Fórum - Téma


W638 - Diagnostika a chybové kódy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Diagnostika a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

Doli  
Libor
2016-02-08 19:42:08

dalinvito: Bošácký kódy si z hlavy nepamatuji, KTS na Mercedesy skoro nepoužíváme. Když máš popisy závad, proč závady neodstraníš?

2016-02-08 19:52:42

doli: protože nevím čím to přesně je to kde je přerušení/zkrat to je tím, že jsem ty čidla odpojoval teda alespoň myslím

2016-02-08 20:34:26

dalinvito: Nepoznam ten motor ale typoval by som cievky. Nema nahodou 2 a 3 valec spoločnú cievku ?

Ak by bol vadný snímač kľuky alebo vačky tak myslím že by si nenaštartoval vôbec alebo by motor strielal do sania alebo výfuku.

2016-02-08 21:25:58

ondrejko69: nedávno jsem měnil svíčky i kabely ale teď mám okno nejsem jistý tím pořadím kabelů... ale možné to je. No ale snímač polohy vačkového hřídele nemá vliv při odpojení. A když odpojím tady to - víz odkaz http://www.mbslk.de/modul...News&file=article&sid=995 (našel jsem na netu - podobný elektromagnetický ventil) taky nemá vliv, když ho odpojím. Jestli není špatnný ten elektromagnetický ventil, který řídí nastavení ventilu - elektromagnetické přestaveni vačkového hřídele

Doli  
Libor
2016-02-08 21:57:07

dalinvito: elektromagnet vačky nemá na běh motoru na volnoběh vliv. Cívka není určitě společná pro 2 a 3 válec.

2016-02-09 13:25:03

doli: tak 2 a 3 válec má společnou cívku. Koncovka přívodu napětí do cívky je celá zoxidovaná zrovna na té cívce 2 a 3 válec. Možná tam byla předtím špatná svíčka a proto to bylo zoxidované. Očistím vyzkouším. Cívky proměřené a jsou v pořádku - primární odpor 0.08 sekundární odpor - 7.56

nebo, že bych tam měl špatně cívky na válcích? nemá někdo schéma zapalování na motor 2.0 95kw?

Skyair  
Pavel
2016-02-09 15:20:57

dalinvito: Pokud tě zajímá elektrické schéma zapalování, pak je od stránky 208

Pokud chceš pořadí zapalování tak je to: 1 - 3 - 4 - 2

2016-02-12 16:46:29

dalinvito: Ahoj, ako ? odstranil si zavadu ?

2016-02-13 13:59:28

Ahojte a díky všem za pomoc. Myslel jsem si, že to je tím kontaktem na přívodu cívky nebo cívkou 2-3 válec. Cívky jsem proměřil očistil kontakty a jsou v pořádku nakonec jsem je i přehodil a zkoušel jsem odpojovat vstřikovače abych zjistil jestli to náhodou cívkou není i když po proměření je to OK. Tak ty cívky jsem vyloučil, proud do drátu přívodu na cívky jde, ale signál impulsů změřit normálním měrákem neumím. Nakonec jsem náhodou pokus omyl přišel na to, že když odpojím snímač klepání na klice a zároveň i snímač polohy vačkového hřídele a vypnu a nastartuju motor , tak motor jede normálně asi na nouzový režim. Na palubovce žádná chyba nesvítí asi už do toho někdo přede mnou hrabal a vytáhl žárovky. Jinak snímač otáček klikového hřídele je zapojený. Je zajímavé, že to tedˇ jede. Nevím které čidlo mám vyměnit a jak jsou ty čidla navzájem na sobě závislé.

Skyair  
Pavel
2016-02-13 14:27:24

dalinvito: Pravděpodobně by to mohl být ten snímač polohy vačkového hřídele. Snímač klepání upravuje nastavení podle výše oktanů benzinů - chrání motor před klepáním (samozápaly).

2016-02-13 19:26:04

skyair: Jenomže, když odpojím jenom ten snímač vačkového hřídele, tak to zase jede na ty 2- 3 válce. Musím odpojit oba dva aby to jelo normálně na 4 válce.

2016-05-08 22:04:22

Zdravím mám dotaz proč mi nejde načíst přes pc diagnostiku řídící jednotka ABS


Odpovědět

1  2