Fórum - Téma


W414 - Motor netáhne


Fórum Vaneo W414 W414 - Motor netáhne

Informace o modelu: Mercedes Benz W414 Vaneo


1  2  3  4

2008-03-18 20:40:56

Ahoj Medvěďáci, chtěl bych vás požádat o nápomoc, zda-li máte někdo zkušenost. Pořídil jsem si MB Vaneo CDI 1,7 a v tuto chvíli mám problém. Při sešlápnutí plynového pedálu bohužel auto nejede tak, jak by mělo.... Přijde mi to jako že plynové lanko je volné a tak pedál nereaguje tak, jak by měl....ale kde nic, tu nic. Může mi někdo poradit? Při sešlápnutí pedálu na podlahu se mi začne při otáčkách 4tis. dusit.

Mooooooooooocccccccc vám díky za radu a zdravím.

storino

Mori  
Tomáš Hofman
2008-03-18 21:10:41

Volný lanko být nemůže, páč by na neutrál motor nešel a chcípnul by, nebo nevím jak to teď jinak nastavujou. Někdo tady se již zmiňoval o nějaké zadrhlé klapce, ale u takto nového auta...hmmmmmm.... Zkusím se juknou do diskuse a najít to.

2008-03-19 16:04:17

storino tento problem mel ted znami u vita pokusim se ti to zjistit protoze mu to opravili

a rikal ze bylo zaneseni nejaky cidlo nebo neco na ten stil ze mu to vyplachli a pak uz to jelo v pohode

skusim zjistit vic

Mori  
Tomáš Hofman
2008-03-22 17:40:31

Nebo čidlo, nebo ještě něco.... Fakt tuším, že jsem se tu otom už bavili, ale nevím kde....

Napsáno 2008-02-29 13:54:24 (22 dní)

,,psal to cenda ,,

Já sem řešil ten samý problém u W201 2.0 90kW.Prostříkával jsem sání čističem na to určeným,měnil kabely a dokonce jsem měnil i Bosh JE-TRONIC a pořád stejný.Jenže při té výměně jsem si všiml že pod Jetronikem je ještě jedna klapka na volnoběh,byla zasraná jak blázen a skoro nechodila tím by to mohlo být.Jo a když jsem to dal dohromady tak zase volnoběh běžel na 3tis.Asi proto,že tomu právě kvůli té zasrané klapce někdo přidal.Takže jsem povolil táhlo plynu,aby drážka co ovládá volnoběh na tom mechanizmu vpravo u motoru byla při volnoběhu přesně na doraze a ejhle motor běží jak hodinky a to má nalítáno 300tis.

2008-03-22 18:46:23

to je mozny ja sem mluvil z jeho tatou toho kluka co se mu to stalo

a ten mi to rek takle ale sjistimi co presne mu delaly

2008-03-22 21:18:50

moc děkuji

Mori  
Tomáš Hofman
2008-03-22 22:08:22

Nemáš zač vždy rádi pomůžeme

2008-03-23 10:31:24

zadny problem kdyz vime poradime

od toho sme tady ze

2008-04-21 20:40:16

u 170 cdi umi nekdy vypadnout podtlkova hadicka pro ovladani turba,potom auto pri seslapnuti plynoveho pedalu nema vykon,jeste otazka nevypada to jako by motor jel sem tam na tri valce???

2008-04-21 21:45:20

ahojky, moooc díky za info... zaplaťpánbůh byl to jen znečištěný palivový filříček, je nově vyměněn a Medvídek bručí jako po zimním spánku

2008-04-23 19:30:24

no vidis jak malo stacilo aby to zase slapalo jak hodinky

2008-04-24 19:14:58

me tak napadlo nemaj nahodou nektery z novejsich mercedesu elektronickej pedal plynu namisto lanka nebo tahla?....

