Fórum - Téma


W220 - Airmatic


Fórum S-Class W220 W220 - Airmatic

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-02-04 20:28:14

mildano: Tak to ešte môže biť aj kocka. Ale auto už ma 375 000 km, je dosť možne že už boli tie tlmiče menené? Koľko vlastne môže vydržať taký tlmič kilometrov?

2016-05-02 17:17:13

Dobrý den Pánové

Mám dotaz.Pořídil jsem si nového miláčka a hned mně začal zlobit airmatic. Když stojím chvilku na místě ,zvedne přední nápravu a pak zase spustí dolů,při jízdě to nedělá .vím že to chce diagnostiku a popřípadě kalibraci , jen jestli s tím nemáte někdo zkušenost na co se připravit popř. kolik stojí kalibrace ?

Děkuji

2016-05-07 00:35:25

Dobry den, poprosim vas o radu. Mam problem s Airmaticom......Moja S-classa 400CDI mi jedneho dna klakla....., ale nemyslim to tak, ze trocha kleslol podvozok, ci prdok klesok a zadok ostal hore...nie.... ani to zeby len jedna strana padla a druha nie...., ....ani jedna z tychto moznosti........jednoducho jedneho dna asi v priebehu max. hodinky predok a sucastne aj zadok zacal klesat a klesal az kym auto ostalo doslova lezat..... podvozok skoro na zemi....... hlasilo chybu cervenym na pristrojovke : airmatic , stop car too low........ V servise zacali testom ci niekde nieco neprepusta, nefuci, mechy, tlmice atd.... hned zistili, ze kompresor bol K.O.....par dni nato ma infomovali, ze tlakova hadicka bola prasknuta... jedine miesto kde unikal vzduch... po jej vymene a zopakovani testu tesnosti, bolo vetko ok a nikde nic nefucalo a neboli tam ziadne netesnosti...... Spolu s nou sa vymenil aj kompresor ,nakolko nefungoval ... vymenila sa aj ta kocka pri kompresore, neviem ako sa to odborne vola, ale myslim, ze elektromagneticky rozvadzac. Po tychto vymenach a zapojeni kompresora a toho rozvadzaca auto hned zacalo pekne fukat a vsetko bolo a fungovalo ako ma..... po 24 hodinach od nafukania, teda co auto stato .... tak nekleslo ani o milimeter,...... Vsetko bolo ok, a probelm s podvozkom sme pokladali za uspesne vyrieseny,,,,,,Po cca tyzdni bezproblemoveho jazdenia zacalo auto znovu klesat,...... okolo obeda pocas soferovania, vypisalo chybu na pristrojovke : airmatic , stop car too low.........najskor klesal predok a neskor, asi hodinu - dve nato zacal padat aj zadok auta. A opat lahlo ...... ziadna reakcia ani len nezaplo kompresor......... Po prestudovani fora som zistil, ze moze byt problem v poistke a v relé......nasiel som, ze treba skontrolovat poistku f 32 a poistku 9........ .poistka f 32 ta 40A bola pri kontrole naozaj zla, tak som ju vymenil za novu...... poistka 9 a vsetky ostatne boli a su v poriadku... uy som premeral vsetky co v aute su......cize jedina ta f 32 bola chybna..... vymenil som a nasledne pri nastartovani auta uz ta chyba Airmatic na pristrojovke nevyskocila a kompresor zacal konecne fukat.....auto pekne zdvihlo do normalnej vysky do cca minuty maximalne dvoch ..... cize vsetko ok.... ziadny naklon na stranu, pripadne rozdiel medzi predkom ci zadok nebol , podvozok nafukany auto krasne rovno..... No po pol hodine pocas jazdy mestom opat problem.... ZASE chyba na pristrojovke : airmatic , stop car too low............ znovu pomaly sfukovalo v podstate vsetko naraz, predok aj zadok auta....... kompresor nereagoval, ani ho nezaplo .... zistil som ze ta poistka f 32 co som vymenil je vypalena..... nasledne som ju vymenil znova za novu a hned som vymenil aj to rele K67......... akonahle som odomkol auto, zacal kompresor fukat, ale asi len 10 sekund a vypol....poistka ta f 32 opat K.O. jednoducho ju vyhodilo......kompresor ked zaplo na tych par sekund a zacal fukat zdalo sa mi, ze bol hlucnejsi ako pred tym......navyse auto nedvihlo mozno par milimetrov, ale tazko povedat ci ano ci nie kedze bol zapnuty chvilku a vypol........poistku som takto vymenil asi este 3 krat, ale scenar sa opakoval.... kompresor zaplo a po maximalne cca 10 sekundach vypol s tym, ze opat vyhodilo poistku tu f 32 - 40A...........Ako som spominal skusil som to par krat no opakovalo sa to dookola .... ziadna zmena.... Skratka stale mi vyhadzujetu poistku f 32 a v tom okamihu vypne hned kompresor..... cize podvozok sa nema ako nafukat.......este som si vsimol, ze na schemach su vsetky tri poistky tie 40 A. co su pri sebe..teda...f 31.... f 32.... f 33 zapojene a ja som mal zapojenu len 32 a 33.... poistku f 31 som nemal zapojenu.... .. ale ci boli zapojene tri ci len dve ziadna zmena tam nenastala... stale tu f 32 vyhadzuje akoby tam bol nejaky skrat............. Co by to mohlo prosim Vas sposobovat ? Uz nevieme kde hladat chybu, co moze byt zle a v com je problem, ze auto zas lezi a neda sa nafuknut podvozok... navyse ten problem dnes, ze mi odpalilo asi 8 krat za sebou tu poistku f 32..... Dopredu vam dakujem za skoru odpoved a nejaku radu co mam dalej ja alebo v servise robit, nakolko sme na mrtvom bode a nevieme kde sa dalej pohnut......

