Fórum - Téma


W638 - Co je na co?


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Co je na co?

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5

2012-10-29 17:19:19

Já to měl na Vitu taky tak, že páčka 1x dozadu a zapnul se zadní stěrač (cyklovač), páčku podržet dozadu a šel zadní ostřik a pak 1x páčka dozadu a cyklovač zadního stěrače se vypnul.

Podle mě to prosklený budou mít všichni tak a celoplech by měl mít tu páčky bez zadní polohy.

2012-10-29 17:26:07

To bych bral, ale na páčce se stíráním zadního skla je symbol zadního skla a na páčce bez ovládání zadního stěrače symbol není.

Já symbol mám a do zadu nende

Elektrika do zadu jde, motorek jsem zkoušel přeměřovat a jede. V servise mi ho sundali, že pry je tam někdy zaoxidovaná hřídelka a pak se kousne, ale po odzkoušení vše šlapalo, konektory u ovládání jsou všechny jak nové a prostě to nejede

2012-10-29 21:04:01

Hmmm, pak jedině vyzkoušet páčku jinou Je možný, že je v ní chyba. Přeci jen je tam kousek mechaniky, tak se to třeba někde hryzlo.

2012-11-02 11:13:38

Tady jsem ti oskenoval stránku z mého manuálu.

2012-11-02 15:11:25

Dík Leosvo,

bod 1-4 je stejný, ale na Tvým manuálu píšou "zatáhnout", toe divné.

"Krátce zatáhnout" by mělo být znázorněno opačně jako bod 4, né?

4 zatlačíš ostřikovač + oplach světel, 5 zatáhnout

A u 5 je znázorněna šipka nahoru k volantu

Musím ještě jednou do garáže

2012-11-02 22:59:21

Zatáhnutím je myšleno právě směrem k volantu. Přesně mi to souhlasí dle návodu a jinam to hnout nejde. jinak já ten zadní stěrač zatím nepoužívám. musím ho rozebrat a opravit. Zadrhává a pálí mi pojistky. Normálně je tam 20A pojistka a pálí mi to i 25A pojistku. žádná sláva

2012-11-03 12:51:27

Tak buď tam je něco špatně přepojené, že mi to neostřikuje najednou i přední sklo i světlomety, ale každé zvlášť a tím pádem už tam není místo na zadek. A nebo bude v háji ovládání na volantu. Levá strana mi u jemného dotyku vypíná a zapíná mlhovky.

Scháněl jsem schéma zapojení těch páček, ale nikde jsem to neobjevil.

Každopádně Ti děkuji za info

2012-11-03 21:06:15

Kluci, trošku odbočím a chci sem vložit foto vypušťáku z chladiče Vito 638, kdyby ho někdo hledal a nenašel jako já

Je schovaný za chladičem na straně řidiče a je k němu fajn přístup

Obsah chladíci kapaliny 6l

2012-11-03 21:08:50

Jen doplním, "pozor ať vám při povolení šroubu nestřikne z vytokáče kapalina do očí", hodně blbě řešeno.

2012-11-03 21:55:22

to teda nevim co je na tom blbě řešenýho, páč na to nasadim hadičku, strčim to do kanystru a hotovo, aby mi to cákalo do očí, to bych musel bejt jantar

2012-11-04 09:36:10

To máš opravdu zajímavě zapojený. Na mlhovky je tam to speciál tlačítko společné s regulací sklonu světel. Nic víc.

2012-11-04 14:12:51

Také to mám tak jak popisuješ, spínač vlevo vedle volantu vedle sklonů světel.

1. Při zapnutých světlech a stisknutím spínače mlhovek směrem nahoru se nic neděje, když ale pohnu páčkou na světla, tak se rožne pravá mlhovka, toď vše.

2. Při zapnutých světlech a stisknutím spínače mlhovek směrem dolů se rožne zadní mlhovka levá (prava zadní asi není) a opět při pohnutí páčkou světel se rožne se zadní mlhovkou i přední pravá.

Žárovky vyměněny (myslím sdruženou s mlhovkou) a je to stejné. Jakýkoliv pohyb páčkou světel mi rožne pravou mlhu a hned zhasne.

Leosvo, je tam šílený humbuk v te elektrice, ale celá kabeláž v páčce u volantu jak na světla tak na stěrače jsou origo a vypadají jak by je tam včera montovali. Jenže ono už si mohli majitelé přede mnou udělat někde po trase od páčky až k mechanismu své propojení nebo to neřešili.

Jediné co jsem našel pod volantem je čtyř žíla žluté barvy. Vedou od volantu směrem dolů přes pojistkovou skříň pod volantem až nad pedál spojky a tam jsou zaizolovaný. Když je propojím s protikusem od kterého to je odtrhlé, tak mi zacvaká pod sedačkou spolujezdce a toď vše.

Jsem objednaný do elektrikáře, tak to nechám na něm, mám mraky svorek v motorovém prostoru z toho polovina odpojená a to samé pod přístrojovkou u řidiče.

Pojím a hodim foto, uvidíš sám, že to není práce pro vola jak jsem já.

2012-11-04 15:04:29

Tady to je: http://tuningcar77.rajce.idnes.cz/Elektro_Vito

Je tam vidět i ten rozpojený (odtrhlý) čtyřžílový který vede přes pojistky k podlaze.

Jen nejsou všechny žíly žluté jak jsem psal

Možná plaším, jen to nemá být na podlaze, ale v přístrojovce, ale je jich tam hafo

2012-11-04 15:31:00

Koukám, že ti u té 25A pojistky trochu hořelo

2012-11-04 15:47:23

Ten čtyřžilovej kabel patří airbagu a klaksonu.

2012-11-04 18:22:56

Okolo te 25A to už bylo od minulého majitele.

2012-11-04 18:44:35

Hlavně že jen takhle. Ale elektrikář si s těma kabelama určitě poradí. Ten čtyřžilovej máš přerušenej celej?

2012-11-04 19:23:07

Tři dráty ze čtyř jsou utrženy.

Bylo to v takových červených pouzdrech (samec/samice takové bajonetky)

2012-11-04 19:30:26

Tady na fotce

2012-11-04 19:43:05

Vím. To jsem prohlížel, když mi Vito po otočení volantem troubilo. Ten den jsem opravoval vůli v řízení a když mi ten kloub nešel nasadit zpátky, tak jsem vzteky točil volantem a ukroutil jsem si ten svinutej kabel za ním. V tu chvíli jsem si přidělal další práci .

Zelený a fialový jsou od airbagu. Ostatní od klaksonu


Odpovědět

1  2  3  4  5