Fórum - Téma


W638 - Identifikace dílů


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Identifikace dílů

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-09-29 20:57:42

Zdravím Vás lidi, chtěl bych Vás poprosit o radu.

Koupil jsem Vito a po odstrojení komplet interiérů pro předělání jsem našel pár krabic, které nevím jak fungují a co s něma.

Můžete se mrknout a pomoct mi?

Odkaz na fota: http://tuningcar77.rajce.idnes.cz/Forum

Moc všem děkuji.

TiCo

2012-09-30 11:29:09

1.ridici jednotka,

2.to bude nejspis antena na handsfree co je na obr.3

4.vlevo ridici jednotka dveri(nejspis central)

vpravo si nejsem jistej ale mohlo by to bejt VTS(vehicle track system,cili sledovani polohy vozidla)

8.nevim

9.tam jsou kable co jdou do dveri

jestli se v necem pletu,tak me tady znalci jiste opravi a vynadaj :-D

2012-09-30 17:12:05

Moc Ti děkuji,

ta 8-ka, nemůže to být od nezávislého topení?

Celá jednotka Webasto je právě pod podlahou v tomto místě, kde je táto černá krabice s hadicema.

Trošku nechápu ten alarm na podlaze vedle ruční brzdy a chaos kabeláže, který je v pytli u podlahy u pedálu.

Ve dveřích řidiče je snad 100 káblu jen tak protažených dírou ve dveřích a pořád cvaká centrál, to bude ořech to rozšifrovat

Ale tak nějak pokračuji s vyvařováním

2012-09-30 18:11:34

ahoj do te kabelaze co vede do dveri se podivej radi se lamou v tom ohybu mezi sloupkem a dvermi ,a pak blbne central nebo stahovani okynek ....ale pekne jsi se pustil do rekonstrukce

2012-09-30 20:13:54

Na 4. obrázku v pravo by měl být imobilizér od firmy Gemini Alarm Systems (asi dodatečně montovaný). Tady to můžeš porovnat.

To handsfree můžeš odstranit, ale pak musíš přepojit kabeláž mezi rádiem a reproduktorem v palubce. Po odstranění mi přestal hrát levý reproduktor

kapa, 2012-09-30 18:11:34 napsal:

ahoj do te kabelaze co vede do dveri se podivej radi se lamou v tom ohybu mezi sloupkem a dvermi ,a pak blbne central nebo stahovani okynek ....ale pekne jsi se pustil do rekonstrukce ..

2012-09-30 21:06:59

Dveře půjdou nový, tak to vystříhám a elektro půjde sakum prdek nová

S tím chaosem co tam je to ani jinač nejde.

S vylámaním máš recht, při otevření dveří se háda centrál a stropní osvětlení.

Nevím co s tím spínačem na podlaze od alarmu, vypadá to jak motorová brzda u trambusu.

Klame mě tam nápis "atlas plus"

Nechám ho sundat v Nokii a hodím tam BT, repra půjdou do popelnice, ty přístrojovkové i zadní jsou a kabeláž je totál vyhnilá.

Zítra jdu na výztuhy řízení, pravá je uhnilá.

Při evidenčce mě z STK uloupli 2 čísla VIN a řekli ať si to nechám opravit a tak začala destrukce celého vozu.

Postup opravy VIN kodu na podlaze spolujezdce:

a) STK-ME mě poslali na Odbor dopravy na přepis vozu s tím, že evidenčka neprošla, protože je nečitelný VIN.

b) Odbor dopravy mě vyhodil, že mám zajít na STK-ME aby mi ho vyrazili. Jenže STK - čka už to mají zakázáno a stejně ke stavu vozu by to namlátili maximálně na asfalt jak to bylo sežrané. Poslali mě teda do Mercedesu (nejbližší v Ostravě)

c) Technik Mercedesu mi řekl, že to slyší poprvé a, že to ještě nedělali a mám si zavolat na centrálu Mercedesu do Prahy.

