Fórum - Téma


W638 - EDC a těsnící kroužky


Fórum Vito/Viano W638 W638 - EDC a těsnící kroužky

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2011-02-18 00:15:53

Jo tak to po mě chcete moc. Kontroloval mi to podle nějakých parametrů co získal v mercedesu ale hodnoty už bohužel nevím.Můžu zítra zjistit. Co si myslíte o tom že má bejt podle diag. zavřenej a přitom to běží? Je taky divný že po tom co jsem vyměnil filtr tak se to EDC rozsvěcelo až nad 3000 a když jsem to nechal rozjed pomalu na 1/4 plynu tak to šlo normálně přez 3000. Říkal jsem si že to nemá palivo tak jsem hledal problém v netěsnosti palivového systému jak jsem psal poprvé ale nic.

2011-02-18 00:45:36

Jinou závadu nepíše. Tlak zjistím a diag. taky ale každopádně když se vymaže tahle závada za chodu motoru tak tam ve dvou vteřinách skočí znovu.

2011-02-18 00:47:45

To jste ale nikde nepsal že je to po výměně filtru. Já se snažím číst pozorně, ale tohle co píšete teď čtu u vašeho problému poprvé. Jsem na 100% přesvědčen že je ta palivová soustava netěsná. Pokud jeden problém rozebíráte ve více diskuzích nebo se registrujete na vice niku tak je to na palici nejsem Sherlock Holmes, abych pátral kam jste co napsal.Psal jste, že jste měnil termostat. Dnes zde třeba jely tři diskuze na servo A to je opravdu na posrání.

2011-02-18 01:14:13

To se omlouvám. Je možný že to bylo než jsem se obrátil konkrétně na Vás. Tak abych to uvedl na pravou míru. Termostat mu někdo jiný měnil a za mnou přišel protože chtěl původně něco jiného na brzdách. Než dorazil ke mě tak ho začala zlobit dnešní závada s EDC.Měl tam nějaký divný filtr tak jsem ho nechal koupit pořádný v mercedesu. Chvilku to zlobilo jen přez ty 3000 tisíce a pak se to zase vrátilo. Po netěsnosti ani stopy. Máte radu.

2011-02-18 01:34:19

Radu mám - musíte si být 100% jist že je palivová soustava těsná a to i včetně přepadů. To je jedna z podmínek pro bezchybný běh motoru comon rail. Pokud to i dál bude blbnout napíchnout na diagnostiku nejlépe MB Star. Motory zvládá i Bosch KTS - když s ní někdo umí tak to docela jde i když tu tam píše nějaké nesmysly ale palivovou soustavu zvládá. přejít do bloku měřených hodnot a porovnat hodnoty naměřené s předepsanými. Já jsem teď projel Vaše příspěvky ale nikde není napsáno že jste měnil palivový filtr - vše byla zbytečná práce a zbytečné přemýšlení - rád poradím pokud vím ale někdy to vážně nejde. Pokud si pletete termostat s filtrem prosím neotvírejte ani kapotu motoru je to marný boj.

http://www.mercedesclub.c....php?id=5079&tab=msgboard - kde je napsáno o tom filtru - připadám si zde jak idiot. je to jak kdyby jste napsal že vám auto nejede já vám řeknu kde co máte změřit - nad problémem přemýšlím a ve finále mi sdělíte že to nejede proto, že to nemá kola.

2011-02-18 01:41:34

Každopádně díky.

2011-03-13 22:58:28

zdravi mam takovej problem pri normalni jizde mi se stava ze kdyz jedu tak mi tak kdyz seslapnu plyn tak auto nechce jet ,dale musim znova zaradit a pak uz to jde je to hruza stavase to kdyz jedu ve meste a radim mam vito 112CDI r.2000 ,

2011-06-01 15:30:39

Po malej buracke nejde Vito nastartovat jedna sa o rok 97 2.3 benzin. Nespusti cerpadlo v nadrzi -manualne od konektora RJ motora odskusane a funkcne ,nejdu vstreky ani iskra,imobilizer po zapnuti kluca zhasne.Kabelaz nebola poskodena,poistky vsetky ok. Poradi niekto?


Odpovědět

1  2