Fórum - Téma


W414 - Motor netáhne


Fórum Vaneo W414 W414 - Motor netáhne

Informace o modelu: Mercedes Benz W414 Vaneo


1  2  3  4

2008-05-05 21:46:00

Ahojky, tak se pokusím popsat a nejdřív také díky za odpověď.Co se týká špatné nafty, tak nevím...tankuju jen u Schellky tu nejdražší naftu, včetně aditivum. Na displeji mi nesvítí vůbec nic, auto necuká, ani nekouří. Nejede ani jako na tři válce. Jede normálně, jen není tak živé, jak by mělo.... prostě musím dlouze roztahovat rychlosti, aby auto jelo svižněji....šlápnu na plyn např. při dvojce a dlouho držím a než zařadím trojku, jsem na podlaze....tam, kde jsem kopec vyjel na pětku, teď sotva na trojku....Jede to, jako kdybych byl naloženej....není někde nějaká tryska, která by mohla být zanesená?... existuje prý nějaký rozpustný prášek, který by to měl pročistit.

2008-05-06 16:54:55

Cauky,nejaky rozpustny prasky a tomu podobne veci vubec nezkousej,nema to cenu,mohl by jsi si tm jen uskodit u motoru cdi je to jemna mechanika

Jak premyslim tak premyslim porad to muze byti spousta veci .Resil jsem to v praci a je to takove tapani co asi by to mohlo byt, ovladani turba,vstrik nebo vaha vzduchu,opravdu budes muset na dignostiku ta zjisti vice.

Tyto tri veci to byvaji nejcasteji,kdyz bych vedel jaka chybova hlaseni tam jsou tak bych napsal vice.

Kdyby jsi byl nekde tady od nas tak by jsme na to koukli

Jeste zkusim neco vyzjistit a ozvu se

2008-05-06 19:34:49

ahojky, moc děkuji za info, jen mne prosím neděs váhou vzduchu a vstřiky????? kolik taková legrace pak stojí??? Autíko mám sotva tři měsíce a ejhle..... no to by šel medvídek asi rychle do světa

Martin

ještě jednou ahojky, tak jsem o tom ještě přemýšlel a zapomněl jsem říci, že mi přijde, že je dosti hlučnější motor...... no něco zvukově, jako kdyby bylo něco s výfukem.

Martin

2008-05-07 15:51:57

treba moje w124 300D ma palivovy filtr hnedka na zacatku motoru vedle ventiloveho vika filtr je plechovej a vypada jako malinkej filtr na olej...a tipoval bych ze benzin bude mit neco podobneho...u nadrze by to bylo moc komplikovane na vymenu a slozite a to nebyl v dobach w124 styl mercdesu...delaly vse dost jednoduse...aspon co ja sem se presvedcil....jinak me ten filtr stal asi 190 kc...a tipoval bych ze mori si koupil takovej ten malej pruchozi filtr co je na hadicku.....

2008-05-07 22:32:47

cauky nemam v umyslu te nejak,znam to jaky to je kdyz mas neco z mazlikem,me delalo neco podobneho vito 220cdi,princip motoru je stejny,auti nemelo vykon a sem tam umelo chcipnout, tak jsem to pripojil na diagnostiku KTS560,zjistil jsem spatny treti vstrikovac original stal 12000kc,stejny od bosche jen jina krabice stal 6000kc.vymenil jsem ho a od te doby je auto jezdi bez problemu

to by mohlo byt neco kolem turba,chtelo byto vyzkouset podtlaky,jestli jsou v poradku ,muze byt vypadle ovladani (podtlakova hadicka) atd opravdu budes muset na dignostiku

Mori  
Tomáš Hofman
2008-05-13 19:39:11

Ahoj, omlouvám se že nereaguji dříve souhlasím s ,,220380,, te to určitě turbo... Respektive jeho trubicí. Sestra si začala stěžovat, že jí přestala jezdit octávka TDI víc jak 130 a že to vůbec netáhne.. Můj otčím jí našel snad závadu na prasklé trubce od turba... Nic to není, jen tomu chybí sání, nebo koncový tlak. Ta trubka by neměla zas tolik stát, ale je to zase medvěd, tak myslím že max do5ti tis. no.. A pokud říkáš, že motor je hlučnější, tak bych si to i možná dovolil tvrdit. Když sundáš trubku z tubra, tak to máš teprve slyšet ten rachot..

