Fórum - Téma


W638 - Diagnostika a chybové kódy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Diagnostika a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2014-02-02 18:54:20

Zdravim, diagnostika mi napsala chybu 1354, prosím co mám kde vyměnit. Auto mi občas chytne a občas ne. Děkuji

2014-02-17 11:28:56

Ahoj kolego : měl jsem stejný problém jako ty. Auto cca 1x za měsíc nešlo natočit , jinak OK . Chyba P1354 je špatný signál od snímače klikovky . Vyměnil jsem ho . Teplý motor chytně okamžitě , studený nastartuje o polovinu času rychleji než před výměnou. Tak mnoho zdaru !

2015-03-23 16:30:42

Zdar borci, stejná závada p1354 kolísání úhlu vačkoveho hřídele vuči klikovému hřídeli. Čidlo klikové hřídele jsem vyměnil a stále skáče stejná chyba. Mohlo by to být ještě snímačem vačkové hřídele? Popřípadě čím jiným?

Mercedes Vito 110 cdi rv 2003. Závada: naskočí a hned chcipne.

2015-03-23 17:20:00

hermiks: Není lepší metody než provést porovnání klika vačka osciloscopem přímo na pinech řídící jednotky a pinech snímačů - výsledek je okamžitý - buď kabeláž nebo snímač - nebo také rozvody.

Pokud nemáš možnost měření nezbývá než solit a měnit.

2015-03-26 15:03:23

blueabyss: Děkuji za odpověď. Je mi jasný, osciloskopem to ulehčim jen jsem to nechtěl někam tahat na laně tak jsem po nastudování fóra skusil vyměnit snímač klikové hřidele a teď i vačkového hřídele a nic stale vyskakuje stejná chyba. Takže těď zbývá proměřit kabelaž a kdyžtak rozvody? Je možné,že by řetěz preskočil zničeho nic retěz za jizdy? To by se spíše vytahal a vznikla vůle ne?

2015-03-26 17:42:50

Neměli jste venku převodovku nebo motor?

2015-03-29 11:20:48

blueabyss: ne,nic se nevyndávalo. Skusím to tedy ještě odtáhnout k někomu na ten osciloskop... U rozvodů na Vitu musí motor ven? Rovnou bych je nechal udělat auto má najeto na tachometru 280 tis km a pochybuju že je někdo dělal.Jaký je interval u řetezových rozvodů.A co by se snima přesně stalo? Vytahal řetěz a vybrousili napínáky?

2015-03-29 12:44:36

hermiks: Interval předepsaný není - řetěz lze vyměnit na nesmontovaném motoru - ale chce se podívat jestli je to mimo. Já se domnívám, že problém bude jinde. neptej se kde, bez měření to nelze zjistit.

2015-03-29 13:21:49

blueabyss: děkuji ti za pomoc a za rady,nechám to důkladně proměřit. Škoda, že jste ty nebo Libor (Doli) tak daleko je mi jasny že by jste nato přišli za chvilu.

2015-04-08 18:17:03

Čau chlapy, ještě jedna otázka. Když bych chtěl vyměnit rovnou celý motor za silnější z 110cdi 75kw na 112cdi 90kw oba motory jsou typ 611 980.

Otázka 1.půjde to vůbec?

Otázka 2. Podle toho co jsem nastudoval,tak jsou stejný a liší se hlavně softwarem- je to pravda?

Otázka 3. Převodovka je stejná-pasuje?

Otázka 4. Musím mít řídící jednotku ze stejného motoru,nebo alespoň přehraný software?

Otázka 5. Na emisích by to nemělo jít poznat mám pravdu?

Snažil jsem se to rozepsat,abych vás zbytečně nezdržoval.Stačí odpověď ano-ne

Předem děkuji za odpověď. S.

2015-04-08 22:36:39

vše ANO

2015-04-09 07:00:37

blueabyss: Děkuji za odpověď. Většinu informací o Vitu mám z tohodle fóra. Je to velmi užitečná věc.

2015-05-14 08:50:45

dobrý deň.

hladám diagnostickú zásuvku na motor na vite 113. tá zásuvka pod sedačkou je len na airbag a imobilizer.

vynecháva zapalovanie.

vito 113, rv 98, 2.0 benzín, 95kw, 129 HP, kod motora: M 111.948,

2015-06-02 14:17:10

Zdraví všechny. Prosím nemáte někdo diagnostiku na Mercedes-benz V-class V 230 benzín r.v.96 ?

Doli  
Libor
2015-06-02 14:40:28

martin24: Ano, máme.

2016-02-08 18:24:09

Diagnostika , auto jede na 2-3 válce .. Zdravím všechny, auto mi jede někdy na 3 někdy na 2 válce. Diagnostika závady: 080,082,084,067,069,071,006,004,040,038 celkem 10 chyb některé snímače atd jsem odpojoval tak to na diagnostice hodilo chybu - přerušení zkrat.... chyby nešly vymazat nevím si už rady

Doli  
Libor
2016-02-08 19:18:43

dalinvito: VIN vozidla nikde, chybové kódy jsou nesmyslné - pravděpodobně z nějakého čínského nintenda, takže není k čemu radit. Jediná rada je zajet na odpovídající diagnostiku někam, kde tomu rozumí.

2016-02-08 19:33:04

aky je to motor ? CDI ?

2016-02-08 19:36:19

doli: VIN: VSA63819413279043 originál diagnostika BOSCH ESI tronic 2.0 verze9.2.1743

080 - vynechávání poškozující katalyzátor ,

082 - vynechávání 3. válce,

084 - vynechávání 2 válce,

067 - rozpoznání vynechávání válce 3 - rozpoznáno vynechávání zapalování

071 - rozpoznání vynechávání válce 2 - rozpoznáno vynechávání zapalování

006 - teplotní snímač vzduchu přerušení/zkrat ,

004 - měřič hmotnosti vzduchu - signál mimo rozsah,

040 - přestavení vačkového hřídele přerušení/zkrat,

038 - regenerač.ventil odpařování paliva přerušení/zkrat.

předtím jsem odpojoval různé čidla proto to na té diagnostice asi napsalo přerušení/zkrat , když odpojím snímač polohy vačkového hřídele - žádná reakce to samé i u nějakého čidla z levého boku hlavy u řetězu nahoře.. možná to je čidlo otáček vačkového hřídele. Čidlo klikového reaguje i váha vzduchu - zhasne motor. Kabely a svíčky nové.

2016-02-08 19:37:20

ondrejko69: 2.0, 95kw benzín


Odpovědět

1  2