Fórum - Téma


W213 - Pokec


Fórum E-Class W213 W213 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W213  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

Mercedes-Benz E-Class W213

Desátá generace E-Class je dalším velkým krokem do budoucnosti.  Po premiéře v Detroitu zahájil Mercedes-Benz W213 i světovou premiéru mnoha technických inovací. Ať už se jedná o nově vyvinutý vznětový motor ve spojení s lehkou konstrukcí a rekordních aerodynamických údajů. E-Class zvyšuje laťku s rekordním součinitelem aerodynamického odporu 0,23. Umožňuje pohodlnou, bezpečnou jízdu v nové úro...


1  2

Skyair  
Pavel
2016-01-26 16:54:32

Po dlouhém očekávání se v Detroitu počátkem roku 2016 přestavilo nové éčko jako desátý model této třídy. Svým způsobem nejzajímavější vůz z nabídky Mercedes-Benz. Ve "střední" třídě je to opět spojení luxusu i praktičnosti pohodlného rodinného auta. Nezakrytě vychází z nejluxusnějšího modelu "S" nejen v designu, ale především v užití nejnovějších technologií.

Prostě další naplnění sloganu:

  • „To nejlepší, nebo nic“

... jak už to na počátku minulého století formuloval Gottlieb Daimler.

Doli  
Libor
2016-02-13 17:39:56

Za mě ano

2016-04-01 12:10:42

Technika super, ale designově mě to trochu zklamalo. Už je to všechno moc stejný. W205 a W222 jsou z 20ti metrů nerozeznatelný a tohle se k tomu přidalo. Už jako nepoznám Audinu A6 a A8 z 20ti metrů a BMW 3 a 5 taky. Každopádně je to špice vyššího středního segmentu, ale přijde mi, že se všechno tak kulatí, jako by útočili na ženský zákaznice. Ale ono se to srovná, když vyjela 212, taky se mi napřed víc líbila 211. Globalizace funguje i v automotive.

Mori  
Tomáš Hofman
2016-04-13 07:00:16

Včera jsem měl možnost nahlédnout v práci celodenním kurzem na w213 na tohoto drobečka. Je tam neuvěřitelný pokrok přes technologii. Spousty ochranných prvků počínaje a vývojem špičkového parkovacího autopilota končeje... Design je zajímavý, silně připomínající XL verzi C-class, ale abych se já svojí střední vzrůstovou výškou mlátil čelem o strop se na mě nezlobte, ale to auto je na třídu E prostě malé..... kor když pak jdu, sednu do své staré w210 a mám pomalu 20cm nad sebou... Možná jsem mohl nějak zahýbat sedačkou, ale přišlo mi, že bych už značně omezil spolujezdce za sebou. Interiér zajímavý a lze si ho poskládat podle svého, nemluvě o exteriéru jako př. světla (briliant efekt), které vypadá jako když vysypeš nějaké třpytivé kamínky uvnitř světla. Jinak auto má báječné jízdní vlastnosti. Na co jsem opravdu zvědavý je jak vydrží dlouho nový druh čtyřválce, který vyšel s tímto modelem. Buď to bude něco naprosto špičkového, jak se to na nás tváří, nebo to bude absolutní propadák. Jenže to už prověří skutečně jen čas. Těším se na jeho kombi verzi, jelikož nic tak krásného jsme ještě neviděli.

2016-04-13 07:12:31

Ja to rikam furt ze w210 je nejlepsi a nejprostornejsi E co bylo a bude

2016-06-05 20:33:20

Teď jsem měl možnost svést se a je to skvost. Netřeba komentář.

2016-06-05 21:29:42

Je v tom dost mista? Myslim že Mori na to nadával.

2016-06-05 21:42:40

iron: Hele, mam 182 cm za volantem parada,ale musím rici, že jako spolujezdec málo mista bylo. Bohužel známý Chvátal už pak domu na grilovacku, tak nevím jak je to vzadu, ale co mi říkal silnější kamarád, že má místa dost.

Lion  
Marek
2016-09-07 15:37:38

Za nekolik let uvidime no. Pekny kousek to je , o tom nepochybuji. Ad prostor, i kdyz pisete trosku mensi, bych se klidne i skrcil, dat mi to auto nekdo darem :)))

iuvo  
Ivan
2016-09-20 17:13:53

Skyair: super, že se o nás staráš a přinášíš nové info. Ve všech nových článkách.

Všem: názory všech jsou samozřejmě různé. Každý píše své pocity a někteří co měli tu možnost poznat otestovat osobně píší víc, než o vzhledu.

Já tu možnost neměl, ale jestli mohu říct svůj subjektivní názor.:

Tak mě to na první pohled přišlo jak třída ,,C" a ne ,,E". A to jsem to neviděl a neseděl.

