Fórum - Téma


W638 - 2,2 CDi nestartuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - 2,2 CDi nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5 ......... 6

2013-11-27 22:34:28

Vito 2,2 CDi nechce nastartovat .. Zdravím. Chtěl jsem se zeptat na radu. Před třemi lety jsem koupil Vito a hned po koupi jsem měl problémy nastartovat. To jsem mi podařilo díky vám dát dohromady. problém byl na vstřikovačích a ještě jeden vážnější ve vysokotlakém čerpadle. pak to bylo vše ok. byl jsem teď delší dobu v zahraničí a k autu jsem se dostal až zase letos, kdy jsem s ním musel na STK. Od koupi najeté asi 2000Km. Frajer mi tehdy tvrdil, že dělal GO motory. Asi po týdnu po úspěšné STK se objevilo docela silné klepání ze spod motoru. Jel jsem s tím k sobě na dílnu ale stalo se to, že mi uletělo páté uložení kliky. Na dílně jsem to demontoval a zjistil jsem že onen mechanik vůbec neměnil šrouby a ještě ke všemu některé ani nedotáhnul. Vše jsem objednal podle vinu v mercedesu. Výměna uložení kluzných ložisek i šroubu včetně ojničních. Teď po opětovné montáži nechce naskočit. Myslím si jestli není problém v tom, že to jelo chvilku bez oleje. Ono uložení prorazilo vanu. může být problém v hydraulických zdvihátkách? At vím čeho se mám chytnout. Motor má chviličku po startu snahu, ale pak to točí beze změny. Děkuji

2014-02-11 11:52:32

doli: Tak na diagnostice (dřív nebyl čas) hlásila jednotka CDI oba snímače tlaku na liště jinak nic. Chyby byly vymazány s tím , že mám týden jezdit a podle toho, který snímač bude v chybě ten vyměním.

Tak týden ježdění ,,bez problému,, a na diagnostice P1354 - signál od snímače klikové hřídele. Snímač vyměněn. Motor teplý naskočí hned, u studeného motoru se délka startování zkrátila na polovinu

Tak po dlouhé době opět neúspěšný start. Diagnostika : tlak na railu . A nebylo co řešit . Demontáž sání . Veltilové víko zalité naftou od přepadových hadiček a netěsnících bajonetů. Vstřik na druhém válci podfouknutý (po nastartování bez sání z něho vpodstatě válec odfukoval) , navíc se vršek vstřiku pootáčel vůči tělu o půl otáčky (evidentně už ho někdo bastlil , minimálně na něm byla vyrytá čtyřka). Takže výměna druhého vstřikovače včetně měděného těsnění , nové hadičky k přepadům a nové těsnení na bajonety přepadů , diagnotika bez chyby a zatím motor maká. Až se divím , že to jezdilo tak dlouho, ani nepadala nafta. . .

2014-08-05 10:12:55

Zdravím kolegové , mám dotaz , je díl ( na obrázku v červeném kroužku ) zpětný ventil paliva ? Nebo jen T čko ?

Doli  
Libor
2014-09-30 13:09:13

malina_v220: je tam ventilek

2014-09-30 13:57:40

doli: OK , díky , v tom případě je na výměnu utekla mi nafta a hladinka byla v hadici na pravo od motoru směr nádrž.Tzn. ventilek nezavřel....

Doli  
Libor
2014-09-30 14:06:38

malina_v220: nebo ti to někama saje vzduch

2014-09-30 14:08:55

doli: Právě , ale kdyby to sálo vzdych utíkalo by to pořád , ne ?

Doli  
Libor
2014-09-30 15:07:05

malina_v220: nemusí

2014-09-30 15:26:03

doli: Ou , a diagnostika ?

2014-10-13 22:57:09

Pánové, nejsem úplná lama. Jen tak pololama :-D Mám podobný problém se startováním. Poradil by mi prosím někdo, kde přesně najít čidlo otáček klikovky a jak se k němu nejlíp dostat? Tuším, že bude asi někde pod tím velkým plechovým deklem vepředu, ale nerad bych rozkuchal půlku auta zbytečně. A hlavně kdo to pak dá dohromady... :-D Pámbů vám to zaplať Jakub.

Doli  
Libor
2014-10-14 07:00:47

mr_black: Hledej na přírubě motoru, tam kde je k němu přišroubovaná převodovka - směrem ke sterteru.

2014-10-23 23:07:39

Jedno čidlo jsem na přírubě poblíž startéru našel, jak jsem zjistil, měl by to být elektromagnetický snímač (konektor se dvěma kontakty). Vyndal jsem šroubek, který ho tam drží, ale nejde ven, ani se nehne. Je tam ještě něco (závit) nebo je tam jen zarostlý? Pak by tam měl být ještě jeden snímač, Hallův (3 kontakty). Kde mám hledat tenhle? A ještě jeden dotaz, jak vidím z příspěvků, většina lidí jsou znalí problematiky a jak vidím (a slyším) z ohlasů na Vito/Viano, je tohle poměrně častý problém Co je podle vašich zkušeností nejčastějším viníkem? Elektromagnet, Hall, ventil regulace tlaku nebo vstřikovače? Předem díky všem

Doli  
Libor
2014-10-24 06:52:44

mr_black: Je tam jen Hallův snímač. Na přírubě o žádném jiném nevím. Na bloku nad vanou bývá ještě čidlo klepání, ale to je připevněno středem šroubem. To co jsi našel je ono, žádný další závit tam není, je tam zaoxidované. Musíš se snažit , někdy se musí odvrtat. Problém to není zase až tak častý. Na poslední otázku nedokážu odpovědět.

2014-10-29 20:25:43

zdravím mám taky 2.2 CDI a někdy nespíná startér jen mi cvaká pod sedadlem relé a po několika vypnutí a zapnutí klíče tak sepne a nastartuje a svítí mi pak chvíli žhavení nemáte někdo radu kde je problém díky

Doli  
Libor
2014-10-29 20:42:36

mirex2: Chyba bude nejspíš ve startéru, cívka nebo uhlíky.

2014-10-29 21:05:27

doli: no právě se obávám že startér bude dobrý jelikož pak už naskočí pokaždé na poprvé je mi divné to cvakání relé pod sedadlem když nenaskočí startér a držím kliček v poloze startu tak pořád to relé cvaká

Doli  
Libor
2014-10-29 21:09:52

mirex2: Zkus vyměnit to relé

2014-10-29 21:31:17

to můžu ale první zkusím změřit jestli jde na 15ku na startér napětí pod zátěží příjde mi to jako by byl 15 kabel někde ke startéru spojovaný což myslím že by neměl jít nikde přes svorkovnici a měl by jít přímo ze spínačky na startér ale jeví se mi to jako kdyby tam byl přechodový odpor který reaguje teď na změnu teploty a proto nesepne cívku startéru jelikož v létě nebyl problém

Doli  
Libor
2014-10-29 21:41:10

mirex2: Všechnoo je možné.

2014-10-29 22:58:13

mirex2: Na starter však jde spínaná 50 ne 15


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6