Fórum - Téma


W638 - Motor nejde do otáček


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Motor nejde do otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

2011-09-16 03:04:57

cena senzoru je tusim 900kc

a merit neni treba kdyz ho vypojis a dela to to same tak je spatny

2011-09-16 22:22:06

občas se stane,že při rozjezdu to začne škubat a pak se to pěkně rozjede i s turbem,někdy to jede i půl dne ok.

2011-11-16 19:36:34

Ŕeším teď podobnou situaci a mechanik mi tvrdí, že je spojka po smrti chce za opravu osmičku 4 za spojku a 4 za práci. Nejdřív nezabíralo na 4 a teď už na 3 z těží .vyskakují mi tlakovky na motoru, prý to s tím nemá nic společného, už jsou měněny 2* originály jsem nesehnal. Měnil jste někdo spojku u vita 110D a co vás stála?

2011-11-16 19:43:39

Spojka neodchazi zas etak casto

spis to budou lanovody coz je celkem normalni jev

Nove lanovody mam za 2300kc/kus originalni dil jsou tam 2 a meni se oba

dej mi vin poslu ti cenu na spojku

Doli  
Libor
2011-11-16 20:07:55

Spojku, pokud to bude nutné Ti vyměníme .

2012-08-23 13:10:50

W638 - Nejde do otáček .. Prosím o radu, koupil jsem Vito 112 cdi 90 kw. r.v 2000 nešlo vytočit přes 3000tis otáček, někdy z ničeho nic jde.

Druhý problém, vůbec auto netáhne a jde pomaličku do otáček.

Doli  
Libor
2012-08-23 17:01:51

Příčin může být několik, ale nejčastěji bývají vadné vstřikovače. Zajeď na diagnostiku.

2012-08-23 18:28:58

Byl jsem právě už na dvou a ukazálo to bez závad.

Doli  
Libor
2012-08-23 18:45:52

Tak zajeď někam kde mají stárku, nebo KTS Bosch a nebudou jen načítat závady, ale půjdou i do aktuálních hodnot, pak se určitě na něco přijde. Zkontroloval jsi všechny podtlaky, hadičky, ovládání turba, egru....?

2012-08-23 19:26:40

Zkoušel jsem jestli není nějaká děravá a vypadá že ne. Ono jim to nějaké hodnoty ukazovalo ale nevěděli kolik tam mají být.

2012-08-24 22:00:34

na vitu se takhle vetsinou projevuje ventil pro ovladani tlaku turba

2012-08-27 08:50:33

Zkusil bych vyčistit váhu vzduchu měl jsem to taky tak . Max 3500 otáček někdy jo někdy ne.

davidac, 2011-09-04 01:42:38 napsal:

zdar,dnes po nastartování se V108cdi hůř rozjíždělo,nějaké škubání a po chvíli už špatně tahlo.vypadá to jako by přestal pracovat kompresor,nereaguje dobře na sešlápnutí plynu ,předtím jsem slyšel zvuk jako vysavač,asi ten kompresor,těď to neslyším.když sešlápnu plyn až na zem,tak to jede hůř jak na půl plynu.v čem bude problém???

2012-08-27 09:03:57

Je to jak pise Honzina

staci odpojit ten podtlakovy strojek a kdyz se nic nezmeni mas vyhrano

2012-08-27 19:45:43

Jaký ventil myslíte, ten zhora motoru nebo co je umístěn dole u pravého kola?

2012-08-27 20:21:27

ten můj model váhu vzduchu nemá

2012-08-27 21:59:05

ten dole u kola je na ovladani turba...nahore ovlada EGR...pripadne tam je jeste jeden mensi a ten ovlada klapky v sani

2012-09-05 19:22:22

zdravim mivam podobny problem se 110cdi,a dneska auto krasne tahlo ale melo takovej hodne divnej zvuk,tezko se da popsat jakej.tak jsem vlez pod auto a u praveho kola mi tam visi jakejsi motorek s kratkou hadickou od nej a parem nejakejch kabliku(je to ten strojek co popisuje vyse enoughter?).jestli ano kde ma byt pripojena ta hadicka a je mozne ze vita zacal tahnout kvuli tomu ze mi to od tamtud nekde vypadlo? a jestli ano proc? diky

2012-09-05 19:58:20

Ano nejspíše to bude tlakový převodník - jedna hadička filtr druhá vede k turbu a třetí je podtlak - pokud je vypadlá hadička z turba tak turbo není regulováno - poznat by to měl snímač tlaku a nejspíše (při překročení tlaku) hodit motor do nouzového režimu. Pokud to nejelo zapojené je asi tlakový převodník špatný a regulace turba funguje tak že je stále otevřená tzn, že turbo nedává požadovaný tlak.

2012-09-06 11:37:47

tak jsem si jistej ze ten strojek je to co popisujes,dneska rano jsem pod to vlitl a visi to na tech dvou kablikach a na dvou hadickach ,ta treti nejkratsi by tedy mela bejt zapojena tam jak jsi dal obr.(mim.diky). dneska rano jsem to zkousel protahnout a netahlo(porad je to odpojene,takze to co pises ma logiku.zase dik

jenze jak se tam dostanu?ze spoda se mi to nezda sotva tam nekam strcim ruku. a ze zhora to musi bejt nekde pod filtrem ale radeji se ptam.

2012-09-06 17:37:57

Budeš muset asi na zvedák ale profík to zvládne i na zemi. Měl jsem ten samý problém a navíc to někdy jelo a z toho zase jak píšeš. Do 3tis a lenoch a pomalu do otáček, výkon nikde. Po výměně toho bazmeku u pravého kola zespod, jak píšou odborníci, letí jako vítr.

Jo a doporučuju dát nový. My zkoušeli několik použitých(údajně dobrých) a stálo to za prd.


Odpovědět

1  2  3  4