Fórum - Téma


W414 - Spojka


Fórum Vaneo W414 W414 - Spojka

Informace o modelu: Mercedes Benz W414 Vaneo


1  2

2016-01-24 15:34:41

Pozdravujem všetkých, čiže boj pokračuje, pripájam potom aj fotky....lamela v háji, prítlačný tanier v háji, dvojhmotný je nerovnomerne zodratý, všimnite si opotrebenie lamely, po vonkajšom obvode zodratá, vnútorný obvod menej, inak zotrvačník ako taký je v pohode, ale čo to urobí ak sa dá nová lamela...čo poradíš doli? Vymeniť aj dvojhmotný, alebo môže ostať? ...čakám na nacenenie dielov, je potrebné vymeniť aj vodnú pumpu, napínacie kladky remeňa....bolí ma z toho brucho

Doli  
Libor
2016-01-24 16:39:44

petrikde: Lamela je holá, ta je jasná. Dvouhmota - pokud nemá axiální vůli, nechal bych stávající (máme na to měřák). Přítlačnému talíři většinou taky nic nebývá, ale z fotky to nepoznám.

Pokud dáš VIN, můžu ti udělat cenovou nabídku na díly také....

2016-01-30 13:39:13

doli: Ahoj Libor, ďakujem za cenovú ponuku, podarilo sa mi všetko zohnať za podobné ceny ako Tvoje, mechanik má zmluvu s dodávatelom dielov, na všetko mám 2 roky garanciu, aj bezplatnú výmenu prípadného vadného dielu, tak som si povedal že je to jednoduchšie v prípade ak by niečo...No a konečne ide Vaneo ako má, nepoznávam ho , Aby som to zhrnul: vymenené spojkové ložisko, lamela, prítlačný tanier, napínacie kladky aj s konzolou - komplet, voľnobežka alternátora, vodná pumpa, samozrejme remeň + ložisko na alternátore, okrem toho bola prasknutá plastová príruba na turbo - opravená /nejaký blb tam dal samorezky, čo samozrejme podfukovalo a aj to prasklo/, zvarené popraskané výfukové zvody a opravené - privarené úchyty na výfuk. Teraz má auto výkon aký by malo mať, dokonca už aj počujem pracovať turbo - predtým to bolo rôzne drnčanie od napínacej kladky , pri stlační spojky necítim takmer žiaden odpor - jednoducho náádhera. Dúfam že som to nezakríkol a nevyskočí opäť niečo iné. Ďakujem Vám všetkým za rady a postrehy. Toto fórum je vďaka Vám všetkým veľká pomoc pre mnohých. Ostávam s pozdravom a sledovaním ďalších príspevkov

2016-01-30 14:14:04

petrikde: tak gratuluju k zdárně vyřešenému problému-hlavně aby to vdrželo...

ještě by jsi se s náma mohl podělit, co tě ta sranda stála(třeba to i rozepiš), musel to bejt celkem ranec.

2016-01-30 14:50:52

marek1300: noo nebolo to lacné, diely dokopy 590€, práca 150€. Samozrejme nerátal som s takouto výškou ale natrafil som na skvelého mechanika, teraz už aj kamaráta, ktorý je srdcom aj dušou mechanik a je to jeho hobby, ktorým sa aj živý. Nechcem spamovať ale pre info si môžete pozrieť ďalšie foto z opravy na jeho stránke, ktorú si ľahko vygooglite Martin Szekely Automotive

...ale zase to nebolo ani až tak drahé v porovnaní s inými servismi kde som sa na to pýtal, myslím cenu práce. Za takúto cenu by mi to nikto trúfnem si povedať v celom kraji tak kvalitne a poctivo neurobil. Držím mladému a šikovnému chalanovi prsty.

Aj foto z iných opráv

2016-01-30 16:09:59

petrikde: tak to máš velký štěstí žes na takovýho člověka narazil, taky bych takovýho nejlépe někde v okolí, potřeboval...

Oni jsou ty Vanea trošku specifický a né každej to umí, nebo chce opravit a je pár těch co se do toho serou, neumí to a ještě neví, co si za to říct!

2016-01-30 16:20:54

marek1300: Vystihol si to úplne presne!

Doli  
Libor

petrikde, 2016-01-30 13:39:13 napsal:

doli: Ahoj Libor, ďakujem za cenovú ponuku, podarilo sa mi všetko zohnať za podobné ceny ako Tvoje, mechanik má zmluvu s dodávatelom dielov, na všetko mám 2 roky garanciu, aj bezplatnú výmenu prípadného vadného dielu, tak som si povedal že je to jednoduchšie v prípade ak by niečo...No a konečne ide Vaneo ako má, nepoznávam ho .. .. , Aby som to zhrnul: vymenené spojkové ložisko, lamela, prítlačný tanier, napínacie kladky aj s konzolou - komplet, voľnobežka alternátora, vodná pumpa, samozrejme remeň + ložisko na alternátore, okrem toho bola prasknutá plastová príruba na turbo - opravená /nejaký blb tam dal samorezky, čo samozrejme podfukovalo a aj to prasklo/, zvarené popraskané výfukové zvody a opravené - privarené úchyty na výfuk. Teraz má auto výkon aký by malo mať, dokonca už aj počujem pracovať turbo - predtým to bolo rôzne drnčanie od napínacej kladky .. , pri stlační spojky necítim takmer žiaden odpor - jednoducho náádhera .. . Dúfam že som to nezakríkol a nevyskočí opäť niečo iné. Ďakujem Vám všetkým za rady a postrehy. Toto fórum je vďaka Vám všetkým veľká pomoc pre mnohých. Ostávam s pozdravom a sledovaním ďalších príspevkov ..

2016-01-30 18:09:00

petrikde: Nemáš za co. Co se týká záruky a výměny případného vadného dílu, tak to funguje samozřejmě u nás taky

2016-02-21 20:18:41

Opäť sa hlásim. Tak po výmene spojky som zatiaľ prešiel cca. 500km a už sa vyskytol problém...znova...Otočím klúč do polohy štart a počujem iba cvaknutie. Pár krát som to zopakoval a na neviem ktorý pokus štartér roztočilo a motor naskočil. potom niekoľko štartov bez problémov a potom znova nepredvídatelné štartovanie....Môže byť problém v nejakom kontakte? Nakolko bolo všetko demontované ....poraďte prosím kto má s tým skúsenosť. Pred rozobratím spojky a vymontovaní celeho motora mi toto nikdy nerobilo. Mechanik má práve dvihák obsadený, tak skúšam ešte pred tým než k nemu pojdem niečo zistiť. Ďakujem za rady.

Doli  
Libor
2016-02-21 21:02:32

petrikde: nemáš někde dotažený spoj na kabelech.... startér, kostra, baterie.... pokud je mechanik takový machr jak jsi psal, určitě na to hned přijde

2016-04-28 15:55:49

doli: Hlásim sa po dlhšej dobe, vela práce, aby som nadviazal, problém so štartérom vyriešený, áno bol zlý kontakt na štartéri, to "železné óčko" odhrdzavelo, preto to nešlo, ale pre istotu, kedže už bol štartér von, dal som ho kompletne zrepasovať, ide ako hodinky, ale aby toho nebolo málo pri výmene spojky som dvojhmotný zotrvačník nechal pôvodný, samozrejme vypovedal po týždni od výmeny štartéra....čiže šiel na výmenu ...Už mám nabehaných 1000km od vtedy a zatiaľ, klopen na drevo, auto nikdy predtým tak dobre nešlo. Ďakujem ešte raz za rady a povzbudenia, držím všetkým palce pri opravách


Odpovědět

1  2