Zavolal jsem do Prahy (pátek - víkend) a paní mi řekla ať to nafotím a pošlu doporučeně na pobočku a oni mají měsíc na posouzení požadavků a nikde není napsáno, že dopadne kladně. Poděkoval jsem a vypích telefon.

d) Zajel jsem na jinou STK jestli mi VIN nevyrazí. "Jéé pane, my bychom rádi, ale máme špatné raznice, ale sjeďte do jakéhokoliv servisu oni to udělají." Jel jsem do cca 12 servisu a vždy mi řekli ať jdu na STK, že kompetenci k tomu mají jen oni. Tak jsem to otočil a jel opět na STK už nas.aný a řekl jim ať mi jako technici kontroly vozidel poradí kde doklepu legální VIN a oni mi udělají evidenčku. Technik opět, že jakýkoliv servis................................

Takže po celodenním běhání jsem vytáhl plech, vyřezal ten poškozený díl s VIN a šel na to.

a) u kámoše na dílně jsem si půjčil raznice (sada písmen a číslic stojí 4-5 tis.)

b) vyřezal díl podlahy s VINem

c) na nový plech vyrazili v servise VIN a napsali do formuláře Odboru dopravy, že je VIN naražen servisem.

d) zítra se díl plechu s VIN (tím samým jako v techničáku) navaří do auta.

e) starý vyřízlý VIN + auto s novým navařeným a natřeným VINem dopravit na STK-ME kde si to nafotí a do formuláře OD pro zápis do velkého techničáku zapíší "vyražení VIN náhradní technologii"

f) na OD mi udělají tento zápis a snad auto přepíši.

A pak, že jsou věci na úřadech pakárna

2012-09-30 22:06:43

Mam tohle za sebou. Na odboru dopravy te poslou na prohlidku a Bohdalec..

na Bohdalci te prohlidnou a daji potvrzeni k povoleni a pote ti magistrat da povoleni na vyrazeni VIN nahradni technologii, ja jsem s tim byl na chodove na technicky tam to delaji

pote si to nechas zapsat do TP. Cela ta legrace trva asi mesic a 2 tydny

2012-10-01 12:28:34

A kdyz se dari, tak mesic a jeden den

2012-10-01 15:56:26

U nás jeden den dvakrát musíš je na odbor dopravy.

2012-10-02 07:58:15

Blueabyss, Praha je stat ve state...

ja uz slysel takovych story o odboru dopravy v PZE...

2012-10-10 22:41:47

Zdar chlapi, můžu ještě dvě otázky?

Nechci pořád opruzovat, ale v manuálu k autu se dočtu jen jak správně připnout pásy.

Když jsem se pustil do přestavby Vita, tak pod gumovým kobercem se od ř. jednotky táhl široký kábl a byl ukončený za tapecirem pravého podběhu a zamotan páskou. Někdo zmíňoval, že řídíci jednotka je asi z centrálu, ale centrál funguje ve všech dveřích a konektor je odpojený. Je táto krabice ř. jednotka centrálu?

Dík všem.

2012-10-11 14:01:43

ahoj,jak jsem zjistil,tak to neni na central,melo by to bejt na electricky posouvani dveri,podivej se do ramu posuvek ,jestli tam nemas extra motorek,lanka nebo tak,mam dneska kocovinu jak prase,tak dneska nic nedelam,jen litam po netu a takjsem trosku patral a na vw t4 foru se tahle jednotka taky resila:

http://www.vwbuswelt.de/f...ktrische-schiebetuer.html

kdyz si to dam dohromady s timhle:

http://www.intronik.de/si...e.php?nid=1&nid2=3&nid3=2

coz vypada ze to bude novejsi typ

tak by mi davalo logiku ze obrazek tej gemini atlas plus je VTS jak jsem jiz zminil,

vis kdo nebo na co se to auto predtim pouzivalo?Ja to typuju ze to byla kuryrni sluzba nebo nejaky soukromy security.

v tom pripade bych to vsechno vystrihal.

to by i vysvetlovalo spinac u nohou ridice

a stim vystrihovanim overil puvod auta

2012-10-11 14:36:46

Děkuji Pedro,

asi to tak bude.

