Fórum - Téma


W251 - Nouzový režim


Fórum R-Class W251 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz R-Class


1  2

2016-07-21 00:06:42

spavlin: Dále změřit nizkotlak před a za filtrem

A zkusil bych odpojit vstřikovače a provedl kapiláry - je možné, že je nějaký ze vstřikovačů vnitřně netěsný.

spavlin  
Pavel
2016-07-21 00:59:01

blueabyss: Tak to by mne silně potěšilo kdyby to byly vstřikovače jak jsem se díval jeden je za 8000,tomu jsem se chtěl vyhnout.Zase kdyby byly vnitřně netěsné tak by se stracel tlak z lišty a po delším stání by to nechytlo na drc? Je možné aby odešly už ve 130tis. na octavce jsem měl přes 200tis. bez problémů.

2016-07-21 09:37:55

spavlin: Ach jo - tvá úvaha dokazuje, že nemáš základní přehled a znalost o tom jak celý sytém funguje - pokud není regulátor tlaku napájen je otevřen tzn. po vypnutí klíče je během ccca 5 minut tlak v railu téměř žádný. Octávky bych do toho vůbec nepletl - to po té vypadá jako pláč a nářek kutilů.:)

spavlin  
Pavel
2016-07-21 11:40:08

blueabyss: No přiznávám nejsem automechanik pouze opravář strojů a zařízení a nějaký čas jsem se zabýval opravou hydraulických zařízení,možná jsem svůj dotaz ohledně vnitřní netěsnosti vstřikovačů špatně formuloval, nicméně motor naskočí bez prodlevy a jak jsem se před časem dočetl zde na fóru v případě vnitřní netěsnosti vstřiku by tomu tak nebylo :http://www.mercedesclub.c...ika-bez-diagnostiky-21880 .

2016-07-21 11:58:57

spavlin: Tak pozor tady mícháš jablka a hrušky, ačkoliv téměř stejný systém tak mnoho odlišností. Opravdu mnoho - u tvého vozidla jde například na přepady protitlak managment paliva je udělán trošičku jinak. Vnitřní netěsnost vstřikovaču je velice záludná a její projev se může podstatným způsobem lišit a i průběh zkoušky vyžaduje určitý postup.

blueabyss, 2016-07-20 23:32:18 napsal:

Já opravdu nejsem čárifuk, abych ti tady napsal čím to asi může být - od toho jsou zde stovky jiných stačí se porozhlédnout po diskuzích, dej mi sem nějaké relevantní měření a možná ti to řeknu.

Chce to měřit proudově aby z toho něco bylo poznat nejlépe scopem - orientačně lze provést i diagnostikou z které máš protokoly ale není to žádná hitparáda - ta je velmi pomalá.

750 1/min, 320 bar

Požadovaný proud součásti Y74 (Tlakový

regulační ventil) [366..507] mA

1500 1/min, 1600 bar

Požadovaný proud součásti Y74 (Tlakový

regulační ventil)[1090..1440] mA

2016-07-21 13:25:23

blueabyss: mohu mít prosím dotaz?

Jakou používáš sondu(nebo bočník) pro měření?

2016-07-21 14:41:22

sakul: Já mám 8 kanál recordér Texvik k tomu příslušenství - proudové kleště :)

http://www.diagnostic-sho...op-motortester-texvik-ds/

http://www.diagnostic-sho...skop-3-sada-top-set-plna/

2016-07-21 16:35:19

blueabyss: Autíčkářský skopy neznám Ale ta Fluke i30 hodně dobrý

Klobouk dolů, slušný vybavení...

Je logické, že člověk znalý věci, se slušným zázemím, dokáže pak ušetřit spoustu času a zbytečně vyměněných dílů....něž když se o něco pokouší pokus/omyl nějakej mrvil v garáži. (mezi ně se počítám i já) Přěklad:díky za trpělivost při odpovídání na debilní dotazy

spavlin  
Pavel
2016-07-21 16:37:34

blueabyss: Ahoj tak jsem provedl měření ventilu Y74 tedy přes diag. osciloskopu nemaje, hodnoty se zdají být v pořádku ,kapilární zkoušku udělám až donese kluk z práce diag. sadu na comonrail.