Závada je jen v plastové trubce... Zkus to někým prohlédnout a uvidíš

2008-05-13 21:32:46

v jaké trubce máš na mysli???

promiň, už jsem si to původní od Tebe přečetl, tak moc díky.

storino

2014-09-11 19:37:52

Problém s výkonem .. Zdravím, předesílám, že jsem automobilový amatér, tak omluvte výrazy, které budu používat. Přibližně před třemi měsíci jsem si koupil Vaneo (2002) v silnější 1,7CDI verzi s manuálem. Dojel jsem s ním v klidu do Francie a zpět, zaparkoval před barák a když jsem druhý den chtěl jet na krátkou cestu, tak mi přišlo, že motor vůbec netáhne. Nejsem závodník, ale vím, jak auto táhlo předtím ( v klidu 150/160) a teď jsem to těžce rozjel na 110 na čtyřku. Motor vůbec netáhne cca od 2 500 otáček a když byl nějaký kopec, tak skomíral. Můj skromný odhad by padal na Turbo, ale jak jsem to zde pročítal, tak je tu plno fundovaných hlav a rukou, jež mají daleko více zkušeností, tudíž volám o radu. Nemáte někdo podobný problém? Díky předem za odpověď.

EDIT: Jinak žádná kontrolka nesvítí, motor nekouří,...víceméně stejný problém jak Storino. Takže předpokládám, že s tím budu muset sjet na diagnostiku. Dá se udělat i někde v normálním autoservisu nebo musím do autorizovaného MB servisu?

2014-09-11 20:04:31

Vozidlo je nejspíše v nouzáku - najdi servis kde to umí načíst, ale hlavně i opravit. Autorizovaný to být nemusí - ani to totiž není zárukou kvality.

2014-09-11 20:09:26

blueabyss: Ok, díky moc. Jsou nějaký speciální požadavky na diagnostiku nebo mám zkusit nějaký servis u nás v Příbrami?

2014-09-12 00:49:11

Pozri si tenku ciernu plastovu hadicku od vahy. Pripojena je vpravo nad motorom (pri pohlade na motor) . Mne sa to stalo, hadicka bola vytiahnuta a motor isiel velmi lenivo, ako keby bol v nudzovom rezime a do kopca uz nechcel tahat vobec

Doli  
Libor
2014-09-12 08:15:17

mbvaneo: Nevím, že by vedla nějaká hadička od váhy u tohoto auta. Hadička vede ke snímači tlaku plnícího potrubí.

2014-09-12 10:51:06

doli:Proste je to cierna plastova hadicka vpravo nad motorom, cca 6mm. Ale ja mam automat a mozno tam to je inak

2014-09-12 23:32:41

Díky za rady, už jsem objednán na diagnostiku, tak snad to nebude nic zásadního...uvidíme. Každopádně díky moc za rady všem.

Doli  
Libor
2014-09-13 01:33:14

mbvaneo: motor a jeho řízení je stejné

2014-09-14 22:18:55

anti: ahoj, mně se to takhle plazilo když odešlo turbo, žádná signalizace jen to nejelo.

2014-09-24 09:52:49

Tak díky za rady, nakonec to byla hadička, která ovládá turbo, jinak se motor mýho Medvěda zdá být v pořádku.

2014-12-02 15:37:25

Ahoj všichni, já bych také poprosil o radu u mého auta se projevuje závada - padání do dojezdového režimu. Stává se to ale jen ve větších kopcích (směrem nahoru). Motor ztratí výkon a začně černě kouřit - ne mnoho, ale v zrcátku to vidím. Po vypnutí a opětném startu zase jede normálně. Předem děkuji za každou radu.

Doli  
Libor
2014-12-02 15:42:41

vsefl: Cokoliv - diagnostika nutná.

2015-03-10 10:56:50

Zdravím , začal se objevovat olej pod Turbem a auto čas od času nejede (nejde za plynem) po vypnutí klíčku a opětovném nastartování zase jede normálně a jako by toho nebylo dost asi odešla lambda při stálých víc něž 2500ot/min spadne do nouze.Má to souvislost nebo je to klapka?Dik za radu Michal


Odpovědět

1  2  3  4