Skyair  
Pavel
2016-05-07 07:55:47

caesar64: Hledal bych problém v neustále se opakujícím zkratu. Pokud kompresor vyhazuje pojistku f32, je pravděpodobná závada v kompresoru a je zbytečné neustále měnit pojistku. Jestli nebyla dosud provedená diagnostika na MB diagnostice Star, tak s ní začít identifikovat závadu. Bez odborného servisu to nepůjde.

2016-05-07 08:05:53

skyair: Prave som vcera zistil novy poznatok. Vymenil som znova rele, vymenil poistku, uz ju nevyrazilo, ale nezopol ani kompresor. Meral som napatie na relé, ale vôbec tam nebol ziadny prud. Takze kompresor nemalo co zopnut. Pojazdil som a zrazu auto zacalo dvihat. Potom zasa nic. Myslim, ze niekde bude zly kontakt. Ale kde zacat hladat? Bojim sa, ze v servise zacnu, ako tu uz bolo vela spomínané, ma presviedcat o vymene vankusov a kompresora a nakoniec to bude oprava za 5 eur napríklad. Este rozmyslam o vytiahnuti tej riadiacej jesnotky airmaticu, co sa naxhadza v poistkovej skrini pred vodicom

Skyair  
Pavel
2016-05-07 08:17:53

caesar64: Je to zvláštní kombinace - buď proud nejde nebo dochází ke zkratu. Souhlasím, že postupné měnění všeho možného nemá smysl. K hledání závady bude potřeba měřením najít, ve které části el. systému je problém. Navíc, když se závada projevuje náhodně, např otřesem při jízdě. Není vyloučeno, že je problém i v té jednotce airmaticu - špatný kontakt, studený spoj nebo něco, co způsobuje opakované zkraty. Doufej, že to nebude v kabelovém svazku. Víc se asi po netu nedá poradit.

2016-05-07 08:54:28

Ďakujem aj tak za odpoved, idem to skumat. ked to vyriesim, dam vediet Takze teraz som stravil dalsiu hodinu pri aute.Vysledok: Prud do spinacieho rele komprresora ide, v poistke c f32 prud nie je, co je samozrejme, kedze ak, som dobre z fora pochopil, tak tam by mal byt prud, az ked zopne kompresor. Poprosim o radu, viem, ze je to takto tazke cez net, ale nema niekto s tym skusenost, co by to mohlo byt? Mna napadlo, ze je to kompresor, ale kupoval som ho pred 2-3 tyzdnami novy....pekne fungoval, nebol ziadny problem .... auto pekne stalo, nekleslo ani milimeter a takisto co sa tyka netesnosti je vsetko OK..... tak neviem....pripadne ci nieje nejaky kabel, cidlo snimac... uz naozaj neviem...

