Fórum - Téma


W638 - Baterie Vito


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Baterie Vito

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2012-10-31 17:08:41

Zdarec borci mám problém, jak vytáhnout baterku? Která je pod řidičovým sedadlem. Když sedadlo posunu úplně dopředu tak ji stejně nemůžu vytáhnout :/ furt tam tak 3-4cm baterky zavazí :(

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-10-31 17:20:26

baterku vyndam normalne nahoru nebo by mela jit vyndat i do ulicky jestli nekecam .. sedadlo nadoraz do predu a zadek sedacky prizvednout packou a jde to v poho teda alespon u me ..

2012-10-31 17:29:46

no to jsem právě udělal a stejně mě to nejde :(

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-10-31 17:37:04

to je nejake divne ...

2012-10-31 17:45:18

Mám vzadu deklík na 4 šroubech, který kdysi fungoval a baterie šla asi vytáhnout.

Teď jedině vyšroubovat těch 6 kousků matek, vyhodit sedačku a baterka půjde

2012-10-31 17:50:41

Když jsem lezl do baterky, tak jsem vyhodil raději vše

http://tuningcar77.rajce....ito_L_110_D_2.3_TD#39.jpg

Po zimě bych už baterku nenašel vypadla by podlahou

2012-10-31 17:54:11

Teď mě jen tak vrtá hlavou, proč Ti Šampání nerozhodili kabeláž po podlaze v interiérů a naházeli to tak inteligentně pod auto za tak málo namáhané místo od soli a břečky a to za podběhy. No ještě, že to zabalili alespoň do těch PVC pytlíku

2012-10-31 21:42:04

Ahoj,

ja to mam tak ze,ze strany ridice mam takovej kastlik kterej drzi na 4ech otocnejch uchytkach,to kdyz sundam a tak vidim na baterku ze strany a na jednu z pojistkovych skrinek(myslim ze moje vito ma tri ),no takze kdyz odsoupnu sedacku tak baterku odpojim,ale ze strany ji vyndam,kdyz jsem daval vetsi tak jsem musel tu pojitkovou skrinkuodcvaknout na dvou bodech,opatrne vyhnout a pak to slo.

ale jak to tady vsecko procitam tak mi prijde ze to ma kazdej jinak poskladane(od steracu az po baterii asi

Doli  
Libor
2012-10-31 22:07:35

Ano, pokud já vím, mají to tak všechny W638

2012-10-31 23:40:49

pedroo cawe,

také to mám jako Ty, jen díky těm krámum po taxi výbavě neni možné boční pojístkový kastlík na těch čtyřech připináčkách oddělit od sedla, jen povolit a tak tak se dostat k pojistkám a relátkům. Je tam plno krámů na krátkých kablech Tak to pán předemnou vyřešil tak, že ze zadní strany sedačky vysune směrem nahoru deklík a vyndá baterii. Pod sedačkou spolujezdce mám také samé hambály, hlavně od centrálu atd.

2012-11-01 17:56:48

tak to je jasny,ze kdyz to bylo tago,tak to musi mit veci co tam normalne nejsou.mimochodem koukal jsem na ty tvy fotky a hezky davas tu kastli dokupy,nebo si sehnal jinou jak si tudle psal?

2012-11-01 18:40:36

no nakonec jsem to udělal stejně :D

2012-11-01 23:26:54

Káru jsem neměnil za jinou, ono na fotkách vše vypadá hezky, ale pán opoměl po telefoně sdělit, že už z toho odřezal čtvrt auta (pravý předek) a rozprodal nápravy, které po telefoně pry byly nové. Jak jsem přijel k němu tak tam stál osekaný skelet bez náprav za stejnou cenu jako s něma po dohodě telefonem. Je fakt, že na zbytku káry nebylo místo shnilé ani nějak zásadně sežrané, ale byla by s tím práce. Musel bych sehnat to co on vyřezal a rozprodal a kára byla z dodávky né autobusu, takže vyřezat díry na skla v blatnících atd.

Tak jsem vše odstrojil do šroubku a začal jsem podlahou a nápravama, po neděli dorazí posuvky a snad i intercooler, přední blatníky mám, prahy taky, největší pakárna co nemůžu sehnat je zadní P blatník a zadní (páté dveře), prostě nejsou. Jedny jsem tady potkal, ale 12 klacků?

Už jsem našel i pána co bude dělat celou elektriku, pry to je maličkost a to osobně auto viděl

Pán mi jen řek, "kdo tvrdí, že nejde udělat elektriku v Mercedesu Vito je packal"

Marne, když se tím živí už nějaký ten pátek. Pak takové ty drobností, interiér (majitel přede mnou tam všude i na strop nalepil zátěžáky), středový panel, řadička, přepínač světel (problém se zadním stěračem a mlhovkama, taktéž každodenní pálení H1 způsobuje táto páčka), nahodit kostry sedadel po komaxitu, natahnout nové koženkové potahy atd., atd.

Dnes mě potěšila firma co od nich beru z velké části sortiment, že mi udělají návrh na celopolep a zatáhnou to. Stejně by šlo na polep firmy, tak alespoň ušetřím za jednu věc a to dost. Cena celopolepu bez loga cca 26-30000,- bez DPH.

