Fórum - Téma


W638 - EGR ventil


Fórum Vito/Viano W638 W638 - EGR ventil

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2012-05-13 14:35:15

Pánové prosím poradíte mi? Snížený výkon motoru, vrtulník na palubní desce, neznačkově diagnostikováno na vadný EGR. Ti kteří znám řeší vše výměnou - existuje nějaká jiná (levnější) cesta. Praha a okolí. Děkuji

2012-05-13 14:55:16

kolik ti rekli za novy??? Dej sem vin

Doli  
Libor
2012-05-13 16:50:32

Někdy jde opravit, někdy obejít, někdy nezbude, než vyměnit... Nebylo by špatný vědět o jaký přesně vito jde, popř stačí VIN, jak psal enougher.

2012-05-13 17:40:42

Vin WDF63970513499703

Doli  
Libor
2012-05-13 18:09:10

Musel bych ho dostat do ruk. Nový stojí kolem 9500,-Kč.

2012-05-13 20:12:06

Pokud si uděláš výlet tak do 3000kč odjíždíš opraven - jedná - li se opravdu jen O EGR.

2012-05-13 20:54:15

Výlet kam?

viki  
viktor
2012-05-13 21:01:29

http://www.mercedesclub.c...member_detail.php?id=4737

2012-05-13 21:03:34

Viz můj profil http://www.excar.cz/ je to do Pelhřimova. Elektrický i pneumatický EGR umím odstavit tak, že ŘJ nepozná jeho absenci. Egr již dále slouží jen jako ucpávka. Nedochází k zpětnému odvodu spalin do sacího potrubí.

2012-05-13 21:24:04

Viz můj profil http://www.excar.cz/je to do Pelhřimova. Elektrický i pneumatický EGR umím odstavit tak, že ŘJ nepozná jeho absenci. Egr již dále slouží jen jako ucpávka. Nedochází k zpětnému odvodu spalin do sacího potrubí.

Tak to chcu... uvazuju o vyletu ikdyz me EGR funguje.

2012-05-13 22:15:05

Zcela hloupá otázka: jakej vliv má odstavení EGR na spaliny - za rok jdu na emise - to pak musím řešit znova?

opravdu je to jenom kus zbytečného materiálu v autě? Dík

viki  
viktor
2012-05-13 22:23:10

jde o to že část spalin do vyfuku se vrací do motoru tím padem ve výsledku by nemělo tolik škodlivin dostat výfukem ven ber to e ti to popisuji hodně okrajově

2012-05-13 22:36:07

Je to téměř naopak automobil s poškozeným nebo vadným EGR má na emisích problémy.

  • emisní kontrola probíhá v kontrole systému - vše je na svém místě
  • vyčtení paměti závad - ŘJ po úpravě nerozpozná absenci zapojení EGR
  • emise diesel se měří ve většině případu v přeběhových otáčkách - systémově je EGR vždy zavřený tzn v těchto otáčkách není i bez úprav nikdy funkční.

2012-05-13 22:56:59

Pro lepší představu, je to jako propojit odtok ze záchoda s přítokem do kuchyňského dřezu.

Laicky a téměř ( s malými bezvýznamnými odchylkami) dobře popsané zde: http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602

viki  
viktor
2012-05-13 23:43:37

však to samé jsem napsal jednou větou a mnohem srozumitelněji

2012-05-13 23:46:41

Viki já vím, ale já to dal jen kdyby někdo potřeboval k výkladu nějaké cizí slova

miky777  
MIKY
2012-05-14 22:57:00

Tak to jste dobří , já než jsem se rozkoukal tak mi na mém VITU 111 v MB Karlovy Vary EGR ventil střelhbitě vyměnili , vzali si 11000,. peněz a že prý vše je OK . A měli pravdu od té doby " keine problem "

2012-05-14 23:40:46

Pachatel se však vrací na místo činu

2012-05-28 13:37:59

Zdravím chlapi,chci se zeptat jestli Egr ventil může způsobovat to že se značně sníží výkon motoru do otáček pomalu nejde hrozně chrochtá a pomulu se dusí vesměs se nedá jet.celý jev vzniká tak ráno když jedu tak v pohodě krásně roztahuje čím je chladnějš tím větší fofr po zahřátí už to není takový ale stále tam síla je a akcelerace,a však problém začne kolem 15 stupnů venk teploty jak mile někde zastavíém(křižovatka)pak se razjíždím a už to netáhne prostě avie.v případě že potřebuju se rozjet musím to chcípnout i za jízdy znova nastartovat a pak to zase táhne,po dobu kdy zrychluju a držím to v tahu jakmile to pustím na volnoběžky konec zase snížení výkonu,vzimě bez problémů dělá to jen když je teplo.přitom je to rok co sem nechal udělat generálku motoru za 54tis vč turba a od té doby to dělá.doufám jen že to bude tím tepl.snímačem na sání.

2012-05-28 15:49:00

A co v tom je za motor dej sem vin.


Odpovědět

1  2  3