Fórum - Téma


W638 - Motor nejde do otáček


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Motor nejde do otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

2011-09-04 01:42:38

zdar,dnes po nastartování se V108cdi hůř rozjíždělo,nějaké škubání a po chvíli už špatně tahlo.vypadá to jako by přestal pracovat kompresor,nereaguje dobře na sešlápnutí plynu ,předtím jsem slyšel zvuk jako vysavač,asi ten kompresor,těď to neslyším.když sešlápnu plyn až na zem,tak to jede hůř jak na půl plynu.v čem bude problém???

viki  
viktor
2011-09-04 09:35:06

jestli se ti od toho vysavače nezacpala hadice, a teď

vážně co v tom máš za motorr že ti ti jezdí na kompresor,protože 108cdi žadny kompresor nema

2011-09-04 10:30:26

vito w638 108 cdi 2.2 60 kW ,takže kompresorem to nebude,když tam není :) další možnost proč se tomu nechce???

2011-09-04 10:45:12

nejspis senzor tlaku v potrubi

Doli  
Libor
2011-09-04 11:53:21

Kompresor sice nemá, ale turbo ano, stává se, že praskne tlaková plnící hadice od turba k sacímu potrubí a pak to má i ten zvuk vysavače. Může být i sjetá z příruby.

2011-09-04 12:05:39

jdu na to mrknout,kdyztak v pondeli do servisu,dam vedet.

2011-09-04 12:53:17

jenze kdyz by bylo neco v hadici tak by to kourilo tak ze by to nemohl nepostrehnout

2011-09-04 13:16:59

nafotil jsem to,hadice jsou ok,vzduchovy filtr je měsíc starý

2011-09-04 13:24:27

když se bude někdo nudit,mohl by tento obrázek podobně (nemusí uplně do podrobna) ošipkovat a popsat,co je co,ať vím zhruba,když tu kapotu otevřu,kde co je!

2011-09-04 20:14:42

Horni obrazek sipka s napisem "dalsi je nekde tady... je to jediny senzor nad vzduchovym filtrm

2011-09-05 11:21:07

dojel jsem ze servisu,vycistili jsme tu hadicku co jde od senzoru k hlave aj tu dírku do hlavy,auto pak jelo dobre tak 5 km a ted zase nic,zkusil jsem to znovu procistit,ale nic,neda se to vytocit nad 3000 otacek ani pri neutralu

2011-09-05 21:19:08

dá se ten senzor nějak proměřit,jestli je ok?jak se pohybuje cena?

2011-09-05 21:24:14

S turbem jhsem mel zatim dva problemy: praskla saci hadice... to vypadalo tak ze kdyz ma sepnout turbo sepne ale hned se vypne proitoze neudrzi ten tlak. a pak ted prednedavnem mi praskla ta hadicka na tlakovy senzor a pak turbo nespinalo vubec.... To s tim ze otacky nejsou nad 3000 je mozna tim ze jeste predtim musis preslapnout spojku, na to sem taky prichazel pomerne douho.

Doli  
Libor
2011-09-05 22:31:46

Pokud je v systemu nějaká chyba, která se dostane do řídící jednotky, jede motor v tzv. nouzovém reřimu a nad 3000 otáček nejde.

2011-09-06 11:25:51

ludo: ráno jsem nastartoval,sešlápl a držel spojku,motor jsem vytočil na neutrál,zastavil se na 3000 ot.,pustil jsem spojku a šel vytočit dál,tak jsem vyjel,auto jelo v poho.při cestě zpět to prostě chvílu tahlo dobře,chvílu hůř,dojel jsem dom a na neutrál vytáčel motor a zase jen do 3000 ot. . Tak mě napadlo ,jestli jsem to dobře pochopil(se sešlápnutou spojkou to nevytočí nad 3000 ot.) ,nemá spojka nějaké čidlo se kterým by mohl byt problém??? JENOM TAK STŘÍLÍM OD OKA!

2011-09-06 11:28:47

Doli: kdyby to hodilo chybu a auto by se dostalo do nouzového režimu,tak by to přece nejelo chvílu dobře,chvílu špatně,musela by se chyba vymazat,aby to zase chvilku jelo ,ne???

viki  
viktor
2011-09-06 11:34:40

jak zhasneš motor tak to skočí do normalu než znovu dojed chyba poté nouzák vypneš zapneš kliček a jede normal? skus to

viki  
viktor
2011-09-06 11:40:33

řek bych že problem bude kolem turba od turba by mělo jít táhlo pokus se ho najít a skus jestli to tahlo chodí

2011-09-06 16:27:02

teď jsem to byl projet,nastartoval jsem,jelo to ok,pak to blblo,za chvílu to zase naskočilo a tak se to pořád střída i za jízdy

2011-09-15 21:13:19

co treba ventil pro ovladani turba za pravym podbhem,jinak vito kdyz nevyslapnes spojku na neutral nejde vytocit nad 3000ot/min ale staci slapnout jen jednou a pak uz to jde


Odpovědět

1  2  3  4