Fórum - Téma


W212 - Pokec a dotazy


Fórum E-Class W212 W212 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W212


1  2  3  4  5

2016-09-08 10:54:54

Ahoj tak si tak pročítám na sautu recenze a nechce se mi tomu věřit tak se tedy zeptám co vy na to ?

MB E212 2,1 DIESEL, kombi

Koupil jsem si takový vůz, 4 roky starý, najeto poctivých 128000 km. Ověřeno u M 3000. V horsím autě jsem nikdy nejel. Tvrdé sedačky, tvrdý podvozek - prostě hrozné. Myslele jsem si, že kupuji rodinnou limuzínu a zatím jsem domlů dotáhl skákavou kozu. MB už nikdy. Jestli tu někdo napsal, že třídí auta na MB a ty ostatní, má pravdu. V těch ostatních se dá totiž jezdit. Často jezdím a daleko. V MB E212 jsem musel cca každou hodinu zatavit a protáhnout "p*d*l". Vezl jsem nvštěvu z Benešova do Varů a na úrovni letiště (cca 45 min) mne prosili o zatavení, že si musí protáhnout zadky. Dodám, že vzadu byly ISOXy, tvrdý jako prkno. Další věc - velmi dlouhá prodleva v řazení u automat. převodovky. Jak jsem napsal MB už nikdy.

Klady:

Prostor, spotřeba

Zápory:

Auto naprosto k nepoužití na dlouhé cesty. Do města také, protože pomalu řadí.

MB 200 CDI E 212

Jsem taxikář a toto vozidlo jsem kupoval nové. Za jeden rok používání se mi projevily následující závady: 30 000 - 70 000 km neustálé problémy s chladicím systémem, únik kapaliny cca 1 l na 20 000 km 70 000 km první přechod do nouzového režimu, závada převodovky, výměna Wandleru 105 000 km druhý přechod do nouzového režimu, opět závada převodovky, výměna řídící jednotky a dalších navazujících součástí Je pravdou, že mé vozidlo je vystaveno značné zátěži, ovšem přihlédnu li k tomu, že většina těchto závad by se běžnému zákazníkovi přihodila až po uplynutí záruky... . Co se týká modelu T 212, který nemám, ale znám poměrně dobře zkušenosti jeho majitelů, tak zde jsou velké problémy s měchy na zadní nápravě, které se začnou projevovat cca po 45 000 - 50 000 km. Auto si začne sedat a po každém nastartování se opět zvedá. Závady které jsem uvedl nejsou ojedinělé. Komfort jízdy, jízdní vlastnosti, kvalita zpracování, utlumení podvozku a okolního hluku je perfektní. Ovšem rovněž musím řící, že za 12 měsíců používání bylo auto měsíc v servisu. Nechci nic hodnotit, obrázek si asi udělá každý sám.

2016-10-02 23:19:51

Osobní poznatky: standardní přední sedadla ve W212 facelift jsou opravdu tragická (hlavně boční vedení na sedácích) a dost dobře nechápu, jak někdo se stoletou tradicí výroby aut mohl taková sedadla navrhnout a pustit do výroby. Co se týká podvozku, tak mám avantgarde combi s airmaticem na zadní nápravě a jízda je fajn, zvláště pak ve vyšších rychlostech, kdy mi pocitově přijde, že zadek ztuhne a auto je na cestě jistější. Když srovnám se stejně starou A6, tak w212 je uvnitř prostornější, mírně hlučnější, s mírně měkčím podvozkem a s interiérem, co nevypadá jak z vw golf. Proti A6 je W212 mnohem konzervativnější vůz, k jeho hlavním výhodám patří nekompromisní pasivní bezpečnost, což dokazují fotografie netknutých interiérů vozů po těžkých haváriích. Bonusem pro fajnšmekry může být i to, že jich nejsou v ČR plné ulice, což u A6 neplatí. W212 je zkrátka na každém parkovišti takovým radostným zjevením

Jinak je vůz bezproblémový, rychlost řazení odpovídá použitým technologiím, spotřeba u 220cdi 6,5 l/100 km je na dvoutunový koráb s automatem super. A přední led světla avantgardu překoná snad jen R8 s lasery.

2016-10-15 21:15:27

Zkoušel už někdo parkování přes telefon?

Skyair  
Pavel
2016-10-15 21:21:15

iker: Na W212? To je až na W213.

http://www.mercedesclub.c...des-benz-e-class-w213-130

2016-10-15 21:34:21

A já si říkal že to začalo i u w212

2016-10-15 21:50:47

aubus: mám W212 z 2011 - 300E sedan.

Mám roční nájezd okolo 70.000.

Letos jsem byl mimo jiné v Norsku a mimo jiné jsem jel cca 2.000 km na jeden zátah. A to s rodinou a naložen.

Tak nějak jsem nazaznamenal žádný problém s nepohodlím. Ani se špatným bočním vedení. Mám také avantgarde, auto je čiplé a jezdím vcelku svižně.

Vzhledem k tomu, že ani nikdo další na palubě neúpěl ani po 20minutách, ani po 20hodinách, ohodnotil bych muj vůz za vcelku pohodlný.

Ostatně proto jsem ho koupil.

