Fórum - Téma


W638 - Motor Vito 112CDI


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Motor Vito 112CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2010-06-19 06:14:57

Dobrý den. Měl bych dotaz, mam MB Vito 112 CDI r.v.2000, 210 000km. A něco mi začalo lehce poklepávat na vrchu motoru v cca 2000 otáček. Vyměnil sem olej a stále to klepe. Potom mi poradily ať vyměním hydroštosy tak sem to udělal a pořád to klepe.A už si nevím rady a proto vás žádám o pomoc. Při vyndavání vstřiků byl jeden vstřik úplně zapečenej po chvilce hraní šel ven.Nechal sem je přeměřit u Bosch a jsou ok.Prosím o radu předem děkuji.

Tak jsem vyměnil napínák, popraskaný klíňák a pořád to cvaká. Já z toho zešílim to sem si dal koupit si Vito. Nevíte někdo co by to mohlo být?? V pondělí jde hlava dolu a uvidíme.

2010-06-26 21:54:26

Ahoj medvedi,potrebujem radu,mám V-clasu 220cdi rv 2001.Šlape úplne v pohode az do chvíle kým sa nezohreje,pri 2400 otačkach mi vyhodí turbo a z motora nedostanem viac ako 3000 otáčok,stačí vypnút motor a zasa naštartovať a zasa ide chvílu v pohode.Vymenil som váhu vzduchu aj to cidlo na meranie pretlaku v saní a nepomohlo to,nestretol sa niekto s tým?Ďakujem za radu Marcel.

2010-06-27 09:18:48

senzor pressure urbocharger nebo Air mass senzor

2010-07-04 13:38:21

Tak napínák sem vyměnil a je to pořád v prdeli. Nevím co dál.

2010-07-04 13:47:11

Možná blbej nápad, měl jsem rozsypanou volnoběžku na altíku, taky kovovej rachot. . .

2010-07-04 14:36:07

Měl na Passatu tak to vím jak to rachtá ale altík je ok. Je to jako by cvakali ventily neni to žádnej velkej rachot jen takové tichoučké klepání.

2010-07-04 20:54:13

Mně to taky tak divně cvakalo, a já furt vodkud to de a tady to mám....

2010-07-05 08:22:51

Tak tu už mám taky novou i s řemenem a komplet rozvodama. Ale děkuji za radu

2010-07-17 08:12:58

čau,tak uz som na to prisiel,tento krát boli čidlá v pohode,problem bol v hadici medzi intercolerom a saním,je obalená a pod obalom bola prasknutá,je to opravené a vitko je zasa ako raketa ale aj tak dík moc,este zbúcham kompresor a okrem korozie bude V-čko ako nové

2010-08-25 01:26:34

Tak sem nechal přeměřit vstřiky a dva byly špatný tak sem koupil všechny 4 udělal a pořád cvaká mě praskne. Někde sem slyšel že se mají párovat co je na tom pravdy věděl by jste někdo?? Předem díky. Popř. co by to mohlo být to cvakání?? cca 2000 otáček.

2010-08-28 10:18:27

vstriky se neparuji vymenis a jedes

2010-08-31 23:19:25

Dneska jsem si vzpomel na jeden velice podobny pripad...A byla to remenice retezu na klice je odpruzena a ty gumicky se opotrebily a to byl kamen urazu. Najdes ji v motoru na klice a honi rozvody dole a retez na olejove cerpadlo nahore

2010-09-01 23:47:21

Myslim že vim o co jde je to na klice uvnitř motoru pod řemenicí. No už sem dostal ten tip měl sem ji venku, ale ten člověk co mi to radil říkal že musí být ta gumička utžená. Utžená nebyla tak sem ji dal zpět, ale je pravda že byla opotřebovaná. Tak že bych to vyndal znova? Ale ta práce fůůj.

2011-06-23 17:52:44

Zdravím pánové, koupil jsem Vito 2,2CDI z vadou motoru, klepal od vrchu. byl vadný ojniční čep, vyměnili jsme poškozený píst, kroužky, z válce odstranili nános , vyměnili pro jistotu vstřikovače, nové hydroštely a pořád to z vrchu klepe, jinak ojniční ( pístové ) čepy jsme vyměnili všechny a nechali jsme písty vyúhlovat. Ložiska na klice jako nové.

Potřebuji poradit co s tím nebo kde by se dal koupit solidní motor. Prosím jen o věcné příspěvky. Pište jen opravdu vy, kteří víte o čem je řeč. Kecálkové prosím tady se zdržte iniciativy.

2011-06-24 06:26:33

Klepe to i pri zahratem motoru nebo to utichne?

2011-06-24 06:44:39

Právě že pořád. I ve vyšších otáškách i na volnoběh, zahřáté, studené, samozřejmě klepot se lineárně zrychluje s otáčkami.

Doli  
Libor
2011-06-24 07:42:05

Ventily jsou v pohodě? Párkrát jsme řešili přidřenej ventil, kterej se vracel až do něj ťukl píst, když šel do úvratě. Klepe to, a dost blbě se to zjišťuje, protože , když je to rozebraný, zdá se na první pohled všechno v pořádku.

2011-06-25 06:36:42

Motor zase venku, hlava dolú a v horní úvrati ten vyměněný ( první ) píst o půl milimetru nad čtvrtým. Ventily ještě pro jistotu prověřím.

Doli  
Libor
2011-06-25 08:46:03

Písty musí chodit všechny stejně, jinak tam dal někdo jinou ojnici. Nebo blbě nabroušená klika, ale to jsem teda ještě neviděl.

2011-06-25 08:54:07

Tak a chyba bude asi venku klikovku ti nekdo delal nebo stou si nehybal a je puvodni?


Odpovědět

1  2