Auto si myslím, že sloužilo jako taxi v Německu, je to dovezené.

Už podle tlačítka "taxi" na panelu (viz. foto)

Kára je stejně totál a zítra se jdu podívat na boudu z vita r.v. 2000, pry bez koroze a hlavně má přední nápravu po go.

Já mám na Vitu uhnilý kompletně celý nosník pravého ramene a když spočítám te práce s vyvařováním a sraním se s plechařinou, tak to raději vemu boudu, střiknu dutiny, spodek a prostor motoru a snad to do roka neshnije.

Myslel jsem si, že Mercedes je jiný kadet na kastli, no bohužel.

Ale už ho mám doma, tak ho od piky překopu.

Proto se vyptávám co k čemu slouží, pokud to tam je k ničemu, tak nač to dávat do nové boudy.

HF už šla, bylo to stejně bez BT a taková sada je dnes k ničemu.

Vadí mi i ten trapný knofl na podlaze co zapne alarm, to nechápu. Jako beru to tak, že sedím v autě, naproti jdou nějaci vylupci, tak šlápnu na spínač v podlaze aby se zapl alarm?

Ono celkově ta elektroinstalace bude ořech, když vidím ve dveřích tolik káblu, tak mi pořád nejde do hlavy, proč tak hodně. Centrál, el. zrcátka, el. stahování oken a je jich tam mraky a při otevření dveří to cvaká jak v elektrárně. (viz. foto 2)

No spínač u nohy, (vedle ruční brzdy) když sešlápnu, tak se spustí alarm a nejde to vypnout než odpojíš baterii

2012-10-11 14:45:20

tak to tak nejak bude,soupacky byli predtim na electro pohon.

s tema kabelama jsem to mel taky,jako spousta lidu co tyhle auta vlastni,ja to udelal tak ze jsem si vzal stejnej pocet novejch dratu v jinej barve a letoval a letoval,nebylo to tak tezky to bypassnout,ty konektory od svazku se nechaj protahnou tema derama,jen skrz tu tunelgumu to bylo trochu tezsi.

mam ten rok 2000,tusim ze to delaly tady ve spanelsku a z mych zkusenosti vim ze se tady sul moc nepouziva,tady najihu vidim i 1997 a nemaj ani pukanec,a ten muj 2000(z cr) je prolezlej snad skoro vsude.

2012-10-11 15:54:24

no tam asi nekdo montoval jako bezpecnostni prvek kuli prepadeni nebo neco takoveho ,to je jen moje uvaha kdyz to bylo taxi .....a ty kabely ve dverich to je nemoc taky jsem je uz opravoval je jich tam asi 25 a z toho bylo 5 uplne prelomenych

2012-10-11 21:33:48

Kurde chlopi, můžu ještě něco?

Po zastavení a vypnutí motoru mi něco cca 5 minut po vypnutí hrčí pod kapotou.

Je to zvuk jako by v tom vařila voda, nevíte co to může dělat?

Fotnul a zakroužkoval jsem díl co vydává zvuky.

Moc dík

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-10-11 22:39:35

to je nakej podtlak ne ?

2012-10-11 22:51:56

To netuším, ale po vypnutí motoru v tom něco asi 5 minut řachtá, pak se to uklidní a stichne.

2012-10-12 12:50:19

rozebrat,vyčistit ... nebo,zda se pohybuje a je v pořádku,tak test zda chodí a vrací se do své polohy,tak si pohrát s hadičkou a sát vzduch-nebo foukat-ted nevim ,zkouška zda chodí

jinak EGR ventil

2012-10-12 14:17:44

Dík Lando,

může být v háji ten EGR ventil tím, že po vypnutí ještě chvíli chrochtá?

Nebo jinak, jak pozná blb jako já, že je EGR death?

Četl jsem toto vlákno: http://www.mercedesclub.c...ema/egr-ventil-vito-31804 a lajk asi závadu nepozná.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6