Fórum - Téma


W220 - Topení a ventilátor


Fórum S-Class W220 W220 - Topení a ventilátor

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220


1  2

2013-08-01 22:59:50

Ahojte vsetci. Som u MB novacik. Mam S classu 320 benzin W220.

Moj problem spociva v tom ze ako ahle pustim klimu na viac ako 5 a 6 stupen tak mi zhori poistka a ventilator nejde. Akoby to motor ek nestihal alebo co.

Ma s timto prosim niekto skusenosti?

Dakujem za cenne rady.

2013-08-09 14:41:01

bych ventilátor vyndal a mrknul bych na něj

2013-08-09 15:12:28

Vo ventilatori to nieje. Ten som skusal uz aj druhy a drzalo to asi 5 min a nakoniec sa aj tak poistka prepalila.

Asi je najskor niekde skrat.

2014-12-30 22:14:41

W220 - Topení .. Zdravím som tu novy mam taký to problém so svojim s320 benzín rok 98 s topením že auto naštartujem a idem teraz v zime a fuka mi zimný vzduch auto sa pri jazde zohrieva a keď ma 40-50-60 stupňov ide len vlažni vzduch až keď dosiahne 80 stupňov tak je citit že ide teplí vzduch ale len keď idem s autom ak zastavím a stojím napr na križovatke zase ide len chladni vzduch neviete v čom môže byt problém za každú radu ďakujem.

Tak nakoniec som si to opravil sam bolo to chybne pomocne čerpadlo a zase to topí ako ma

Doli  
Libor
2015-01-21 20:58:13

alino: Spíš bych hledal problém v termostatu

2015-01-22 21:19:12

doli: nie na ten som pozeral ako prví a potom som našiel to malé čerpadlo úplne bez života kúpil som od ruky druhe založil som a začalo topiť doma som to nefunkčné rozobral a pozerám a uhliky boli už veľmi krátke kúpil som za par centov nove prispôsobil som tie nove zložil a čerpadielko šľape jak hodinky

Doli  
Libor
2015-01-22 21:31:35

alino: Uhlíky v těchto čerpadlech je bolest skoro všech aut tímto vybavených. Mám jich pár v krabici rozebraných na díly, některé jsou úplně vyhořelé nebo roztavené sokly s uhlíky.

2015-04-07 11:06:07

doli: help, přestalo to topit, svítí EC a nejde vypnout, teplota motoru v pořádku, mám v podezření ventilátor topení, pojistky v pořádku (auto v profilu) díky

2015-04-07 18:33:21

jiri61: skus pozrieť na YouTube je tam video ako to restovať myslím cele topenie aj s klimov videl som to video tam skus či to nepomoze.

2015-04-07 19:32:51

alino: na to jsem koukal, ale nerozuměl jsem co tam ten chlap mačká za kody a proč, jako důchodce nevládnu cizími jazyky

Doli  
Libor
2015-04-07 20:12:47

jiri61: Pokud trvale svítí EC, značí to nějakou poruchu na systému klimatizace vozidla. Příčin může být tolik, že hledat závadu bez načtení diagnostikou je nesmysl. Stačí porucha některého čidla nebo pokles tlaku média v okruhu.

2015-04-08 05:53:36

doli: jj, takže diag., díky

jiri61: tak se roztavila 40A pojistka větráku - výrobní vada, odstraněno ve zn.servisu zdarma, když nefungoval větrák tak se v klimě u čidla nahromadila voda (asi) a rozsvítila se kontrolka - odstraněno diagn.

2015-10-13 09:08:07

Panové, mam takový problém, vždy se mi stává, že vynechává ventilátor. Pokaždé když nastartuju tak mi trvá cca 10km než se rozjede ventilátor topení. Ikdyž přepínám rychosti na ovladači tak se vent. nerozjede a to ani v automatu. Nevím čím to je. Prosím o radu, lze to nějak vyresetovat? Nebo udělat diag. Přes klimapanel?

2015-10-15 19:39:25

To si děláte srandu, ze nikdo nic neví???

Doli  
Libor
2015-10-15 19:42:01

mildano: Dělá to pravděpodobně samotný ventilátor, jsou suchá a zoxidovaná ložiska. Vyndej jej, namaž a bude to ok. Jo a omlouvám se za pozdní odpověď, budu se muset polepšit

2015-10-15 19:48:24

Jj, tak trochu jsem si to myslel, u jinych predchozich aut jsem mel sjete uhlíky delalo to neco podobneho. Da se k tomu ventilatoru jednoduse dostat?

Doli  
Libor
2015-10-15 19:55:03

mildano: Mladej to měl už několikrát rozdělaný a netrvalo mu to víc než půl hodiny

2015-10-15 20:09:23

Takže velice složitá operace s obrovským rizikem smrti pacienta...

2015-10-17 09:37:10

Takže jsem to rozdělal a uhlíky jsou hodně sjeté. Vzhledem k tomu, že motor je jako jeden kus asi nejdou vyměnit. Nejlepší bude sehnat jiný motor.

Svatik  
Svaťa
2015-10-17 11:52:01

mildano: Taky bude záležet, jak je na tom komutátor. Na druhým autě jsem měl to samý, výměna uhlíků na chvíli pomohla, ale pak to dělalo zase. Rozebrání motoru ukázalo žalostně vydřenou kotvu, kde zbývalo cca 0,2 mm mědi na funkční části. A spoustu rýh. Koupil jsem celej novej ventilátor. Naštěstí to nebyla žádná darda. 1735 i s poštou.


Odpovědět

1  2