Fórum - Téma


W638 - Automatická převodovka


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Automatická převodovka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2009-08-23 14:09:00

Ahojda všem,

jsem prozatím zarytej fanda mitsubishi, ale to se asi brzy změní... pokoukávám po Vitech/Vianech, jednoznačně 99+ a motor 220 CDI, chtěl jsem vás všechny, co mají zkušenosti s těmito vozy, poprosit o rady na co si dát pozor,hlavně jestli ty automaty za něco stojej co se spolehlivosti týče, všeobcně vím, že Mrcedes má automaty zmáknutý, ale přeci jen výjimky najdeme všude, takže předem díky za rady a tipy a přeju všem pěknej zbytek víkendu.

2009-08-26 07:02:16

zdar automat 0 problémů - jezdí super.

viki  
viktor
2009-08-26 10:39:05

jojo rezne skladali to španělé ne německo má sví neduhy ale jak řiká kolega nadělá spoustu práce a na praci ho včina lidí kupuje podle toho jsou někerý na konci života nebo lepe řečeno na začatku větších investic chce to hledat a neukvapit se je to dobrý auto ale pro toho kdo ho doopravdy využije jinak radši něco menšíhi

2009-08-26 10:55:15

K automatu ti neporadím, mám r. 97 a už bych se celkem bál, je to dědek. sem rád za manuál, ale na mě nedej, já sem manuálovej. jenže mám převodovku z CDI a tím se mi jaksi trochu "lámou" táhla, takže jde o trochu víc ztuha řazení. ale zvyk sem si.

2009-08-26 11:31:33

já si teda automat nemohu vynachválit-pohodička - jednu nohu z okýnka. Jinak mám V-klasse a je to super interiér komplet obloženej, 7repráků, zvenku všechno v laku-metalíza stříbrná žádný černý plasty...., jen moc nevyužiju že to má samostatně vyndávacích 7 sedaček-jsou těžký jak prase-kdo se má s tím tahat. klima fachá v pohodě, topení po výměně oběhovýho čepadla taky. A ten vysokej - přehlednej a bezpečnej posed- auto miluju a koupil bych si ho i jen na nákupy . Jen ta rez-chce to nelenit a hned ošetřit i drobnou tečku

2009-08-26 11:46:26

čím víc studuju vaše řádky, tím víc jsem přesvědčenej, že do něho půjdu hlavně se těším, jak budu moct všechno krásně převážet, ale taky, jak píšete, na ten nadhled nad děním na silnici Teď mám totiž mitsu Colta a ten je dost u země Ale mám ho rád, bude se mi po něm stejskat

2010-06-09 10:19:19

Zdravím, též jsem na foru nový... Mám dotaz ohledně VITA 2,3TD automat, s pneumatickým pérováním r.v.99. Vyhlédl jsem si toto auto, ale nevím na co si dát pozor a zda je u tak starého auta rozumné automat kupovat. Jak náročný a drahý je servis automat. převodovky popř. typické závady na které si dát pozor? Jaká je životnost převodovky apod.? Díky Lešek

viki  
viktor
2010-06-09 11:38:36

jestli taháš často kup si manual automat je o tom jak se kdo o něj staral klidně muže přžít životnost motoru pokud střelíš vranu bude to drahý hodně drahý,,nejsem si jistej jestli 2,3 je dost na tahaní tak těžkého přívěsu zaleží na tom jak často a jak daleko aby jsi se dennodenně netrápil s nedostatkem výkonu

2010-10-04 20:51:07

Mám automat u v220CDI a naprostá spokojenost!!

2010-11-22 10:28:18

mam 2 roky vito 20O1 automat převodovka výměna Za starší 38 000,vstřiky 30000 a to mi ještě padaj budiky

ale stejnak bich neměnil

2010-11-26 03:53:25

Já mám automat už 8 roků a naprostá spokojenost.

gut
2010-11-27 21:19:01

Jel jsem s Viánem třílitrem v automatu 700 km s vozíkem na něm evo IX a jelo to 160 pak začal cvičit vozík 140 to jelo pořád. Najeto 80 tis

2011-03-11 22:44:02

Ahoj, nemá tady někdo skušenosti s demontáží automatické převodovky na VITU 110 D, chystám se na opravu olejového čerpadla.

2011-03-12 10:02:24

Mně vyndavali v servisu převodovku několikrát, no bohužel /pro mě naštěstí/ je to 110D ale manuál. V jednom servisu to nechtěli dělat, že prej musí motor ven a ve druhým to zvedl a byla venku.....

Nepomůžu ti, nevim. Ale jsou tu opraváři, kteří budou vědět.

2011-03-13 01:15:18

Díky za informace, zítra jí chci vycuknout tak uvidíme .

2011-03-13 20:47:42

Držím palce

2011-03-14 12:59:35

Jo tak už je to jasný, u automatu to musí celé ven i s motorem bohužel jsem strávil celou neděli bazírováním nad tím jak s ní ven aniž bych to musel vyndavat i s motorem, nakonec po té co jsem musel vypustit klimošku jsem zjistil že už stačí odpojit dvě hadice od topení a lanko na plyn a může to jít celé ven. Je to docela dobře udělaný tak že je všechno na tom rámu včetně chladičů. Škoda že se neozval nikdo s těch zkušených mechaniků , jinak by mě zřejmě poradily že stačí odpojit kabely na svorkovnicích,kabel od převodovky, táhlo řazení, hadice od topení, trubky klimatizace, přívod paliva, hadičku od posilovače brzd, dvě hadičky od podtlaku, sundat nárazník a příčník pod nárazníkem, poté odpojit výfuk, demontovat čepy ramen a řízení, odpojit tyčky od stabilizační tyče a odpojit řízení. Potom už stačí pod rám namontovat nějaký vozík na kterém se to bude dát po uvolnění rámu celé vytáhnout. Rám je přišroubovaný dvouma šrouby ve předu,dvouma v zadu a po dvou šroubech s každé strany pod podběhem. Po uvolnění rámu je potřeba přizdvyhnout karoserii a potom už by se s tím mělo dát bez problémů vyjet ven. Jinak musím říci že všechno je dobře přístupné a všechno šlo celkem dobře povolit a demontovat, je evidentní že u MERCEDESU počítali s tím že se motor musí vyndavat kvůli každému prdu. Momentálně jsem ve fázi kdy mám všechno rozebraný, odpojený a rám leží na špalkách protože jsem neměl připravený ten vozík na kterém bych to vytáhl, takže musím povařit nějaký ten vozík a mělo by to být venku.

Děkuji ti alespoň za psychickou podporu protože rad zkušených automechaniků se tady asi nedočkáme.

2011-03-18 14:56:27

A tkhle už to vypadá když se dílo podaří

2011-03-19 09:54:35

Jak je u vás na planetě? Tohle je pro mě nedosažitelnej level

Držím palce. Jsi šikula.

2011-03-20 21:12:19

Tak motor už je zase spátky, převodovka opravena za 1.000 Kč, na to že po mě v servisu chtěli 40.000 Kč , tak bych řek že to stálo zato trochu si ušpinit ruce a trochu si zanadávat, chvílema dost sprostě ale konec dobrý všechno dobrý , auto už zase frčí jako vítr a já můžu jit na


Odpovědět

1  2  3  4