Fórum - Téma


W251 - MB třídy R


Fórum R-Class W251 - MB třídy R

Informace o modelu: Mercedes Benz R-Class



viki  
viktor
2011-08-14 14:37:17

Mercedes-Benz třídy R

Výrobce: Mercedes-Benz

Koncern Daimler-Chrysler

Roky produkce: 2006 - dodnes

Místo výroby: Mexiko, USA

Karoserie: 5dveřová karoserie

Třída: Crossover

Mercedes-Benz třídy R (interní označení W251) je crossover, který od roku 2006 vyrábí německá automobilka Mercedes-Benz. Automobil je na pomezí mezi středními MPV a automobily kombi z vyšší střední třídy. Vůz má karoserii pětidvéřového kombi a je sedmimístný.

Poprvé byl představen na Detroitském autosalonu v roce 2001 jako koncept Vision GST. Sériová podoba byla představena v New Yorku v roce 2005. K dispozici je jako pětimístný nebo sedmimístný vůz. V letech 2007 a 2010 prošel model faceliftem.

Automobil se vyrábí v mexickém hlavní městě Mexico City a v americké Tuscaloose ve státě Alabama. Vůz má motor vpředu a pohon zadních nebo všech kol.

V roce 2006 byl představen sportovní model od společnosti AMG. Osmiválec o objemu 6,2 litru dosahuje výkonu 503 koní (375 kW). Maximální rychlost je omezena na 250 km/h.

zdroj .wikipedia

https://en.m.wikipedia.or...iki/Mercedes-Benz_R-Class

2012-11-10 11:40:48

Kdyby náhodou někdo věděl o něčem solidnim tak dejte vědět. Mercedesa nikdy neměl, říkal jsem mu ať se na to radši vysere pokud neni připravenej na investice, ale nějak ho nenapadá co jinýho než R

Pokud má někdo nějaký zkušenosti s touhle potvorou, tak klidně napište

Osobně to auto vůbec neznám . . .

díky

2012-11-10 11:48:23

Jak rikal jiz cardinal Richelieu " vše je jen otazka peněz"

Jeden muj kient ted veze nejaky pekny Erko z Italie

Ale jestli pocita tvuj kamarad s tim ze za pul milionu je vonaffka tak at zapomene

Jinak R-classe je dobra investice protoze se ukoncuje vyroba a ceny neppadaji tolik dolu

2012-11-10 20:38:50

No já jsem mu to hned říkal ať se na medvěda radši úplně vysere, on měl do teď volva a celkem se mu nic nesralo Počítám, že kdyby si koupil medvěda, tak si to jde do roka hodit

viki  
viktor
2012-11-11 02:32:06

znám jedno rrko pár let a zatím drží

MDN
2012-11-16 00:14:34

No já koukám pořád po netu jen tak ze zvědavosti a jak píše enougher, ceny šly sice dolů, ale pod půl mega to bude pěkná past. Tyhle luxusnější MB mají kvalitní interiéry a tak opotřebení není tak znát. Když srovnáš MB po 200tis km se Superbem po 100tis km, tak mercedes má kůži jak novou, uvnitř nikde nic extra nevrže, Superb - sedačka řidiče prosezená, odrbaná kůže na bocích a sedáku (vlastní zkušenost) a bylo to pěkné chrastítko. Takové auto ke stočení KM o 50, 70, možná i dost přes 100tis km úplně láká...

Já osobně bych si kupoval auto s nižší výbavou nejeté, nové ze salónu (Dají se sehnat za 1,2m), než maximálně vybavené ale jeté s nejistou historií - byť z mercedesu. Ojetý auto (předváděčku) už nikdy nechci.