Při volnoběhu je množství i tlak paliva v toleranci, ale při otáčkách nad 900 je množství i tlak paliva mimo toleranci.

2016-07-21 17:45:28

No tak si nemyslím, že by něco mělo být s Y74. Dle proudu je vidět že pracuje dobře. Díval jsem se ještě na porovnání vstřikovačů a typnul bych si že problém bude na 1 válci, ale je to jen opravdu nástřel jelikož tato zkouška je velice orientační. K tomu, aby byla zcela prokazatelná by se motor proti klikové hřídeli nesměl vůbec hnout - je to v podstatě nějaká hodnota vypočtena ze snímače otáček - tzv. fázové zrychlení.

Proveď ještě zkoušky regulačního ventilu dávky Y94. Ještě se zeptám měl jsi venku Y74 myslím demontovaný z rail? Předpokládám, že nízký tlak za filtrem a před filtrem je změřen nebo, že je alespoň nový palivový filtr. Silně ohřáté auto startuje - jak?

spavlin  
Pavel
2016-07-21 18:30:39

blueabyss: palivový filtr je nový,Y74 jsem nedemontoval a motor startuje za tepla stejně jako za studena na drc jen se zvýšila spotřeba cca o 1.5 l to už jsem pozoroval předtím než mi to prvně spadlo do nouzaku.

2016-07-21 19:02:25

spavlin: Tak to je dobře - Y94 a Y74 na překročení mezních hodnot - pokud test dopadne dobře, tak by mohl být problém opravdu ve vstřikovačích. Zkus ty kapiláry, ale ani to nemusí být zcela přesvědčivé. Jinak líbí se mi, že alespoň něco jsi udělal a vypozoroval to je zde světlá vyjímka - ostatní píší svítí kontrolka čím to je?:) máte s tím někdo zkušenosti Někdy je to opravdu na posrání.

A hlavně tam nedávej ten nový Y74 co ti měl dnes přijít.

spavlin  
Pavel
2016-07-21 19:19:31

Už ho mám ale zatím nepitvam , když jsme u toho pozorování tak při plynulém tlaku na pedál akcelerátoru mezi 900 až 1200 otáčkami není adekvátní odezva motoru jakoby žádná změna a pak to poskočí vpřed nejvíce je to znát pri přeřazování z dvojky na trojku.

2016-07-21 21:03:23

spavlin: sepne překlenovací spojka do režimu klozavý - mělo by to být vidět v diagnostice ř.j. převodovky skutečné hodnoty

spavlin  
Pavel
2016-07-21 21:08:51

blueabyss: Je možné že to teď moc sledují a dřív jsem si toho nevšiml.Zatim díky až budu vědět víc tak se ozvu.

2016-09-02 13:48:55

Zdravím, pořídil jsem "R"ko W251 320cdi 4matic a mám od počátku jak přez kopírák úplně stejný problém. Zprvu to jezdilo téměř normálně a do nouzáku to v tahu spadlo jednou až 2x za 300km, kdy stačilo vypnout motor a znovu nastartovat a byl zas klid, ale teď je v nouzáku neustále a padne do něj ihned jak po nastartování přidám plyn. obecná diagnostika hlásí "nastavovač plnícího tlaku" - trvale a "napájení žhav. svíček, také trvale. můžete mi prosím napsat, jak jste to nakonec vyřešil vy? kdyžtak se rád ozvu telefonicky, stačí mne prozvonit, zavolám zpět. předem mooc dík,, karel 725 869 869

Doli  
Libor
2016-09-02 14:53:37

karelw251: Že by klapky? Žhavení na tohle vliv nemá... Umíme opravit

2016-09-02 18:39:47

doli: o opravu mám určitě zájem, odkud jste? je na vás tel. kontakt, že bychom se nějak domluvili?


Odpovědět

1  2