2016-05-26 22:07:09

Zdravim lidi, vim ze uz tady hodne temat na airmatic u S class ale resim to ze mi nejde prout do kompresoru a nevim proc :( nejde ani do pojistky ale do pojistkovky ano tak jestli nevi nekdo nejaky rady, kapely jsem prochazel a vse je ok a uz jsem z toho vyrizenej :(

2016-05-27 10:27:56

karpisak: Urcite to bude relatko.Skontroluj si relatko co je v tej skrini.

2016-05-27 10:51:01

tonkotch: ok diky vyzkousim a jen pro overeni je to hned to prvni relatko od tech velkych pojistek?

tonkotch: tak relatko jsem rozebral a kdyz jsem ho sam rucne zmackl tak kompresor zacal nadherne foukat takze moc dekuju za radu a je to teda relatkem mockrat diky

2016-05-27 19:01:35

karpis:Neni zac.Ked som mojho medveda kupoval bol tesne po vymene kompresora v rakuskom MB.Ale ty chytraci zabudli vymenit aj rele ktore ho zopinalo.To sa sa musi spolu.Aspon som sa to docitalu tu niekde.Tak som ho vybral a prebrusil kontakty. 2000kou brusnym papierom a us tomu je. 2 roky a je to v pohode.

2016-05-28 11:01:09

dnes jsem vymenil i mech a vse je v naprostem poradku a kvůli tomu rele jsem jezdil tyden autobusem do práce a byl uplne vyrizenej :D a stalo to pouze 350kc primo v mercedesu moc dekuju

2016-06-20 21:39:53

Ahojte,s měchama zatím problém nemám ale chtěl bych vědět které části na nich odcházejí? jaká by by byla možnost dostat auto v provozním stavu níž?? počítačem?? díky =)

2016-07-11 09:46:41

Výkup starých tlumičů/měchů .. Dobrý den,

nevíte prosím někdo, zda někdo v ČR vykupuje staré třeba i nefunkční měchy/tlumiče na W220.

2016-08-04 16:55:12

Nezapne kompresor .. Ahoj, mám problem, vyměnil jsem kola a po nastartování se auto nezvedlo. Nezapne vůbec kompresor,když kompresor zapnu manuálně pres relatko tak běží,ale auto se nezveda. Díky za tipy.

2016-08-08 17:36:01

Nazdar,hodne dávno som tu na na fóre riešil moju S500 kvôli klesaniu prednej nápravy. A až dneska som sa na to pozrel a zistil som že mam netesniaci ventil. Vzduch unika spod čierneho plastu z viacerých strán. A teda chcem sa spýtať, dá sa to opraviť, mal to už niekto otvorene? Dakujem za odpovede.

2016-08-08 18:11:07

Da se to otevrit lehce,sam sem to delal,vevnitr to bylo vyoxidovane,t o sem ocistil na krasu naplacal tam epoxodovy dvouslozkovy lepidlo a rychle slozil,c ely sem to jeste spaskoval sroubacima sponama, sice mi to z toho stale velmi minimalne pod jarovkou bubla a nevypada to buhvi jak ale uz mi prdel nelezi na druhy den na zemi a 14dni to vydrzi,t akze to povazuji za spravene a 8 tisic zatim usetrene :)

Aj nake fotky na kompu mam

2016-08-08 19:56:27

pitrs84: Tak to skúsim aj ja, prosím ta mohol by si sem hodiť tie fotky? Dakujem

2016-08-08 20:34:17

stano1988: Měl sem vyoxidovaný i vrch, kde těsní okroužky, to sem zbrousil a vše funguje jak má

http://imgur.com/a/zFfDm

2016-08-08 20:39:44

pitrs84: Tak to bolo poriadne zaoxidovane, tie oranzove gumicky si menil? Tie dve casti su od vyrobi jak spojene?


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7