Fórum - Téma


W245 - Zhasínání motoru


Fórum B-Class W245 W245 - Zhasínání motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W245


1  2  3

2013-06-25 15:25:37

Zdravím všechny ve spolek a chtěl bych touto cestou požádat o pomoc - hledám někoho, kdy by mi odstranil následující problém.

Cca 2 roky se potýkám s problémem s kolísáním otáček na volnoběh a zhasínáním motoru při stání, popojíždění, dojíždění křižovatky.

Zpočátku se to týkalo zimního období. Nechal jsem vyměnit baterii, zhasínání částečně zmizelo, ale kolísání nikoliv. Většinou když dojíždím na křižovatku a sešlápnu brzdu tak to neudrží otáčky a zhasne. Dělá to nepravidelně a už ani ne jen v zimním období. Onehdy jsem jel krokem v koloně, cca 38C venku a zhasnul motor.

Vždy to pak odvezu do MB servisu tady kousek za Prahou, tam mi většinou sdělí, že diagnostika nic neukazuje... Když něco ukáže, nechám to vyměnit. Už jsem takto nechal vyměnit palivový filtr, 4. vstřik, a naposledy nějaký tlakový regulační ventil A6400740084 a závada stále přetrvává . Při poslední kontrole po samovolném zhasnutí mi zase diagnostikovali tu samou závadu ventilu a že to tam ukazuje podstatně větší tlaky než by mělo. Závěr, na 90 % vadná řídící jednotka, cena 35000

Pomůže někdo?

Díky

DN

2013-06-25 19:06:18

Bych se na to docela rád podíval - MB kousek za Prahou - to je kde?

2013-06-25 19:50:18

blueabyss: jezdím do Záp (Hoffman a Žižák) - jsem s nima docela spokojen, ale když dojde na problém a diagnostika mlčí, tak oni taky . Jinak jsem z Prahy a rád někam zajedu, kde se nebudou spoléhat pouze na diagnostiku a kde mi pomůžou ...

2013-06-25 20:09:10

Ta závada vzniká sporadicky nebo ji nějak dokážeš i vyvolat.

že to tam ukazuje podstatně větší tlaky než by mělo. Diagnostika asi nemlčí jde o to zjistit jestli jednotka právě kvůli tomu neodstaví vstřikovače a to by mělo jít naměřit.

2013-06-25 20:20:30

blueabyss: kolísání otáček při volnoběhu je skoro pravidlo, pak co to také skoro pořád dělá je, že když přijíždím do křižovatky a dobržďuji, tak ve chvíli, kdy to asi "zařazuje" neutrál, otáčky spadnou na cca 600, hned vylítnou na 1000 a vrátí se na "normál". A v této chvíli se stane, že se neudrží a motor zhasne. To zhasínání nejde nasimulovat. Dost často to zhaslo, když jsem se ostře rozjel a ostře zastavil, nebo popojížděl v koloně. Jakmile to začne zhasínat, tak musím dávat N než šlápnu na brzdu Jinak za normální jízdy se to chová normálně

2013-06-25 20:34:42

VIN=

2013-06-25 20:37:23

blueabyss: WDD2452081J145937

2013-06-25 20:43:31

Sakra to má CVT - ŘJ převodovky se také neobjevuje žádná chyba - např comunikace CAN nebo tak něco? nemáš nějaký vstupní test z diagnostiky ? Nebo se v diagnostice neobjevují vůbec žádné závady ? Ani uložené? ( f )

2013-06-25 20:45:37

blueabyss: co je to CVT? Jinak žádné výstupy z diagnostiky nemám ...

2013-06-25 20:49:09

dnemecek: CVT - Automaticgetriebe

2013-06-25 20:51:36

blueabyss: Automaticgetriebe = automatická převodovka?

2013-06-25 20:57:15

dnemecek: ano s plynule měnitelným převodovým poměrem - já je moc neznám

To houpání otáček to dělá jen při zařazené rychlosti nebo i v N /P

2013-06-25 21:53:16

blueabyss: Mám pocit, že jen při zařazené rychlosti. Zítra vyzkouším

2013-06-26 07:37:33

dnemecek: Tak to je snad ta lepší varianta.

2013-06-26 07:38:36

blueabyss: Tak je jak s rychlostí, tak i v N / P

2013-06-26 08:47:02

Problém samovolného zhasínání u motoru CDI jisto jistě existuje - neznám však zatím učebnicový příklad jak opravit - bez toho, aniž by došlo ke zkouškám a měření hodnot. Několikrát jsem se s tím setkal, ale nadá se říci, že by příčinou bylo vždy to samé.

2013-07-08 09:34:42

Já byl minulý týden na dovče a už to vypadalo, že nedojedu zpět. Jakékoliv zastavení nebo zpomalení auta vedlo ke zhasnutí motoru, po zhasnutí pak zpravidla problém nastartovat. Vyvrcholení bylo, že se motor povedl nastartovat asi až na po páté a od té doby je klid. Sice otáčky trochu kolísají, ale motor nezhasne.

Ještě mám subjektivní pocit, že mám větší spotřebu po městě cca i o 2 litry. Kdysi jsem po Praze jezdil v průměru za 7l, teď, za sluníčka i za 9 . Ráno (6.00), když jedu do práce je spotřeba OK. Když jezdím v horku po Praze přes den, hrůza. Minulý týden jsem jel Chorvatsko, cca 1700 km a spotřeba 6,1l...

Může to souviset?

Pokud ne, tak proč když je ohřátý motor a vedro, tak po po městě žere a proč s automatem na S mám nižší spotřebu než na C?

Díky

2013-07-09 21:37:21

dnemecek: zkusil bych proverit HFM a snimac teploty nasavaneho vzduchu...

2013-10-31 22:45:21

Pokud to bylo opraveno,čím to nakonec bylo???

2013-11-01 06:34:07

beda23: Nakonec to byla vadná řídící jednotka v převodovce


Odpovědět

1  2  3