Fórum - Téma


W251 - Nouzový režim


Fórum R-Class W251 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz R-Class


1  2

2012-07-25 22:44:32

Mam mercedes R klasse r v 2008 stale mi to ide na nudzovy rezim svieti kontrolka porucha niekedy aj zhasne a auto ide normalne potom to da znovu do nudzoveho rezimu toto spravi aj 4x za den . Nevedia ani v servise co s tomu je . Mal niekto taky problem . Poradte co robit . Dakujem

Doli  
Libor
2012-07-25 22:51:02

Možností je hodně. Prvně bych zkusil změnit servis.

2012-07-25 23:18:55

Těch možností je opravdu strašně moc - jelikož ani nevím co je v tom za motor

2012-07-26 09:08:39

tibor, kluci maj pravdu...vime jak r vypada, myslim, ze ho umime i opravit...ale musis nam rict vic, nez:

mam auto, je rozbite a v servisu to neumi...to tezko asi dostanes nejakou normalni odpoved

Takze pekne specifikuj auto, zavadu, chybove kody...

2014-12-23 23:28:48

Zdravím, potřebuju "trošku" pomoct se servisem, resp. opravou R320CDi, 165kw - jede pouze v nouzovém režimu.Servis v okolí Pardubic. Můj tel. 775740759

Díky...

Doli  
Libor
2014-12-24 08:03:12

janhusak: http://autoservis-doli.cz/

2014-12-24 08:07:04

doli: díky, jak pracujete mezi svátky? Mohu ted zavolat? Na jaký tel...? Husák

Doli  
Libor
2014-12-24 08:20:09

janhusak: Napsal jsem Vám SZ

2016-02-13 15:55:49

Problém - netáhne, nouzový režim .. Ahoj klubáci, přivezl jsem si erko a vyskytla se na něm ihned chyba. Jedná se o 320cdi 4matic. Auto jede po městě normálně, táhne, vše ok, ale při jízdě po dálnici ve 120 skočí do nouzového režimu (ale nic nepíše za chybu), přestane táhnout, jede maximálně 120 na plný plyn, při podřazení se sice vytočí motor ale netáhne. Po chcípnutí a nastartování auto běží v pohodě, dokud opět nedocílím té rychlosti a zase přestane táhnout. Na univerzální diagnostice to žádnou chybu kromě relé žhavení nepíše, egr jsme vyndali a vyčistili, filtr pevných částic jsem vynutil regeneraci a vše by mělo být ok.

Neví někdo čím by to mohlo být? Jak byste dál postupovali vy pro zjištění závady? Je mi jasné, že mě pošlete na origo diagnostiku, tak se rovnou ptám... neví někdo kdo jí má nejlépe na Ústecku?

Díky moc za veškeré rady.

Doli  
Libor
2016-02-13 16:20:20

leitonn: Ano, bez odpovídající diagnostiky se dál nedostaneš.

2016-02-13 22:58:00

doli: a muzes mi nekoho doporucit, kdo by byl schopen se na to mrknout diagnostikou? Bud Ustecko pripadne Praha, osobne moc autorizakum neverim, vim co tam dela za patlaly vetsinou...

Doli  
Libor
2016-02-14 09:33:35

leitonn: Nevím

2016-03-03 20:53:08

Tak diagnostika ukázala po vyhození do nouzového režimu tyto chyby:

  • zvýšit tlak; nízký tlak
  • zpráva lin od alternátoru; chybná zpráva
  • napájení žhavících svíček (to píše pořád)

má někdo nějaký nápad, proč to občas spadne do nouzáku (spíš při lehčí jízdě, když mu hodně dám tak nepadá) a táhne hůře od spodu? Začne tahat až kolem 2500 a výš...

Doli  
Libor
2016-03-03 21:14:44

leitonn: no to je zase diagnostika

spavlin  
Pavel
2016-07-18 21:26:49

Doli:Ahoj, mám podobný problém jako leitonn a diagnostika hovoří toto- viz foto příloha

Doli prosím co mám udělat pro nápravu??

spavlin  
Pavel
2016-07-20 20:34:16

spavlin: Vzhledem k tomu,že jsem nedostal žádnou radu tak si poradím sám. Domnívám se že bude nemocný regulační tlakový ventil který při nižších otáčkách dává menší tlak, proto motor začíná jít lépe až pří otáčkách nad 1200 tedy při druhém regulačním bodu. Tak jsem ho objednal až dojde tak ho vyměním a budu vidět zda dojde k nápravě.

Objednací číslo : A 642 078 01 49 nebo BOSCH 0 281 002 794

2016-07-20 22:22:03

spavlin: Bude to náhoda pokud to tímto opravíš - spíše pokazíš (asi ti to přestane teplé startovat). Ventil je těsněn zářeznou hranou, která je již do railu vytlačena - nechápu proč to Bosch prodává samostatně - to je důvod proč to MB prodává jen s rail. Přeji hodně štěstí. Zatím jsem neviděl tento ventil vadný ale railu dojebaných mechaniky díky demontáži ventilu jsem již vyměnil dost. Ventil lze zcela prokazatelně proměřit zkouškou v diagnostice nebo osciloscopem. Navíc dle výpisu závad ti to vůbec nepíše tento ventil, ale nevylučuji spojitost.Třeba jej před tebou nebo ty sám už někdy někdo demontoval (kutil co nic neví) spíše bych udělal zkoušky na prosakující palivo z rail a řádně prověřil nízkotlak.

spavlin  
Pavel
2016-07-20 22:51:13

blueabyss: Ahoj,čím by to mohlo tedy být podle tebe já nevím ale při nízkých otáčkáh je tlak i množství mimo požadované hodnoty a zpraví se to až motor přesáhne 1200 ot. Když semi to stalo poprvé tak to spadlo do nouzáku a rovnou se rozsvítila kontrolka motoru byla tam stálá závada ,,vadný tlakový regulační ventil Y74 jenomže jsem si to blbec nevytiskl ale vymazal.

2016-07-20 23:32:18

Já opravdu nejsem čárifuk, abych ti tady napsal čím to asi může být - od toho jsou zde stovky jiných stačí se porozhlédnout po diskuzích, dej mi sem nějaké relevantní měření a možná ti to řeknu.

Chce to měřit proudově aby z toho něco bylo poznat nejlépe scopem - orientačně lze provést i diagnostikou z které máš protokoly ale není to žádná hitparáda - ta je velmi pomalá.

750 1/min, 320 bar

Požadovaný proud součásti Y74 (Tlakový

regulační ventil) [366..507] mA

1500 1/min, 1600 bar

Požadovaný proud součásti Y74 (Tlakový

regulační ventil)[1090..1440] mA

spavlin  
Pavel
2016-07-21 00:03:52

blueabyss: Prověřím popřípadě proměřím a pak se ozvu. Zatím dík.


Odpovědět

1  2