2012-11-02 08:20:29

Tak ty se s nim huste mazlis

2012-11-02 09:55:58

TiCo s těmi brzdami jsi mne sral ale pokud to auto důkladně zrenovuješ tak klobouk dolů. Vím moc dobře co je to za práci.

Jen mám pochybnosti, zda-li se to na takovém autě vyplatí ale držím ti palce.

2012-11-02 12:36:21

No prave... to obdivuju, ze se zrovna s 638 takhle mazli...jeste s TD

To bych asi nedal

2012-11-02 14:35:24

No ono to je tak,

strašně se mi líbí Vito model 638 už dlouho, tak jsem se nějak rozhoupal a koupil ho.

O tom, že CDI je lepší či né jsem vzhledem k tomu, že mám dva benzíny moc nevěděl a nějak neřešil, že kupuji TD, má nové turbo, alespoň něco do začátku.

Ale k věci, měsíc jsem strávil na netu a hledal něco co bude k světu, buď byly takové ve stavu mého za cca 40-55 tisíc, pak postrašené na oko za 60-70 tisíc a poslední řada okolo 120 tisíc, hodně udržované.

Třeba: http://auto.bazos.cz/inze...-VITO-108-22CDI-9MIST.php

Tak jsem se rozhodl pro první řadu a dotáhl Vito dom, ale nevěděl jsem, že nemá podlahu a drobné nedostatky s elektřinou a brzdama jsem zjistil až na rampě a návštěvě STK při nezjištění vyhnilého VIN

Projel jsem od Německa, Čechy všechny inzeráty a jak říkám, fotka skryje hodně. No auto jsem koupil nakonec 30 km ode mě. Sjel jsem do Mercedesu abych se dozvěděl co by mě stálo dat autu díly co mu oživí chod (kompletní výměna elektroinstalace a nastrojení shnilých dílů), cena nic moc, ale víc mě odradil přijímací technik s hláškou "odvez to do Polanky" (to je šroťák tady na Ostravsku)

Řekl jsem mu své a odešel ke známemu do servisu (takový ten garážový servis na dědině), s otázkou "daš mi dohromady podlahu a karosářskou na celém autě?"

Odpověď, "ty vole, jsi magor? Víš co to je dat dohromady plechy na Vitu? To opravíš a za rok to opět shnije!" Tak jsem mu poděkoval a řekl, že měl říct hned, že do tak velkého servisu se mu Vito nevměstná a nevymlouvá se na šrot.

Jen tak jsem sjel na výměnu oleju do pána co také opravuje auta a práci bere i jako koně, čekal jsem co zas on začne žvatlat o mé koupi a kupodivu mi řekl, " ale jo, za ty prachy to jde, uděláme z té hromady neštěstí pěkné auti, neboj." Tak mi dodal odhodlání auto neodvážet do Polanky a šel to s ním probrat jestli jako fakt nebo si dělá kozy. Né, přijeď v pátek, rozeber si ho a sepíšem co je třeba a budem ho postupně oživovat. Tak jsem přijel, rozebral do mrtě a oživujem

Moc tomu teď nedávám, je konec roku a všichni něco chtějí, ale na jaro vyjede snad ve fullu.

Věnuji mu celou zimu

Proto se sem tam připtávám, protože bych nechtěl něco zapinkat.

Mějte se mnou strpení, na jaro dám pokoj

2012-11-04 19:01:40

Osobně mám s lidmi z Mercedesu špatné zkušenosti. Chtěl jsem koupit originál klíč na bezpečnostní šrouby u rezervy. Ochota nulová a odpověď "nevím co to po mně chcete" je od technika Mercedesu docela k smíchu. Na těsnění k oknům jsem se už raději neptal.

2012-11-04 19:19:41

Totéž jak jsem řešil od STK až s Mercedesem v Praze kdo mi vyrazí VIN.

STK, že jakýkoliv servis.

Servis, že jakákoliv STK.

STK, když né servis tak výrobce (Mercedes)

Mercedes: to my neřešíme, tady máte číslo na Prahu, vyřiďte si to tam.

Praha: (pátek 14:30), zavolejte si v pondělí, tady už nikdo není.

Ale trvá to měsíc a cena cca 8000,- Kč

Výsledek: provolaných a proježděných peněz v cyp.

A ochota sama.

Vyrazili jsme VIN raznicema 8 na plech, nechal ho navařit na podlahu a sjel jsem na STK k nafocení.

Investice:

Půjčené raznice 0,- Kč

Plech: v garáží se jich váli 0,- Kč

Navaření plechu s VIN 500,- Kč

Doba strávena prací cca 2 hodiny

Na STK mě pochválili, nafotili a směr odbor dopravy

2013-02-07 11:22:20

Zdravím , baterku vytahuju z podsedačky bokem u řidiče. Pod kastlíkem jak jsou pojistky , ty se dají povolit a tím pádem odsunout směrem dopředu a dozadu , co dovolí síla drátů. Pak jde baterka vytáhnout , ale je to trochu ježek v kleci . Musí jí člověk jakoby nadzvednout cca o 2 cm nahoru a pak jde ven vytáhnout


Odpovědět

1  2