2008-04-24 21:04:55

mam dojem ze vsechny auta s motory cdi a nektery benziny maji lanko jen pod kapotu na leve strane a tam je potenciometr ktery ovlada skrtici klapku

2008-04-25 12:47:47

tak tohle sem mel na mysli...tudiz cerpadlo je elektronicky rizene a teoreticky ho to lanko moc neovlivnuje

2008-04-25 23:24:39

cerpadlo tlaci porad stejne a ridici jednotka elektronicky ovlada vstrikovace.

Mori  
Tomáš Hofman
2008-04-26 18:12:03

Poradí mi někdo?? Když jsem přijel ze srazu z Kolína v neděli (jsem byl jestě na chatě ze soboty) tak jsem přijel na své parkovišťátko. Couvnul jsem si zastavil. Zařadil jedničku a CHCÍP a už nešel nahodit. Tak jsem si to teda ty dva metry odtlačil, sednul do něho, zkusil nastartovat a chytil zase v pohodě. O půlnoci jsem ho šel projet aby mi to pak někde nechcíplo ve městě a jezdil úplně v pohodě... Udělal jsem prasárnu a úplně asi od 20 km/h jsem zašlápl na dvojku plyn až na podlahu. Chvilkama jak se rozjížděl pomaličku si jakoby nepatrně škubnul a v poho, tak já nevím. Voda v nádrži, nebo palivový filtr???

Každopádně jsem si koupil teďkon nějjaký palivový filtr od značky Auto Quality - Fuel filter asi za 25 kč velký asi o půměru 4,5 cm... (dá se najít na netu) Pak jsem se koukal na stránky automedic a tam měli na w124 2.0 TE nějakej palivový filtr asi za 2000kč.... tak já nevím.. můžu to tam dát nemůžu?? Hlavně kam to mám dát To za boha nemohu najít v tom autě.......

2008-04-26 18:20:04

osobně bych to nechal na nějakém servisu, byť by neautoarizovaném....jde o záruku na práci atd. Myslím si, že to bude filtrem, měl jsem na Vaneu stejný problém, mám ještě Smart CDI a tam jsem to měl také...pokaždé se jednalo o palivový filtr.

Může se Ti však stát, že při vlastní výměně něco pokazíš a nakonec Tě ta legrace bude stát víc než dost.

Každý palivový filtr, který jsem kdy do svých Medvídků nechal měnit nestál víc jak 450,-Kč.... v případě problémů mám pak jistotu záruky na práci, takže rád raději 300,-Kč za servis připlatím a mám klid....

2008-04-27 16:05:42

Cau myslim,ze u tohoto filtru je to celkem jedno , ale kazdopadne musis ten puvodni odstranit jinak se vubec nic nezmeni.

puvodni palivovy filtr by jsi mohl hledat nekde okolo nadrze,ale presne to nevim

2008-05-04 21:16:52

Ahojky kamarádi Medvěďáci,

tak jsem tu opět se zprávou, že mi to autíko dělá opět

Prostě nejede tak jak by mělo, sešlápnu plyn až na podlahu a to autí netáhne, musím rychlosti déle roztahovat... když to rózjedu na nálnici, nedostanu se přes 3500 otáček.

Nevíte náhodou někdo co by to mohlo hergot být????

čusíček Máťa

2008-05-05 20:54:06

Toje strasne tezky takhle,ale pokusim se.Je to stejne jako pred tim,mozna si natankoval nejakou spatnou naftu nebo mas spinavou nadrz.jinak bych potreboval vice info,

Auto kouri,kucka,jede na tri valce a pod. Rozvecuje se ti kontrolka motoru takovy zluty znak motoru na pristrojovce,jestli ano budes muset na dignostiku a nechat nacist chyby,muze tam byt spousta veci,treba spatne ovladani turba,vstrik, regulator tlaku railu atd atd

Jinak nacist chyby umi kde kdo v garazi kdyz ma diagnostiku a jinak teda u Mercedesu


Odpovědět

1  2  3  4