Luboš

2016-10-15 22:27:28

Taky ho mám vyhlídnut jako další vůz jen ještě něco došetrit..ale furt nevím motorizací nafta, benzin , ba+cng, ba+lpg a teď jak je ta w213 tak ta se mi taky velice zamlouvá ale to už by bylo na déle jinak 4matic určitě, automat, panorama... ta recenze mě docela udivila chtěl jsem jen vědět zda má někdo podobnou zkušenost nejlepší bude se projet a udělat si obrázek o voze sám

Iron  
Tomáš
2016-10-16 15:12:14

iker: tak s S předposlední řady se to srovnávat nedá, ale na dovolenou nás to taky pohodlně dovezlo a jako denní auto na to nemůžu nadávat. Ve městě je to dobře ovladatelný, na dálku to taky jde, ale s S je to lepší a když jsem mladý kupoval toho kombika, tak jsem byl nadšen, co se tam všechno vešlo.

2016-10-16 17:35:56

Hodlám ho mít hodně dlouho teda rádbych stát se může cokoli.. jen fakt nevím motorizaci a nebo od třídy E očekávám až moc?

Iron  
Tomáš
2016-10-16 20:18:09

iker: každopádně minimálně 6ti valcovy motor.

2016-10-16 21:16:43

Taky bych ho viděl pod kapotou nejraději

2016-10-17 10:05:09

iron: Nojo to S mám v plánu pro příští auto. Věřím, že je to dobré i když jsem to zatím měl možnost projet velmi krátce.

Jedinné, co jsem tam nedával byly digitální budíky, mám raději klasické. Když jsem o tom mluvil s dovozcem, bylo mi sděleno, že většina výroby jde do Číny a tam to tak, narozdíl od Evropy, chtějí. To mne nepřekvapuje, pár let jsem v Číně žil a co se vkusu týče, jsou to kolotočáři.

Jinak při svém nájezdu neuvažuji o jiném motoru, než mám nyní - tedy 3.0 6V, CDI. Už to jede, moc to nežere, snad i něco vydrží.

tjk
2016-10-17 14:35:23

za me jednoznacne V6... nic nedokaze dokurvit charakter luxusni limuziny jako 4hrnek byt sebelepsi... sametovy chod a jizdyni projev je fakt jinde a dovolim si rict ze se spotrebou 7.4 kombinace mesto/mimo mesto / rychlostni silnice jsem na tom s moji 350 stejne jako se 4hrnkem....

2016-10-17 17:38:16

Řekl bych že Když benzin tak už od výroby bude psán Natural 98 +, s naftou mám zkušenost že stojí v Cz za houby a nerad bych ku*vil vstřikování atd...oprava by byla asi trošku raketa.. Ale je fakt že PL mám asi tak 15km benzínku BP a tam mají i aditivovane ph ... Nebo neřešite kde tankujete a méďa schroupne v pohodě vše ? Můj nájezd je tak + - 15 000km za rok.. A pak ještě pojistka za 2,2 jsem platil nějakých 7500 ročně ale už nevím jak jsou ty kategorie tuším že do 2500ccm by to melo být stejně... A nebo to ošetřit papírově :-D

tjk
2016-10-17 18:11:05

mno.. nevim kde beres informaci ze nafta v cechach stoji za houby... ja tankuju standardne na Benzine Vervu, občas OMV, nikdy u Shellu.. v době kdy jsem měl Megane RS 2.0 turbo to byly jediné benzinky kde po natankování 98 okt. benzinu sla dolu mirne spotřeba a auto lehce ozilo.. třeba Shell V power racing jezdil stejne jako klasicka 95 od benziny... takže 2 roky ježdění s lagunou GT v naftě, 6 let Astra 1.7 nafta a teď mercedes.. převážně tankování u Benziny.. léto / zima naprosto bez jediného problému... spíš řekněme tan nájezd 15 tis není uplně moc... já jezdím 25-30 ročně... do práce to mám jednou cestou teď cca 28km.. takže pro naftu naprosto vpohodě...

2016-10-17 18:48:56

Já to mám 20km do práce takže 40km den tankoval jsem na benzínkach co mám po cestě progres,nějaký g&s,eurobit, Primera 2,2di rv 2001 comon rail a šlo to poznat i na spotřebě u jedné 6,3-6,5;5,8-6,3;6,5-6,8 a na omw 6,6-7 takže stejná trasa A plná nádrž pokaždé takže bych i rád věděl zda je MB náchylnější na naftu...

tjk
2016-11-14 19:30:11

tak uz zase zijeme, vrcime, svitime a jezdime :-D

2016-12-01 19:35:51

Zajimavý zážitek s W212 .. Tak jsem po necelém roce ježdění v Mercedesu a cca 90.000 najetých km konečně naboural.

Trefil jsem Passata, který mi vjel z vedlejší přímo před čumák.

Odhodil jsem ho cca 6 metrů stranou a vystoupil a šel se podívat na předek svého oblíbence.

Čekal jsem zničený nárazník, díru v chladiči a podobně.

Našel jsem ulomenou SPZ. Jinak nic. Dokonce potvrzeno ze servisu.

Passat měl ovšem zcela nové tvary.

Pravda, nejel jsem rychle cca 40-50 ale i tak si po dnešku připadám, že jezdím s tankem.

2016-12-01 20:37:35

No nevim nevim. Vono v padesáti když vemeš něco většího než zajíce, to upadlá značka asi nebude Určitě ne s w212.

tjk
2016-12-01 20:58:34

dohdovat se nebudu... jestli to je jak pise tak mel asi stesti... protoze vsechno okolo co se neopre do hlinikovy vyztuhy je papir... naraznik z ABS je tenoucka slupicka a drzi ho pohromade par vyztuh.... jinak je ten predek fakt mekky...


Odpovědět

1  2  3  4  5