Fórum - Téma


W477 - Nový V-Class


Fórum Vito/Viano W447 W477 - Nový V-Class

Informace o modelu: Mercedes Benz W447


Diskuze o článku

Mercedes-Benz představil nový V-Class

Debut nového "Véčka" proběhl na ženevském autosalonu 2014 Po téměř dvaceti letech přichází další model "Véčka" s modelovým označení W447. Je k dispozici v mnoha různých konfiguracích. Jako nejmladší a největší člen osobního automobilu ze Stuttgartu, stanovuje nová měřítka ve svém segmentu nejen designem, ale i řadou inovací.  Nový V-Class spojuje prostor až pro osm lidí, příkladnou funkčnost s ko...


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2015-08-10 21:07:38

No jo, no, ja už mám asi odlétáno, "odzávodil" jsem si to už dřív.... Ted jsem víc spěchal a 150km vzdálenost jsem projel s rychlostním průměrem cca 100 (bylo to napříč celou Prahou = mimo Prahu svižněji) a po dojezdu na místo jsem měl průměr 8,5. Po dalších cca 300 km v mém běžném tempu došlo ke korekci na 7,2, což odpovídá dosavadnímu průměru.

Z motoru, resp. charakteristiky chování jsem takový rozpačitý. Mám 160koní, dole to tahá super. Už několikrát jsem byl vyškolen chytristikou, když mi snižovala výkon kvůli prokluzu při řazení dvojky (což je super, když chci zmizet z křižovatky). Pak 3 a 4 v pohodě, ale zrychlování na 5., nebo snad 6. stupeň je jak tahání lžíce z medu. Ono se to jako rozjede, to jo, ale čekal bych, že to bude trochu živější. Alespoň původní (očipovaná)111 mi přišla živější. Ale to může být trochu jinak postavenými převody, na to jsem nekoukal.

2015-08-11 20:26:02

nezik: Mám najeto 30 000km a spotřeba je na 7,1 což je pro mě luxus páč já nikdy neměl auto co by žralo míň jak 10L

2015-08-11 20:35:10

mirageco: No já dal dneska ústí n/l - liberec a zpět za 7.1l, jenom tam za 6.3l. A to stačilo jet podle předpisů. Je fakt, že cestou tam byl hodně plynulej provoz. Takže to auto umí nežrat.

bloud: Já už taky nezávodím, ale častý předjíždění udělá svoje. Navíc teď jezdíme hodně po městě a to je znát. S motorem Ti nepovím, protože automat se chová úplně jinak. Řadí parádně a motor nechá klidně vytočit až do červenýho, a táhne na šestku i sedmičku, ale to už neužiju, protože při plným plynu jede na pětku 150km/h.

2015-10-02 17:07:02

Tak přidám pár postřehů:

Mám po první garanci,díky servisní smlouvě komplet grátis.Byl jsem v MB ve Stodůlkách,perfektní přístup technika p.Vočka a díky známosti s mechanikem nebyl problém aby dostal moje auto na starost on(jistota že nenaleje jen pul oleje atd-zkušenost s "kamarády " ze servisů Škoda kdy často jezdí nabízejí díly,filtry,oleje...)

Za 2000,- mi vyprali vnitřek-ty bílé sedačky jsou hezké ale sááákra nepraktické a musím uznat že je auto jako nové.

Potkala mě nepěkná věc v podobě zasekávání navigace,zamrzání systému-rádio,cd,USB zčernání obrazovky samovolné vypínání-na dovolený super věc )

Je z Německa již nějaký opravný balíček "reinstalace systému" která u mě zahrnovala výměnu mozku a to na záruku. Nj ale pak přestala fungovat navigace a jen se objevila hláška "Data na kartě SD jsou stará prosím aktualizujte " a navigace se nespustí. Čekal bych že se aspoň spustí i když mapy jsou staré.

Zajel jsem do MB kde chvilku laborovali a nakonec řekli že bude potřeba nové mapy a ať si je stáhnu a jejich stránkách. Trochu mně to zarazilo nicméně to jsem udělal a Heuréka! navigace chodí

2015-10-04 12:43:24

Tak to Ti blahopřeji. Já se v tomto servisu rozhodně dobře necítím O odbornosti personálu mám značné pochybnosti, neboť jsem je několikrát (konkrétně p. Vočka) nachytal " na švestkách" a to u obecně známých věcí, ne žádné záludnosti. Jeho kolega, p. Jambor se jej snažil omluvit, prý se všichni učíme a auto je nový model... To bych pochopil, pokud by nešlo o záležitosti všeobecně platné. Pan Jambor se zdá být zkušenější, nicméně i on dokáže vymyslet velké myšlenky. Pokud k tomu připočítám absenci komunikace, zdlouhavé přebírání a předávaní vozu + termíny, jsem zklamaný. Prémiová značka má nabízet prémiové služby. Obzvlášť v situaci, kdy zákazník oprávněně reklamuje. To tady ale rozhodně nectí. Po dořešení mé zakázky hodlám hledat servis jiný.

