Fórum - Téma


W220 - Airmatic


Fórum S-Class W220 W220 - Airmatic

Informace o modelu: Mercedes Benz S-Class W220


1 ......... 3  4  5  6  7

Doli  
Libor
2015-09-20 09:16:40

mildano: Přes diagnostiku

2015-09-20 11:04:32

Přes diag to nejde, zkoušel jsem to, ventil na rozvaděči se otevře, ale nic neodpouští, jak funguje ten ventil, který je na vrchu tlumiče? Protože když odšroubuju plastovou trubku z tlumiče tak nechce jít auto dolů, jako by byl trvale uzavřen.

2015-09-20 11:21:22

Ahoj treba vysrobovat aj ten ventyl navrchu tlmiča. Tým ho vypustis,lebo on v mechu drží stále určitý tlak. Keď ho budeš montovať naspäť na tlmič,treba dať na závit trochu silikónu nech to tesní.

2015-09-20 11:39:50

Prave toho jsem se bal ze budu muset rozkopat i ten epoxid.

Doli  
Libor

Mildano, 2015-09-20 11:04:32 napsal:

Přes diag to nejde, zkoušel jsem to, ventil na rozvaděči se otevře, ale nic neodpouští, jak funguje ten ventil, který je na vrchu tlumiče? Protože když odšroubuju plastovou trubku z tlumiče tak nechce jít auto dolů, jako by byl trvale uzavřen.

2015-09-20 11:44:44

mildano: Záleží na tom, přes jakou diagnostiku...Ale i tak nemyslím, že odpuštěním tlaku vyřešíš tvůj problém. Pokud "rozkopeš" ten epoxid nahoře, zrovna zahoď celou tlumící jednotku.

2015-09-20 12:28:46

Tak jak tedy funguje ten ventíl? Co je na tlumiči? Je to teda zpětný nebo ne? Jestli mi funguje odpouštění na ostatních tlumičích a ne na tom jednom , tak to asi nebude diagnostikou ne? Potazmo i když spíná ventil na rozvaděči ale vypustí jen vzduch z potrubí a ne z tlumiče. Z tlumiče prostě nechce odejít vzduch.

2015-09-29 15:55:03

hlino007: ahoj mam presne ten isty problem aj diagnostika pise C1334 Ľavý regulačný ventil svetlej vysky , mozes mi poradit prosim ako si to vyriesil presne.

hondaeg3: ahoj bol to ten kompresor?

2016-01-13 14:24:00

Dobrý den, vyskytla se mi závada, že vzduchový kompresor nevypíná i po vypnutí klíčku zapalování. Měchy jsou nafoukané a prostě kompresor stále běží. Po určité době zandám vytaženou pojistku a neběží, pokud zapnu zdvih nafouká, ale běží, tak jsem zatím vyndal pojistku. Poraďte zdali je to nějaké relátko a kde se nachází a atp.

Děkuji za radu.

Doli  
Libor
2016-01-13 14:28:02

durman: Relé je v pojistkové skříňce na pravém podběhu v mot. prostoru - nevím teď z hlavy které to je, ale pokud jej vytáhneš, kompresor se zastaví.

2016-01-13 15:38:34

doli: Díky, je to v prostoru, jak je pojistka (ta je na levé straně v mot. prostoru, když stojíš před kapotou)?

2016-01-29 14:02:07

nevite prosim jak je tlak v provozu v tlakove nadobe ?

Skyair  
Pavel
2016-01-29 16:03:00

pitrs84: Rozsah tlaku se pohybuje mezi 10 - 14 bar. Kompresor vypíná při cca 14 až max. 15 bar.

Provozní tlak s rezervoárem tlak cca 11 bar.

viz test:

podrobnosti v angličtině - 8. příspěvek:

Další podrobnosti k airmaticu v dílech 1 až 5

2016-01-29 17:12:29

dekuju mnohokrat takze tech 14 baru ten zasobnik vydrzi ?

Skyair  
Pavel
2016-01-29 17:28:54

pitrs84: Ano.

2016-01-30 14:50:49

hondaeg3: mel jsem ten samy problem a byl to levy prední mečh prorazeny

Doli  
Libor
2016-02-01 06:36:32

nagy2101: Myslím, že už to po 4 letech bude mít vyřešeno

2016-02-04 17:09:06

Čaute, prosím vás chcel by som sa spýtať. Je normalne že po 3 dňoch predná čas auta je v takejto výške(pridávam fotky ľavá + pravá strana)? A keď odomknem auto, tak hneď sa mi to do fukne. Zadná časť drží výšku(pridávam foto Ĺ+P str.)

2016-02-04 17:28:15

Je to normalní...pokud máš netěsný některý z měchu, zásobník evidentně je natlakovaný tak u odemčení se ti srovná, ale budeš mít na 90% únik na nekterém z měchů. Taky jsem to už měl, tak jako mnoho z nás.

2016-02-04 17:39:56

mildano: Ďakujem za info. Zajtra spravím test tesnosti. Prosím ťa, tlmiče sú prepojene alebo samostatne idú do tej kocky? Auto už ma 375 000 km, je dosť možne že už boli tie tlmiče menené? Koľko vlastne môže vydržať taký tlmič kilometrov?

2016-02-04 17:49:24

Samostatně.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7