Ano tech. jde do předu a je to díky konkurenci nabouchané ele. ,,JE TO SPRÁVNĚ" na úkor něčeho čím je MB.

MB: ,,čím méně tím, větší kvalita"

Tím by se vždy MB dle mého názoru mělo řídit.

Ale čas ukáže kde je pravda i s novým motorem. Většina z nás vždy mluví o tom co je léty otestováno a má historii.

2016-09-20 19:11:35

iuvo: Takový je trend a tomu se žádná automobilka nevyhne,chce-li prodat.Je jasné ,že čím více,např pro zlepšení komfortu,bezpečnosti,atd.,se nevyhne zvýšené poruchovosti.Naopak dnes se,nejenom automobilový,ale veškerý průmysl předhání v "novinkách",které samozřejmě mnohdy způsobují více starostí majitelům,ale více peněz do kapes samotným výrobcům a servisům.

Já samotný tomu nefandím,stačil by mi teploměr motoru,ale kdyby tomu tak nebylo,tak dodnes jezdíme s petrolejovýmí lampami

Aninemůže být pozadu,naopak, snahou by mělo být stále o krůček než ostatní.

iuvo  
Ivan
2016-09-20 19:22:32

Šolím: jo asi máš stejné názory jako já.

Ale aby Ipad vyjížděl ze zaparkovaného auta.

To asi s kvalitou na kterou se obrátí historie nemá nic společného.

2016-09-20 19:33:58

iuvo: Rozumím,ale v tom to právě je!Tobě se možná dnes zdá,že obsluha auta pomocí dálkového ovládání je zvrhlost,ale za dva roky to bude dělat i Hyundai

A pak zase další a další,nyní zatím pro nás obyčejné smrtelníky "blbosti",ale časem to bude samozřejmostí a takhle bychom tady mohli filosofovat do nekonečna,taková je doba a jinak tomu nebude

iuvo  
Ivan
2016-09-20 19:40:31

Šolím: ano tak to je a bude.

Ale ......

Tak díky za každé nové info v článkách které nám Skyair předá a depresivně

potěší.

2016-09-26 22:54:30

Je skvělé

2017-01-04 08:22:59

Každému se líbí něco jiného, nicméně, za mě, nové mercedesy, designový hnus a paskvil.

Auto bez tváře, které z dálky lze zaměnit s Hyunday, nebo jiným korejským vozem. Ještě co trochu připomíná Mercčedes, je w211. W212, to už je obludárium, o novějších ani nemluvě. To, že jsou tam desítky nepotřebných hovadin, které se sypou, to ani už nezmiňovat.Ale to je všeobecný trend u všech automobilek. Není v tom ruka designéra ale to, co dovolí SW.

I když u spousty aut se říká, že člověk změní názor, až se s ním sveze. Typycký příklad je Porsche Cayen. Ale mě se auto musí líbit jak uvnitř, tak venku. Musí mít charakteristické rysy. Např. Mercedes bez předního znaku, , jen logo na kapotě, to už je úplně ošklivé.

Ale to není jen u aut, lidé jsou divné/"lidé jsou různé, blbé a pitomé"/, protože pokud vezmu jinou oblast, např. hudbu, tak to je totálně mimo. Vůbec netuším, kdo tu dnešní produkci může poslouchat ale dnes si pustit českou stanici, to snad ani nejde a i zahraniční pouští otřes. Vyrůstal jsem na rocku ale i pop byl poslouchatelný. Dnes každý ocas na PC něco namluví a pak to běží horem dolem na všech stanicích. Občas člověk může být rád, že zažil to dobré období, co bylo. Ale kolik lidí, tolik chutí

Doli  
Libor
2017-01-04 09:23:45

lord: Na CLS W219 mě "zaměřovač" na kapotě taky chybí . Ale W212 kombi - když pominu některé technické nedostatky - je pro nás jako pro rodinu nejlepší auto co jsme kdy měli. Prostornost, pohodlí, pro mě paráda.

2017-01-04 10:15:53

doli: hlavně že před rokem jsi mi říkal že je taková plastová vevnitř a ze by jsi ji nechtěl ☺

2017-01-04 10:21:36

epic: Ono je to složitý, přišel nový design ovlivněnej Asií a to je ono. Vezměte KIA Ceed a dejte na ni Logo Ford a všichni zbaští, že se jedná o Focuse. W213 nám dali jako náhradní v servisu a jsem zklamanej místem vevnitř, designem vzadu, skoro jako C W205, od sebe už nerozeznatelný, milion elektroniky a chybějící hvězda na kapotě. Ale proti gustu, žádný dišputát.

2017-01-04 10:46:53

iron: jasný Já chtěl jenom Libora po ránu poprudit


Odpovědět

1  2