Fórum - Téma


W251 - Přestavba na LPG


Fórum R-Class W251 - Přestavba na LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz R-Class


1  2

2016-02-09 17:31:28

vojtoy: 350 - 200 kw nepřímý 350 - 215 kw přímý 500 - 225 kw nepřímý 500 - 285 kw přímý, takto by to mělo být.

Svatik  
Svaťa
2016-02-09 17:32:58

mess: Ale je vidět, že i ten tam dělají. http://www.neptun-harfa.cz/S-500L/3793.html

2016-02-09 17:44:24

svatik: Jde to, řekl bych, že ne tak aby to jelo čistě na plyn, to je pak koleda... čím víc na plyn pojedeš tím spiše poškodíš vstřikovače benzínu.

Svatik  
Svaťa
2016-02-09 17:54:05

mess: Jó to už je věc každýho soudruha. Já to nedoporučuju, (ale ani nezatracuju) jen jsem našel, že to tam dělají. Edit: http://www.lpg-obchod.cz/...-primym-vstrikem-benzinu/ Edit2: http://www.lpgfrystak.cz/direct-liquimax

2016-02-10 15:20:47

No, každopádně bych se do toho moc nepouštěl. Osobně tyhle přestavby Vám nedoporučuji. To, že ten motor je vhodnější pro přestavbu než jiný, je jedna věc, druhá je, kdo Vám to bude dělat a jak Vám to udělá. U R-ka se nedá moc šetřit. Když Vám to udělá někdo špatně, investice do oprav budou mnohem vyšší. Opravdu to zvažte. Spotřeba u R-ka je asi to poslední, co by člověk měl řešit, pokud je to pro Vás velký (drahý) problém, tak se raději podívejte po jiném autě nebo ho prodejte. R-ko jako stará ojetina, o kterou se předchozí majitel nestaral, dovede vyždímat na servisech peněženku. Ale nechci Vás zas úplně strašit, je to prostě dost velké riziko.

2016-02-10 15:49:49

haryxxl: milujem reči typu "Spotřeba u R-ka je asi to poslední, co by člověk měl řešit"

/ak to bolo myslené doslovne, čiže najprv všetko oprav a potom zabuduj LPG, tak

2016-02-10 19:03:53

Opět zdravím vespolek. Dnes jsem mluvil s pány z NEPTUN HARFA a sdělili mi následující: R350 přestavba není problém, dle jejich zkušenosti 60l nádrž pod víko kufru (http://www.neptun-harfa.cz/R-350/3918.html); R500 neudělají pro nedostatek místa v motorovém prostoru (blok V8 je prostě moc velký). Mám tendenci jim věřit.

HaryXXL: důvod přestavby viz. můj otevírací příspěvek. Opravdu to není spotřeba, to bych zřejmě skončil s ropákem.

2016-02-10 20:12:56

vojtoy: Určitě to jde i do V8 R500, ale bude to náročnější na práci jako u každého V8. O neptun-harfě jsem slyšel jak klady, tak zápory. Kažodpádně, je to Vaše volba. Já osobně bych do toho nešel ne kvůli spotřebě, ale kvůli tomu, že se to může díky špatné přestavbě začít porouchávat a R-ko laciné díly nemá, protože druhovýroba téměř neexistuje a v MB si to nechají náležitě zaplatit. Pokud máte kvalitního servisáka, tak dejte info! Obešel jsem po Praze už řadu servisů a je to tragédie.

2016-02-10 20:18:44

rapid: Přesně tak, R-ko je drahé na opravy, proto se pouštět do nějakých úprav mi přijde dost riskantní. Je to můj názor, nikomu neberu ten jeho vlastní, ale kazit si V8 tím, že tam budu cpát LPG a dělám to jen z toho důvodu, že nechci podporovat náš stát, to mi přijde prostě divný. Nehledě na to, že v řadě MB servisech mi řekli, že cpát do toho plyn je úplná kravina, protože se pak může stát, že se začne auto "sypat". Ať si každý vybere svou cestu.

2016-02-10 22:26:26

haryxxl: R-ko sa sere práve tak ako w164ka. Riešim len problémy ktoré maju povahu výrobnej vady, alebo spotrebák. ja mám LPG len z ekonomických dôvodov, za viac ako 15 rokov som ušetril veľké peniaze tak prečo v tom nepokračovať. Navyše zatiaľ som neriešil vážny problém a verím že to tak aj ostane

HaryXXL, 2016-02-10 20:12:56 napsal:

vojtoy: Určitě to jde i do V8 R500, ale bude to náročnější na práci jako u každého V8. O neptun-harfě jsem slyšel jak klady, tak zápory. Kažodpádně, je to Vaše volba. Já osobně bych do toho nešel ne kvůli spotřebě, ale kvůli tomu, že se to může díky špatné přestavbě začít porouchávat a R-ko laciné díly nemá, protože druhovýroba téměř neexistuje a v MB si to nechají náležitě zaplatit. Pokud máte kvalitního servisáka, tak dejte info! Obešel jsem po Praze už řadu servisů a je to tragédie.

