Fórum - Téma


W220 - Motor S430


Fórum S-Class W220 W220 - Motor S430

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220



2011-07-30 17:24:06

Prosím o radu , občas, když dojedu a po chvilce, když chci nastartovat, tak startér točí, ale motor nenaběhne. Za další chvilku přijdu a motor S430 chytne na první otočku.Na počítači to závadu neukazuje. Čerpadlo bzučí.

2011-07-30 18:19:45

snimac otacek klikoveho hridele

2015-11-30 16:35:42

W220 430 zakuckani motoru .. zdravim ve spolek! mam S430 lpg a benzin, uplne studeny a uplne teply je vse ok, v polovine ohrivani zacne kuckat na volnobehu chcipne a obcas vyskoci do diagnostiky chyba vstriku na prvnim valci, to je ale divne nebot to dela na LPG i benzin, mel prosim nekde podobny problem ? diky za info co hledat.... T

2015-11-30 18:43:56

tomikusis: Budes mat vadny vstrek pridrhnuty .Po troche ti pusta do lpg benzin...a ked ides na benzin ide nepravidelne.Mal som podobny problem.

2015-11-30 19:27:16

tonkotch: skvele, proverim tedy benzinovy vstrik a dam vedet vysledek pro ostatni :) dik

tedy, vstrik je vymeneny a problem pretrvava, dela to ale opravdu jen pri poloohratem motoru na cca 40-60C na ukazately teploty, studene ok, teple taky ok. prijde mi to jak vzdy ve stejny cas po startu cca 1minuta se to proste zacuka na LPG i benzin uplne stejne, nejake dalsi napady ? dekuji moc za pomoc.

2015-12-17 21:08:42

A nerobi to ked akurad prepina na plyn?Lebo ked prepina tak postupne kazdy valec aby to moc neskubalo.

2015-12-17 21:33:19

prave jak jsem psal dela to na oboje, to nebude mit s palivem nic spolecneho, to bude nejaky ventil snimac nebo neco elektrickeho , ale nevim ceho se chytit

2015-12-17 21:33:47

tomikusis: Pro mne by byl možná náhodným vodítkem ten čas, ale muselo by se přibližně jednat o dvě minuty. Řídící jednotka totiž přibližně po 120 -130 s začne reagovat na signál lambda sondy ( do této doby ji nehodnotí). Pokud nefunguje vyhřívání lambda jde z ní špatný nebo žádný signál. V každém případě bych prověřil:

vyhřívání a signál pravé - první lambda sondy ( viz první válec pravá strana).

No nejspíše bych naměřil všechny lambdy abych věděl co se s nimi děje od studeného motoru po startu až do ohřátí.

(Já tu možnost mám signálním recordérem)

To, že motor běží normálně ohřátý totiž také ukazuje na lambda sondu - jelikož ji ohřejí výfukové plyny a lambda začne pracovat.

Také jde o to jakou diagnostikou jste to vyčítali - mnoho všelijakých skeneru a diagnostik není zrovna u typu vozidla MB spolehlivých.

Nejedná se náhodou o závadu vypnutí válce(řadu válů 1) - vstřikovače1 v důsledku poškození katalyzátoru?

2015-12-17 21:39:23

ano neco takoveho - závadu vypnutí válce(řadu válů 1) - vstřikovače1 v důsledku poškození katalyzátoru?

tam bylo, nemam original MB diagnostiku , podivam se tedy nyni na lambdy, je nejaky specialni postup jak to kontrolovat ? predpokladam MB diagnostika a co jeste ?

2015-12-17 21:53:17

tomikusis: Aha tak to je zbytečné měnit vstřikovače to vypíná ŘJ - vstřikování - právě kvůli tomu, že nejspíše dochází ke špatnému spalovaní respekt. z lambda jde nějaký vadný signál, který si jednotka vyhodnotí jako špatné spalování. Na lambdy spíše osciloscop - a hlavně někoho kdo ten signál vyhodnotí.

Možná by v první fázi stačilo změřit a vyhodnotit proud topného článku.

Už jsem vyčerpal svůj dení limit rad - tak teď si musíš pomoci sám.

 Mess
Michal
2015-12-17 21:53:59

tomikusis: Idealne vicekanalovy osciloscop.


Odpovědět