2015-10-04 20:16:31

jeden postřeh: kolem 130km/h se mi objevuje aerodynamický hluk, asi od zrcátek. Vibrace podobné, jako když máte otevřená okna. do 120kmh nic nad 140 taky ne. Má někdo podobnou zkušenost?

2015-10-04 22:00:36

Jop. Tak to taky pozoruju mezi 130 km/h a 140km/h mírné vibrace.Kdy je auto "neposedne"Hledal jsem pricinu u kol ale vibrace i po převážení neustali.Zatim sem pricinu neodhalil a to sem nechal i kardan zkontrolovat v Kardanservisu.

bloud: No pěkné. Ja byl u p.Vočka na doporuceni a skutecne kolem me tancil jak stripterka,takze sem byl spokojený. Kdyby tam Jirka Kamaryd nedelal asi bych jezdil na Chodov ale zatim vse vyreseno k spokojenosti. ....no cas ukáže.

2015-10-05 12:22:33

a ještě jedna věc mě překvapila. Převodovka 7G-Tronic neumí kickdown ze 6 na 4. všechny ostatní kvalty v pohodě, ale tady pokaždý jde přes pětku, ať v režumo Comfort tak i v manuálu pádlama.

2015-10-06 12:47:37

Mám poslední šanci změnit konfiguraci auta. Poslední věc co si nejsem jistý jek je to s paketem parkování. Oproti zadní kameře (kterou chci tak jako tak) je příplatek za paket 15k a jsou v tom NAVÍC parkovací čidla (s diodovým indikátorem v interieru a asi i pípáním), no a ten parkovací asistent co najde místo k zaparkování a sám zaparkuje. Máte to někdo? Je to praktická/použitelná věc? Nepřijde mi to až taková darda na to abych si to nemohl dovolit, ale nechci zbytečně vyhazovat peníze. (jo a s autem nebudu asi jezdit jen já, semtam i manželka takže by to nemuselo být až tak od věci.....)

2015-10-06 17:35:29

mpowerman: Ahojda,já to mám a sem tam to i použiju,nicméně pořádně sem neodhalil jak přesně to funguje-někdy je tam místo na kamion a Medvidek nic ....nespustí se to,někdy je tam místo na Fabii a on se tam nasouká ..... Ale je to příjemná věc (a neřekl bys jak vytelený jsou z toho ženský a některý chlapy :-D ) i když osobně bych uvítal kameru a pokud bych si za toho asistenta měl připlácet -nedělal bych to.

2015-10-07 12:00:55

Přišlo mi to takový futuristický ale jestli říkáš že příplatek 15k za asistenta + parkovací senzory je moc, tak alespoň ušetřím....

2015-10-10 00:08:23

Ahoj, tak jsem objednal Véčko. Trvalo mě to strašně dlouho, abych zbytečně nic nekupoval co nevyužiju. Já jsem si tam čidla dal a rovnou v paketu máš asistenta. Až si někde poškodíš lak nebo jinak auto budeš litovat.

Co si určitě dej LED světla a auto klimatizaci.

Tady je příplatková výbava:

CA1 Podvozek AGILITY CONTROL

CL3 Volant v kůži

E57 Elektroinstalace pro přívěs bez ukončení (zásuvky)

EA1 Rádio Audio 20 s CD přehrávačem

ES3 Zásuvky 12V pro zadní řadu sedadel, vpravo i vlevo

EZ5 Paket parkování

EZ7 Aktivní parkovací asistent

FG0 Středová konzola luxusní s roletou

FG9 Držáky nápojů v loketních opěrkách odnímatelné, 2x

FH7 Dekor antracit

FR8 Zpětná kamera

FY1 Paket ochrany proti krádeži

FZ8 Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, komfortní

HH4 Klimatizace THERMOTRONIC, plně automatická

HZ7 Klimatizace a tepelný výměník do prost. pro cest.

LC6 Osvětlení v prostoru zadního madla, čtecí světlo

LG2 Systém inteligentního osvětlení (ILS)

LG4 Brzdové a zadní světlo LED

SE4 Bederní opěrka spolujezdce

SE5 Bederní opěrka řidiče

SZ7 Síť odkládací na opěradle sedadla řidiče

SZ8 Síť odkládací na opěradle sedadla spolujezdce

V62 Síťky úložné na opěradlech ind. sedadel vzadu

V9A Paket stolek

W64 Dveře zadní výklopné se samostatně otevírat. oknem

W68 Elektrické ovládání zadních dveří EASY-PACK

W70 Determální prosklení tmavé (černé sklo)

XW5 Bez označení na zadních výklopných dveřích

YE2 Stolek vzadu sklopný posuvný

YG4 Ložný prostor, variabilní rozdělení

2015-10-11 21:04:07

Tak to sis celkem dopřál. Objednávku kterou nakonec potvrdím:

CA1 Podvozek AGILITY CONTROL

CL3 Volant v kůži

E57 Elektroinstalace pro přívěs bez ukončení (zásuvky)

