Fórum - Téma


W220 - Kolísání otáček motoru 400CD


Fórum S-Class W220 W220 - Kolísání otáček motoru 400CD

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220



2012-05-27 09:15:19

Takový dotaz, co se může dít, když s tím jedete z kopce, a jakoby to brzdilo motorem kolísají otáčky tak o 100-200 ot./min. a zdá se mi že je to hlučnější než totožný motor v mém ML. Jinak na diagnostice je to bez závad.

2012-05-27 09:31:15

Stav tachometru??

2012-05-27 12:28:26

210tis. Km

2012-05-27 13:43:50

Jestli jste nedelali rozvody tak je to jasne

2012-05-27 13:58:07

Nedementuji to, ake takové houpání otáček můžou dělat rozvody?, co se tam děje a co se vlastně opotřebuje oproti např. Sprinteru.

2012-05-27 16:00:30

vytaha se retez

Doli  
Libor
2012-05-27 19:05:55

Do Sprinterů se tyto motory nemontují.

2012-05-27 19:53:27

Jo to vím, že se to do Sprinterů nemontuje, jen jsem chtěl přirovnat přibližně stejný rozvod, který vydrží ve Sprinteru i 800tis. Km a v S, M, a G 400cdi jen 200tis. Km

Doli  
Libor
2012-05-27 19:58:22

Je to specifikum čtyřstovky

2012-05-27 20:43:32

Ještě nad tím přemýšlím, to určení těch rozvodů bylo hlavně na základě toho, že píšu hlučnější, nebo se u rozvodů projevuje i to kolísání těch otáček při jizdě z kopce?

2012-05-27 20:48:22

Hlucnejsi... a kolisani otacek klidne muze mit stejnou pricinu paklize diagnostika nic nenasla

2012-09-02 21:28:24

zdravím kolísání.... co podtlakové ovládáni škrtících klapek sáni??? tahle větev se na diagnostice jen tak neprojeví,pokud funguje el.ventil přívodu podtlaku,dalo by se na to samozdřejmě diagnostikou přijít složitějším způsobem,ale pochybuji ,že si stím někdo až tak hrál

motor nemusí mít dostatečný "brzdný"účinek a wandler si smím v nízkých otáčkách pohupuje a může ho mít tendenci odpojit....

je to možné?

2012-09-02 21:37:57

Ty hele...ja tedy doma G400 nemam, ale na 400CDi je podtlakem vysavana snad jen penezenka majitele ( krom brzd )

Skrtici klapka je elektricka a EGRy taktez, turba taktez...

2012-09-02 21:49:51

a tím podtlakem je tedy ovládané co? hadičky vedou někam zespodu k víkům sáni v přední části motoru

2012-09-03 14:19:11

Ted se na to divam...jsou to klapky sani...nerikal bych jim ale skrtici...je to vlastne neco jako promenna delka saciho potrubi

2012-09-04 22:13:47

jo,to bude jak říkáš a proměnlivá délka sáni má dělat víš co... a né brzdit,takže problém bude jinde

jinak dík za osvětu co tam vlastně je,nehledal jsem to a popravdě jsem to na 4kilu ještě nedělal

(stejně si ale myslím,že to musí mít souvislost s řízením motoru a ve spojení s automatickou převodovkou)kdyby to byl manuál,tak sundáš nohu z plynu a co by pak mohlo měnit otáčky motoru?když jsou zastavené vstřiky atd..motor by jednoduše brzdil a pri manualní převodovce bys nepoznal ,že víc nebo míň,automatik nejspíš ten rozdíl pozná....

mám pár dotazů k G-class,ale založím na to nové vlákno jak jsem prohlížel členy klubu,tak asi blueabyss bude mít bohaté skušenosti

2012-09-04 22:31:50

Blueabyss má G které ho baví, jelikož mu k motoru vedou jen dráty, které naměří žárovkou z blinkrů. Je tam snímač otáček, tlaku oleje, teploty vody, a žhavení s tímto autem prožívám diagnostické orgie.

2012-09-04 22:38:12

čáu,já mám sice 463,ale není to tak strašné jak se o tom píše,je to jen auto a to je vždy opravitelné,stačí mít čas,rozum a přístup k dílům a

2012-09-04 22:44:21

a to jsem tam zapoměl dodat

2013-05-02 11:29:54

vážení přátelé,

rozhodl jsem se vyměnit svíčky + kábly.

Začaly mi nějak tarokovat otáčky při volnoběhu.

Můžete mi prosím někdo hodit odkaz na nějakou vhodnou alternatvu.

Hezký den


Odpovědět