2016-02-10 22:30:53

haryxxl: súhlasím, nieje dôvod aby sa to nedalo. Ja mám reduktor za LP reflektorom a ostatné komponenty veľa nezaberajú. Akurát vstrekovače mám zatiaľ umiestnené na ľahko pístupnom mieste a tým pádom sa nedá založiť vrchný kryt motora.

2016-02-10 23:11:51

Je úplně jedno jakej systém to bude, pokud to není prins nebo vialle je to všechno stejná mrdka. Stejný znamená stejný, ne horší nebo lepší, je to prostě všechno stejný, dřív byl na všechny stejnej kabel, to už dnes není, aby to vypadalo jinak, ale to je tak všechno. Jsou tam nějaké drobné rozdíly v reduktorech vstřikovačích, ale nic zásadního, na ty jejich honosný názvy nakašlat... Kdo Vám bude tvrdit, že to tak není a že plyn jede a žere jak benzín a že není vůbec poznat jestli auto jedete na plyn nebo benzín tak lže. Každopádně jezdit se s tím dá a dokud nestála nafta 23 korun tak se to vyplatilo.

2016-02-11 06:55:49

Ahoj, ztotožnuji se s předchozím článkem, u mnoha firem je to dneska o tom aby se vydělalo a ne aby se jezdilo. Většinou se montují stejně polský, bulharský, turecký komponenty, některý firmy si ani moc nelámou hlavu s homologačními čísly, protože je prostě nikdo nekontroluje a úplně pro takovou firmu je nejlepší, když se jim po dvou týdnech vrátíš a přístrojovka Ti svítí jak vánoční stromek a ještě je prosíš aby ti tu lamdu, počítač nebo jiný věci laskavě vyměníli a oni Ti akorát řeknou, problém auta, ne LPG to už muselo být nakřáplý předtím no a ty se vysypeš jak pokladnička. U auta jako je R/ML/GL a spol je to celkem drahá zkušenost. Na LPG jezdím přes 20let, jak soukromě a tak firemní auta mám až na jednu vyjímku na LPG, s autama najíždím velký porce km a v podstatě neřeším problémy s LPG, většinou používám BRC, ve dvou autech dražší LOVATO a všechno funguje. Nechci tu dělat těmto firmam reklamu, jen tvrdím z vlastní zkušenosti, že to funguje, hodně důležitá je jedna věc a to je kdo to montuje a na to se chce poptat v okolí a zjistit jaký přístup kdo k instalacím má a hlavně jak se hlásí k případným problémům....

2016-02-11 07:14:30

Rozumím co se tady chce říct a právě toto jsou pro mě velmi cenné informace, kvůli kterým jsem se na zdejší fórum obrátil.

Opakuje se tady, že velmi záleží kdo přestavbu dělá. Prosím doporučtě mi někoho z Prahy a okolí, kdo umí (a nechá si to zaplatit, to mi nevadí, ale "zlatý český ručičky" mě úplně nezajímají). Nejlépe s kým máte osobní zkušenost a s uvedením přestavovaného vozu + LPG systému. Web jsem si prošel, ale jako se vším, člověk nemusí poznat reálné recenze od boje o zákazníka (jak pozitivního, tak negativního)

2016-02-11 09:45:27

.... tak v tom nepomůžu, jsem ze severní moravy... hodně zdaru s výběrem

2016-02-11 15:22:10

vojtoy: Když si nedáte říci, tak snad jen mě napadá toto:

Konkurenční web: bmwklub.cz, kde máte Fórum (vlevo v menu) rozdělené dle motorizací - volit modely x5/x6 - tam hodně lidí dávalo plyn do těch miláčků, především tam člověk s přezdívkou (nick) "killingman" cpal do BMW X5 V8 4.8iS s 360 koňmi lpg. Napoprvé mu to udělali blbě a měl s tím dost lítání, než to dal do kupy!

Když zadáte hledat lpg na těch stránkách, tak určitě něco najdete, kdysi někdo doporučoval firmu levnelpg.cz, ale to je z doslechu a není to zcela ověřené. Podívejte se jim na web.

Každopádně jsem Vás varoval, kdysi jsem se na to téma hádal už na bmw fóru.

Viz zde: http://www.bmwklub.cz/mod...ewtopic&t=146512&start=45

Docent  
Jiří
2016-04-09 16:27:38

Ahoj,

já mám 60L válcovou a systém BRC s elektronckým přímazem v R 500.Vše super i kryt motoru mám prakticky to nejde poznat,stálo mě to 48 tis vč. DPH a dělal to opravdový puntičkář.


Odpovědět

1  2