Fórum - Téma


W245 - Zhasínání motoru


Fórum B-Class W245 W245 - Zhasínání motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W245


1  2  3

2014-09-26 08:23:59

Takže problém nie je stále vyriešený. Na diagnostike neukazuje absolútne žiadnu chybu. Podľa diag. hydromenič ide úplne v poriadku, prevodovka pekne radí, ale problém so studeným štartom pretrváva. Prevodovka bola rozobraná a bol praknutý jeden kôš (predpokladaný následok toho, že sa nenašla príčina zhasnutia motora pri zaradení). Po výmene mechaniky aj elektroniky stále problém pretrváva. Hneď po zaradení ide auto do záberu. Proste ak stojím na brzde tak auto zhasne. Ak pustím brzdu hned, tak auto vystrelí dopredu. Akoby tam bol plný tlak alebo čo. Nikto nevie prísť na to, čím to je. Už začínam byť z toho zúfalý. Už sme rozmýšlali aj nad alternatívou, či to nerobí motor, ale nemal by. Jazdiť na tom už nemôžem, lebo zrejme opäť poškodí aj ten nový koš s lamelami čo tam dali. Ak budem vedieť niečo nové, dám vedieť.

2014-09-26 08:35:55

Domnívám se, možná jsem i přesvědčen že problém je v motoru v palivové části. Na dotaz kolik to bude stát neodpovídám.

Pokud chceš dovez to.

2014-09-26 09:10:14

tomm999: jaké máš otáčky na volnoběh za studena na neutrál?

2014-09-26 09:18:06

radekc99: Takych 750 az 800, myslim. Hned ako nastartujem. Nekolisu, nevsimol som si zatial. Mozno sem-tam. Ale len takych 30 hore dole. Ked budem matnastartovane 10 minut, tak motor stale bezi, ale hned ako zaradim tak to skape. Ale ked je uz dlhsie zapnuty, ze je zohriaty, tak zaradi a nic sa nedeje. Otacky trochu poskocia, ale neskape.

2014-09-26 11:49:05

tomm999: To se mi zdá dost. Jám mam tak kolem 600 ot/min (měřeno na diagnostice). Tak jestli to není tím..nevím, ale já mám 270cdi... Ještě jsem koukla na německé diskuze a píšou, že by měl být 550-600 ot/min u 220 cdi.

2014-09-26 16:09:07

750 je ok pre 220 cdi.

2014-10-04 17:48:32

Tak som tu znova. Zistili mi prasknuty jeden z košov, ktory vymenili aj s lamelami a vymenili mi aj salplato tu elektronicku cast v prevodovke na mechanike. Zhasinanie motora prestalo, ale pokles otacok teraz tak o dvesto dole ostal. Bol som u jedneho na diagnostike a zistil, ze namam nakodovanu riadiacu jednotku prevodovky. A dnes mi to zas za studena zdochlo. Moze to byt vsetko sposobene tou nenaprogramovanou RJ? Chystam sa na to do MB servisu.


Odpovědět

1  2  3