E65 Systém prostorového zvuku Burmester

EA1 Rádio Audio 20 s CD přehrávačem

EG9 Navigace Garmin MAP PILOT

ES3 Zásuvky 12V pro zadní řadu sedadel, vpravo i vlevo

EV5 Příprava pro navigaci Garmin MAP PILOT -,--

EZ5 Paket parkování

EZ7 Aktivní parkovací asistent

F65 Zrcátka vnější automaticky sklopná

F72 Vnitřní zrcátko automaticky cloněné

FG0 Středová konzola luxusní s roletou

FP3 Paket zrcátek

FR8 Zpětná kamera

LC5 Osvětlení okolního prostředí ve zpětných zrcátkách -,--

LG2 Systém inteligentního osvětlení (ILS)

LG4 Brzdové a zadní světlo LED

RM1 Pneumatiky zimní - M+S

SE4 Bederní opěrka spolujezdce

SE5 Bederní opěrka řidiče

US4 Trojsedadlo v 1. ř., sklop. sed. vpravo, komfort

VL2 Koberečky velurové

VZ0 Upínací kroužky pro kotevní lišty, vyměnitelné

W64 Dveře zadní výklopné se samostatně otevírat. Oknem

W70 Determální prosklení tmavé (černé sklo)

ZG2 Pohon všech kol 4MATIC

2015-10-11 21:09:47

ILS je jasný to je bez debat to musí být. Auto klimatizaci jsem nakonec nedal (doufám že to bohatě utáhne i ten předek), výhodu výměníku ze zadní části do střední neumím posoudit. Úplně jsem vypustil ty pakety s ochranou vozidla. Jednak ho budu garážovat a taky si nedělám si o tom moc iluze (a taky auto bude pojištěný a slevu na pojistným mi to stejně nepřinese). Ale chápu tvojí motivaci.

2015-10-12 19:50:27

Navigaci v mám v mobilu a přenesu si ji do jakéhokoliv auta, tak jsem si ji nedával. Krom toho jsou to neustálé peníze za update.

Ale asi největší dilema jsem měl ohledně 4-Matic. To byl největší problém. Takhle jsem si to zdůvodnil, ale když jsem se rozhodl, že si to tam nedám, tak jsem měl čím dál větší pochybnosti zda vubec někam vyjedu nebo se hned s tím někde vysekám. Hlavně když jsme měli doma žigulika a občas jsem dělal těžítko v kufru

Mínus:

  • vyšší spotřeba o 1 litr
  • větší poloměr otáčení o 1,5 m
  • vyšší váha auta
  • možnost poruchy komplikovaného systému
  • náklady na údržbu

Plus:

  • Občas se to může hodit, pokud člověk nebydlí na horách

2015-10-12 20:57:25

Velké dilema jsem měl taky.

Mínusy jsou jasný, i když trochu doufám že ten 4MATIC mají technicky vychytaný a mělo by to něco vydržet - dtto technika je v E, C i S řadě a jezdí jich mraky. A není to dodělávka 4x4 viz minulá generace viana.

Nakonec jsem se rozhodnul, že mi ten příplatek stojí za to protože neplánuju nějaké velké nájezdy a pak by mi bylo líto že zrovna když vezmu rodinu v zimě do Alp tak bych se nemusel dostat kam potřebuju. A nasazovat řetězy se zmrzlýma rukama se mi moc nechce. Jo a další věc - dříve jsem měl samý BMW a posledních pár let jezdím zase jen se Subaru, tak vím jaký je to rozdíl když je kluzko nebo sníh. Tak asi proto. Spotřebu i váhu a i ten příplatek jsem nakonec oželel s tím že to dělá méně než 10% ceny auta.

2015-10-19 19:05:47

Jízdní vlastnosti 4maticu jsou úplně někde jinde než předokolky, takže u mě byla volba po testech jasná. Auto je celkově mnohem čitelnější a jistější. Mám najeto 15tkm a dlouhodobá spotřeba klesla na 8.1l asi by to šlo i líp, ale teď v Alpách mi to fakt v serpentýnách nedalo, a celou dobu jsem musel jezdit s manuálním řazením. :)

2015-10-22 19:18:55

Ještě dotaz. Rád bych si kromě těch standardních 17 kol na léto koupil i 18 kola. Nechci je kupovat jako nové, takový nadšenec zase nejsem. Napadlo mě že bych si třeba koupil nějaké jeté z modelů AMG (konkrétně se mi docela líbí ty kola z C63 které se dají už celkem i sehnat za slušné peníze. Nemůže být někde problem? Napadá mě měření tlaku v gumách - to může být buď tak že to s těma c63 kolama bude kompatibilní, nebo bych hot musel asi dokoupit měřáky. Je to tak?

2015-10-22 20:14:31

mpowerman: no s kolama je obecně potíž, protože třeba zimáky jsou v 17" jenom jedny jediný. Takže bych si na to dal pozor.

2015-10-23 13:15:32

nezik: Jo O.K. rozměr je jedna věc, to zvládnu. Šířka disku, průměr a ET musí sedět. Co ty měřiče tlaku?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8