Fórum - Téma


W638 - Motor nejde do otáček


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Motor nejde do otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

2015-01-02 19:21:27

baby: no já zapojil nazpatek tu hadičku a mám klid

baby  
Josef
2015-01-03 19:00:40

jnds: Buď rád že v tom nebylo nic jiného

2015-01-03 19:36:16

jnds: Vyfotil by jsi mi prosim tě jak to má být správně zapojené?

2015-02-15 11:23:28

Zdravim Vás, potřeboval bych informaci k čemu je a kam zapojit tuto hadici. Trochu jsem ji povytáhl vede někam k egr a je stočena pod motorem a končí u alternátoru, ale ani jeden konec není zapojený. Předem ďekuji za pomoc.

Jedná se o MB Vito 2.2 dci rv 2003

2016-05-30 23:22:50

Nouz. řežim po vým. motoru, nelze vytočit nad 3tis .. Zdravím, obracím se na Vás s problémem ohledně svého Vita. Měnil sem motor, kterej byl v předchozím autě namontován a šel jak střela. Po namontování do mé kastle, motor nelze vytočit nad 3 tis otáček. Svítila běžná kontrolka EDC. Motor který šel pryč, měl ještě ventil, ktery má zabnánit zpětné dodávky paliva zpět do nádrže. Nový motor, který sem namontoval už tento ventil NEMÁ a tak sem ho nejdřív nechal volně. Po připojení Ventilu na tento dvoupinový konektor kontrolka EDC zhasne bez pomocí diagnostiky. Ovšem nelze pořád vytočit nad 3 tis, i když na připojené diagnostice není žádná závada. Starý motor je z roku 1999, 112 CDI 90 kw W638, novej motor je tentýž, jen je z ročníku 2002.

Díky za každou radu. Ať Vám to jezdí

2016-06-27 08:36:22

Zdravim mam podobný problem, možná stejná jako vAdamX . jenže má historka je o vela víc na chuj Pořidil jsem Vito (638) 2.2DCI 90kw 2002 a vozidlo jede v nouzovém režimu točí okolo 2500otaček (maximalka 120-130km/h) v jednotce jen zavada 1622 ELAB defektní. čidlo mam smotané u řidici jednotky v interieru - zkoušel jsem nové zavada stale žadná změna. a ted ten problem nějaký chytrolín menil automat za manual, tak že v motoru všude trčí milion kabelu dokaže prosím někdo poradit co stím ??

2016-06-30 23:05:11

Vito asi v nudzaku .. Zdravím všetkých,

mal by som menšiu otázku. Cca 3 týždne dozadu som sa stal majiteľom Vita 112 CDI. Bolo tam potrebné vymeniť motor, ktorí sme vymenili úspešne, len neviem z akej verzie vita bol ten nový motor (60 , 75, alebo 90 kW) pôvodný bol 90 kW. Podľa mňa sa asi v ničom nelíšia len je tam nejaká softwarová úprava výkonu, ale nie som si istý, lebo to neviem nikde nájsť. Motor beží pekne, vstreky a čerpadlo preskúšane, motor pretesnený, len je pravdepodobne v núdzovom režíme. Na palubovke mi nič nesvieti iba kontrolka žhavenia sa pri štarte zapne na pár sekúnd akoby nažhavilo potom vypne a o pár sekúnd zase zapne a už nevypne. Motor sa správa tak že nejde nad 3 tisíc otáčok a pozeral som aj ťahlo ovládania turba tak pri pridávaní sa momentálne vôbec nehýbe.

Neviete mi poradiť čo by to mohlo spôsobovať, alebo akým smerom sa vydať? Na diagnostike som ešte n estihol byť, keďže sme motor ešte len včera spojazdnili, ale ani neviem kam tu v mojom okolí ísť, neviem či tu náhodou nepoznáte niekoho kto sa vyzná.

A ešte mi tachometer neukazuje rýchlosť, neviem nájsť kde to má nejaké čidlo rýchlosti.

S pozdravom

Dávid

2016-07-01 00:20:32

vito112cdi: na mercedese bez diagnostiky nezistis skoro nič ja som vymenil len jedno číslo z 60kw na 90kw a auto bolo v nudzaku a nie a nie ho dať o kopy. A ak objednávas z ali tak si objednj delphi 150s neviem či stojí 40e a mas po probléme zatiaľ nikdy nesklamala mam aj lexiu ale nie ali a zapinam len pri vzduchaci alebo už pri horších zavadach ale hento bohaté stačí napise presne čo je zle. Mozem odporučiť takto pri tom co pises ty, môže byť zlé vsetko: zle cidlo zla potlakova hadicka nezapojeny konektor. Vsetko.

Doli  
Libor
2016-07-01 06:59:41

vito112cdi: Kontrolka žhavení ti signalizuje vadný žhavič nebo několik žhavičů - možná i relé žhavení.

Na tachometr není žádné zvláštní čidlo, rychlost se vyhodnocuje z čidel ABS.

Motor běží v nouzovém režimu, zkontroluj nejprve jestli jste opravdu zapojili všechny podtlaky a snímače. Pokud je vše OK, nechej auto načíst odpovídající diagnostikou - nejlépe Stár.

2016-07-01 22:14:53

Ok, tak Vám ďakujem za rady a asi to bez diagnostiky nepôjde, tak v priebehu budúceho týždňa asi niekde zájdem a potom dám info čo s tým bolo nakoniec.

2016-07-07 21:54:06

Zdravím, tak konečne som sa dostal k tomu aby som šiel na diagnostiku, ale v mojom okolí mal každý len delphi. Nakoniec keď mi to jeden chlapík napojil tak sa mu nepodarilo spojiť z RJ spojil sa len s imobilizérom, kázal mi prekontrolovať poistky, to som zrobil, boli len 2 vyhorené ale si myslím že nie veľmi podstatné nejaké osvetlenie interiéru a tá druhá už teraz neviem. Motor som prekontroloval už niekoľko krát a všetko sa mi zdá ok zapojené. Jediné čo ma napadá v čom bol rozdiel oproti pôvodnému motoru je čidlo na olejovej vani ktoré som tam nechal z nového motora, ale neviem či je to až také podstatné. Skôr ak by ste mi vedeli poradiť s tým že prečo mi nešlo pripojiť na diagnostiku.

Za rady vopred ďakujem.


Odpovědět

1  2  3  4