MB bych nečekal výrazné problémy. Tak super průser, další motor v háji... Tak to je pěkný výmr*. Pěkně po nastartování šlapal jak hodinky, parádní zvuk, ale bohužel jen krátce ( asi 20 km ). Zítra jde ven. No a teď už jsem si téměř jistý. Hlavně že jsme už napustili klimu.

Doli  
Libor
2011-06-27 20:30:46

Co se projevilo?

2011-06-27 20:37:27

Pak to dvakrát chcíplo, pak klepot a pak už nic

2016-03-16 22:02:48

Vito 112 cdi Divne cvakani v motoru .. Ahoj mam asi problem :) koupil jsem nedavno vitoura ted jsem vymenil vsechny filtry olej castrol 5W 30.Starty mi prijdou ze drobet dyl toci jednou treba za 300km kdyz je studenej a jedu do koupce tak kouri bilomodre a po cca 100m nic a dalsi problem prijde mi ze drobet klepe na jednom valci.Volnobeh ok ve vysokych otackach taky jen kolem 2 tis nebo kdyz na volnobeh seslapnu plyn tak je slyset zaklepani.Diagnostiku delali v boschy a pry je drobet horsi 4 vstrik.Auto ma najeto 325tis km.Jinak kdyz je v tahu tak mi prijde ze jede dobre.Bude teda asi vaha nic moc ,protoze vcera jsem ji vycistitl a prijde mi ze to jede jeste lip.Diky za vsechny rady.

2016-05-04 18:07:21

Ahoj, teď jsem přijel ze servisu, protože včera to zaklepalo v motoru a začalo to cvakat a klepat. Auto jelo normálně akorát o málo horší start. Tak mi to kluci odstrojili a kuk tam kde mají koukat části vstřiků jenom asfalt a to doslova. Tak že závěr je takový že asi podfukují vstřiky a to delší dobu. Nevíte někdo o někom kdo by mi to v okolí Prahy- východ, Říčany,Benešov udělal. Díky za info i za radu

2016-08-06 20:51:22

Rozmer hlavy, cisla trysiek .. Zdravim, postupne som sa pustil do opravy svojho stareho mercedesiku Vito 112 CDI, rv. 2000...

v podstate som odstrojil komplet predok, dal dole trysky, chystam sa odmontovat hlavu dat ju odtlakovat, zbrusit..

Moje otazky su:

1. Vie mi niekto napisat povodny rozmer hlavy??? aby som vedel ake tesnenie kupit, nakolko minimalne raz uz hlava bola brusena..

2. chystam sa kupit 3 mozno aj vsetky 4 repasovane vstrekovace z polskeho allegra , no problem je ten, ze snad kazdy ma ine cislo a rovnaka tryska je ponukana jak na vito tak na sprintera ci iny model, doma mam jednu vymontovanu trysku, ale cislo nanej nieje... vie niekto aky je rozdiel medzi tymi tryskamy na sprintera ci vito??? zda sa mi, ze motor bol tusim identicky, ale nejaky rozdiel tam predsa musi byt ked to ma rozdielne cisla.. co by sa stalo keby tam dam ine cislo nez tam bolo??? bola by nutna uprava riadiacej jednotky??? porovnaval som to i s cislami na autokelly ale i tam je kopec cisel, snad na kazdom vstreku ine.. vobec sa v tom nevyznam, poradte dakujem...

tie cisla trysiek skusim ceknut zajtra na ostatnych co mam na garazi ale neviem...

dakujem za odpoved...

2016-08-07 07:49:14

nto iste som robil pred cca pol rokom na mojom vite. Hlavu ked das zrovnat tak tesnenie ide take iste ako tam bolo. na tesmeni su vyrazene zubky z boku a podla toho sa urcuje hrubka. hrubsie tesnenie by si daval vtedy ak by si robil nieco s blokom ( ak by si zrovnaval aj ten)

Hrubka tesnenia sa urvuje podla presahu piestu. Co sa tyka vstrekovacov mas tam bosch cislo. 0445 ............. ! Takze cislo hladaj podla toho.Vsyrekovace by som radsej zrepasoval Oprava sa dnes pohybuje od 60€- 130 podla toho co muje

. Z allegra aj ja sem tam nakupujem ale iba veci ktore su drahe resp nedaju sa kupit na svk. Minule som kupoval starsie poloosi na E61 a prisli totalne rozklepane ako ich vybijali. Predajca so mnou vobec nekomunikuje. Nastastie to bolo iba 60€. Cuzi vstrekovace z PL by som si rozmyslel. Aby si nekupil macku vo vreci. vyber tvoje vstreky a daj skontrolovat.

2016-08-24 15:08:14

tak tie cisla som nakonieco nasiel... na garazi som komplet vycistil trysku od asfaltu a vuala cisla :))

horsie je, ze dnes mi prisla hlava z tlakovej skusky... vysledok, prasknuta...

musim zohnat novu... no zasa som narazil na zadrhel...

cislo mojej hlavy je R 611 016 19 01

Viem za par supiek zohnat hlavu s cislom R 611 016 12 01 pripadne z polska cislo R 611 016 21 01 a ine... vzdy mi nesedi to predposledne dvojcislie... i ked auto je rovnake rok tiez... bude mi taka hlava sediet? ci aky je tam rozdiel??? vie dakto co znamena to predposledne dvojcislie?

dakujem..

2016-09-22 14:41:24

Propálený píst Vito 112 CDI .. Zdravím všechny Viťáky a potřeboval bych poradit. Auto muselo být dovezeno na vozíku z Chorvatska - . Diagnoza propálený píst.U auta jinak vše O.K. Turbo po repasi ,auto jelo jak nové a najednou kaput na dálnici.Jde nastartovat,ale nemá žádný tah,horko těžko se s ním dá vůbec pomaličku rozjet.Po uvolnění víčka nalévání oleje ,dosti fouká ,jak traktor a je i cítit nafta, ale nic nemlátí v motoře.Co vše obnáší oprava cca kč ? a kdo by se chtěl do toho pustit. Je to rok výroby 1999 -90kw a byl jsem s ním velice spokojen - žádné poruchy.Stojí to ještě vůbec za opravu ? Jak říkám , auto je jinak ve velice dobrém stavu. Nebyly by nějaké dílenské plány jak postupovat a podobně na co si dát pozor.Děkuji dopředu za realistické návrhy a podněty.

Doli  
Libor
2016-09-22 19:46:50

guda: opravu můžeme udělat

2016-09-22 21:28:32

guda: mozno len prekruzkovat valceky bude stacit..

2016-10-28 19:33:10

zdrastvujte mam taky problem pri skladani mojho VITA... hlava je uz namontovana sevsim vsudy, aktualne skladam tie serepeticky okolo.. vodna pumpa aj vysokotlake cerpadlo uz je nahodeny... ale ani za tu tam neviem napasovat podtlakove cerpadlo (aspon dufam ze to je podtlak..) je nato nejaka finta ako to tam dat?? bo uz som skusal vselico, ale proste to tam nesce sadnut... pol dna som s tym zabil a na nic neprisiel...

dakujem za odpoved...


Odpovědět

1  2