2012-11-16 19:25:27

Díky zajímala mě opravdu spíš problematika vyloženě "R" nějaký mercedesy jsem už viděl a tak vždycky na prvním místě řešim aktuální stav. Předváděčku si samozřejmě koupí jenom blázen, nebo to někdo koupí jako auto na kšeft. Konkrétně tenhle člověk dřív auta testoval, teď dělá motorky, tak že vim jak taková předváděčka dostává za uši ani nemluvim o tom jak je takový auto zajetý atd Mega za auto asi určitě dát nechce Momentálně je to už spíš neaktuální věc, auto jsem mu rozmluvil, ještě na něj nedozrál

Co se týče opotřebení interieru, tak si ńemyslim že je to věc nájezdu, ale konkrítnáho prasete co s nim jezdí a u těhle novejch krámů si bohužel tím použitím kvalitních materiálů nejsem tak jistej(potom co jsem měl možnost vidět)

MDN
2012-11-16 20:40:00

Tak já o konkrétním modelu mluvil - já mám Rko. A jezdil jsem s několika. Ona je předváděčka a předváděčka :) Kupuju si auta už jen nová na nájezd kolem 60-100t.ročně a kolem 150-200t je dávám pryč. Nechci se o auto starat, ale chci aby vypadalo pořád hezky. Když jsem začínal ve firmě, jezdil jsem Superbem i Oktávkou, ta kůže šla po 80t rapidně do háje - volant se po 50tis km lesknul jak má pleš, koberce prošlapané.

Jinak ještě k Rku - rozvor 3,2m, 18" ráfky na 255*55 balónech.. S airmaticem jedno z nejpohodlnějších aut na cestování (Pominu-li RR). Jen ta sedadla mohla být lepší - mám ta komfortní - dofukovací a sedák i opěradlo je hrozně ktárký (mám necelé 2m) a teda hooooodně dlouho jsem hledal ideální posez za volantem. Jak někdo říká, že Rko je Sko pro 6/7 lidí, tak je to blbost. Ta sedadla se nedají srovnat. Jedině komfort odhlučnění a odpružení.. Jinak materiály a sedadla, jsou v Sku někde jinde.

2012-11-16 21:39:30

plne souhlasim...Rko je z USA...a tam je jiny pristup k vozidlum

Vyvoj se tam zastavil pred 20ti lety, delali jen krabice co jinak vypadaly...nyni "po krizi" uz jsou donuceni take jednat jinak...ale chvili to potrva americke nature, nez se vzpruzi.

takze S je jiny vuz...ale to posoudi pouze zkuseny uzivatel...kdyz do jednoho ci druheho sedne nekdo z octavie, nepozna to

MDN
2012-11-19 22:14:09

Ono je pohodlí a pohodlí. Podvozkově na dlouhý cesty pecka. Ale ta sedačka jak píšu, je spíš široká než dlouhá... Přijde mi, že na to mercedesy všeobecně dost trpý - GLko, to je úplně stejný, GLK, to je ještě horší.

Jinak auto super, sjezdili jsme s tím už kdeco - nejvíc v kuse 16 hodin a spokojenost. Mě se teda nejlépe jezdí ve druhé řadě - ani ne kvůli televizi (Což mě pěkně štve, že vpředu na displeji navigace nejde obraz), ale sedačka mi vyhovuje víc. Všude pomlouvají třetí řadu sedadel. Pominu-li, že nemá prostřední loketní opěrku (mezi sedadly), tak je komfort pořád výš než u již zmiňované oktávie. Navíc opěradlo lze polohovat. Také jsme někde četl, že do interíéru proniká hluk motoru - pokud člověk jede v klidu, není vůbec uvnitř slyšet. Pokud to přišlápnete, tak je slyšet - mě to ale tak vyhovuje, když na to šlapu, chci o motoru vědět.

Mě se na autě také líbí ta monstróznost. Pokud se nepostavíte zrovna vedle GLka, tak většina aut vedle Rka (Ovzlášť v Long verzi a s podvozkem v režimu offroad) vypadá pidi.

2015-03-21 07:38:15

Pro zájemce o Mercedes-Benz třídy R - recenze .. Zde je recenze ojetiny z časopisu Svět motorů 11/2015 od pana Oborníka pro zájemce o R-ko:


Odpovědět