Fórum - Téma


W220 - Dotazy 320cdi


Fórum S-Class W220 W220 - Dotazy 320cdi

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220



2012-08-10 15:33:48

Zdar chlapi,

chtěl bych se zeptat zkušenějších,jestli byste mi nemohli poradit.Mám w220 320cdi rv2001 a auto sem po roce stání opět zprovoznil a nějak mi to trochu víc žere mi přijde. Po dálnici při jízdě kolem 80km/hod. mi počítač ukazuje tak 10,11l a po Praze kolem 14,neni to trochu moc,co řikáte?

Jako já nevim,tolik tomu nerozumim,ale nemohli byste mi poradit co můžou být všechno příčiny vyšší spotřeby?Něco sem někde čet o škrtící klapce,nebo váze vzduchu a tak..mohl by jste mi prosím někdo poradit co to všechno může zapříčinit?

A pak mám další dvě maličkosti. Jestli nevíte jak nastavit aby se automaticky sklapovala zrcátka když vyndám klíček nebo zamknu auto?Prostě jakmile odcházim od auta?Koukal sem do menu na palubním počítači ale tohle sem tam nenašel:(

A třetí věc ještě,koupil sem si ten větší comand 2.0 ale nevim jak ho tam prdnout,slyšel sem že to bude asi mít jinej optickej kabel než ten 2.5,nemáte s tím někdo zkušenosti popřípadě mi třeba poradit jaký k tomu koupit všechny kabely a tak?

Díky moc každýmu za radu chlapi :)

2013-04-17 22:20:32

Mě to dělali vstřiky. a taky to občas nechytalo..k te spotřebě..repase 2800Kč/ks

2014-01-20 13:23:39

Zavzdušněný 3,2CDi .. Zdravím, poradí někdo jak odzvdušnit palivový systém u 3,2 cdi 145kW? měnil jsem jednu hadičku u čerpadla a teď nejde nastartovat. Díky za info.

Doli  
Libor
2014-01-20 13:48:02

kitrop: Pokud nemáš na systému žádnou netěsnost, tak to sice chvilku trvá, ale musí se to odvzdušnit samo a motor chytí. Pokud tam netěsnost máš, musíš ji nejprve odstranit.

2014-01-21 05:09:40

Tak po celem dni startovani nic, uz nevim jak s tim. Poradi nekdo dalsi moznost jak to nastartovat?

Doli  
Libor
2014-01-21 07:04:24

kitrop: Někde Ti to přisává vzduch. Podívej se na místa kde jsi něco dělal...

2014-01-21 07:20:37

Nevím to z hlavy a VIN zde jako obvykle není - je tam mechanické čerpadlo na nízkotlaku nebo elektrické?

Pokud je tam mechanické čerpadlo tak pomůže balonek před filtr a dotlačit naftu. Nebo vzít start sprej a s rozumem a opatrně ho použít - tak aby se motor roztočil.

2014-01-21 07:45:03

vin: WDB2200261A131458

2014-01-21 08:05:25

kitrop: Tak je tam mechanické čerpedlo tzn. viz výše. Pokud je tam i drobná netěsnost a mechanické řerpadlo je již trošku unavené tak má problém naftu z nádrže natáhnout.

Doli  
Libor
2014-01-21 08:39:51

kitrop: Palivový filtr jsi naplnil naftou?

2014-01-21 09:19:52

palivový filtr dolitý do plna, i hadičky které jsme měli odpojené jsme dolily do plna. Při startu nafta zmizí z těch hadiček, jak by od filtru dál nic nešlo.

Doli  
Libor
2014-01-21 09:34:57

kitrop: protože Ti to saje vzduch...

2016-07-11 09:17:28

Nadměrná kouřivost 320 CDI, zaslepení EGR ventilu .. Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda-li nezná někdo řešení nadměrné kouřivosti u W220, 320 CDI, 145kw, rok výroby 2002, nájezd 400tis. km. Vždy když vytočím auto do vyšších otáček za jízdy, objeví se mi za autem oblak uplně černého dýmu. Ale jako hodně :) Motor přitom táhne a jede uplně normálně. Myslel jsem si, že to může být vyjetým olejem nebo nějakýma filtrama. Vše na autě bylo před 500km vyměněno. Olej, palivový filtr, kabinový, vzduchový, olejový filtr....použil jsem i nějaké aditiva do paliva, ale žádná změna.... Známý mi říkal že by to mohly být vstřiky a nebo EGR ventil....Nemáte s tím prosím někdo zkušenost?? Popřípadě na kolik vyjde cca zaslepení EGR, pokud to má vůbec smysl. A pokud se mi na autě díky tomu neposere něco dalšího :)

2016-07-11 19:53:30

bbmichy: Zdar, mam stejny problem. Manželka jezdí pouze po městě a časem to začne hodně kouřit. Tak to za nějaký čas protáhnu na vysoké otáčky cca 50km a vyčistí se. Kamarád z mercedesu mi poradil at používam aditiva VIF a opravdu je to znát. Používam ho cca posledních 60l nafty a kouří mnohem méně.


Odpovědět