Fórum - Téma


W212 - Pokec a dotazy


Fórum E-Class W212 W212 - Pokec a dotazy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W212  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

Doli  
Libor
2016-07-16 09:14:22

spavlin: Ano je to tak. A jak jsem už psal, je to tak i u jiných modelů.

tjk
2016-07-28 12:30:35

350 AMG.. mesic od koupe .. Nezjišťoval někdo, záludnosti přestavby předku na FL?

2016-08-15 21:22:44

Tak chlapi pri servise oleja a blbosti v MB som sa pytal na hlučnosť motora co bolo samozrejme dobrá podla nich ale asi ma nepochopili alebo nechcelo sa im, tak najlepšie ak sa vyjadri niekto s mercedesu ak vôbec budete vediet lebo 200 benzin ako mi aj u nas povedali je taka rarita všetko je v nafte alebo 350 benzíny a vyššie, co sa mi naozaj nezdá je zvuk motora ked mu dam plyn a nad 3 tis otacok pocut to ked mas stiahnite okno a najlepšie ides pei nejakéj stene je k zvuku motora počuť akokeby kovový zvuk nejaký, prirovnal by som to asi keby rezonovalo nieco kovové kladla alebo netusim, neviete pani? Lebo ja som typ ze neda mi to pokoj dakujem krásne

2016-08-30 23:54:39

Měl bych dva dotazy - jeden jsem před časem položil ve vláknu ke koupi W212, ale zůstal bez odpovědi.

Je pravidlem, že je rozdíl mezi podvozkem ve výbavě Avantgarde a Elegance? Ptám se na obyčejný (ne-airmatic) podvozek na základě tohoto článku: http://www.auto.cz/test-m...enz-e-250-cdi-kombi-22005

Cituji: "Jak už bylo naznačeno v úvodu, třída E se vydává nejen za svými tradičními zákazníky, ale i za těmi, kteří chtějí sportovnější svezení. To kupodivu nabízí i nové kombi, pokud zvolíte řadu Avantgarde, jejíž součástí je mj. sportovní podvozek snížený o 15 mm. ... Závěr kapitoly: Kdo má rád mercedesovský komfort odpružení, měl by se vyhnout sportovnímu podvozku, nebo mít připravenou v garáži zátěž. Podvozek verze Avantgarde připomíná sportovní kombi, které udělá radost z jízdy na kvalitních silnicích, ale u nás bude posádku spíše trápit."

Je sportovní podvozek zmiňovaný v článku za příplatek nebo je vždy součástí verze Avantgarde?

Dotaz druhý: obhlídnul jsem si moc pěknou W212T - vše bylo podle mých představ, ale chci (potřebuju), aby měla v rámci elektricky stavitelné sedačky řidiče také elektrický posuv sedačky dopředu a dozadu. Přestože byla ona W212 dobře vybavená a sedadla měla i dofukování jednotlivých částí sedačky, tak posuv vpřed/vzad byl řešený tyčkou pod sedákem... Jak vypadá ovládání sedačky, příp. kde je umístěn ovladač u sedačky, která má posuv v elektrice?

Díky.

2016-08-31 08:59:57

fahrman: ty vzduchový nesmysly jsou tzv. ortopedicke sedacky a ovladani je u tutoho modelu vzdy u sedaku. Pokud je sedacka plne elektricka, je ovladani na dverich i s pameti. Takto jsem to mel na kombajnu. Pokud je pojezd dopredu a dozadu tyckou, je zbytek el. ovladani ze spodu na sedacce.Tak to mam na sedanu. Na obrázku je plně el. ovládání, které je vždy na dveřích a potom částečně el., kde je posuv tyčkou a zbylé el. funkce se ovládají na spodu sedačky.

2016-08-31 09:59:37

tjk: Ta krytka mi taky odpadla ze stejnýho důvodu, nová se dá v MB koupit jen s komplet třmenem. Takže jsem ji natvrdo provrtal a spojil se třmenem šroubem

tjk
2016-08-31 10:39:38

iron: Taky to tak budu muset udelat... maji to fakt hloupe udelane... zkousel jsem to fakt opatrne vytlacit a stejne ten spodni cep sel jen vytrhnout.. necham si udelat budto hlinikovy nebo nerez cedulky.. nalakuju na to loo a nove to tam nasroubuju taky sroubem...

2016-08-31 17:30:55

Tak to teda moc nedomysleli

2016-08-31 20:23:47

iker: jsou to dementi, prej ten trmen stoji okolo 350 Euro

2016-08-31 21:57:54

iron: pokud to je komplet i s kotouči tak dobrá cena ale jinak teda

no snad je to jediný nedostatek tohoto nádherného vozu už ať je ten čas kdy pro něj pojedu

včera jsem ho viděl zaparkovaného a dnes jel proti nádherný koráb jen se bojím že se mi z něj nebude chtít

tjk
2016-09-01 07:47:30

iker: Oba dva original trmeny se jety daji koupit na Allegru treba za 300 PLN... normalni ceny neberu v potaz... jinak oni to zase tak hloupe udelane nemaji.. na desticce sou 2 cepy a na kazdem z nich jsou rozperne plechove valecky z nerezu kter prave drzi tu desticku v dirach trmenu.. bohuzel nastava koroze hlinikovy desticky prave diky kontaktu s nerezem a tim odlitkem trmenu.. takze pokud se to poradne nenamaze treba medeneou vazelinou ty koliky v dirach ´"nakvetou" a uz to nevyndas a kdyz se to snazis udelat opatrne tak si ten kolik z desticky vytrhnes.... ja tam ted ty desticky vubec nemam.. ale udelam to na sroubky a bude to ok...

2016-09-08 10:54:54

Ahoj tak si tak pročítám na sautu recenze a nechce se mi tomu věřit tak se tedy zeptám co vy na to ?

MB E212 2,1 DIESEL, kombi

Koupil jsem si takový vůz, 4 roky starý, najeto poctivých 128000 km. Ověřeno u M 3000. V horsím autě jsem nikdy nejel. Tvrdé sedačky, tvrdý podvozek - prostě hrozné. Myslele jsem si, že kupuji rodinnou limuzínu a zatím jsem domlů dotáhl skákavou kozu. MB už nikdy. Jestli tu někdo napsal, že třídí auta na MB a ty ostatní, má pravdu. V těch ostatních se dá totiž jezdit. Často jezdím a daleko. V MB E212 jsem musel cca každou hodinu zatavit a protáhnout "p*d*l". Vezl jsem nvštěvu z Benešova do Varů a na úrovni letiště (cca 45 min) mne prosili o zatavení, že si musí protáhnout zadky. Dodám, že vzadu byly ISOXy, tvrdý jako prkno. Další věc - velmi dlouhá prodleva v řazení u automat. převodovky. Jak jsem napsal MB už nikdy.

Klady:

Prostor, spotřeba

Zápory:

Auto naprosto k nepoužití na dlouhé cesty. Do města také, protože pomalu řadí.

MB 200 CDI E 212

Jsem taxikář a toto vozidlo jsem kupoval nové. Za jeden rok používání se mi projevily následující závady: 30 000 - 70 000 km neustálé problémy s chladicím systémem, únik kapaliny cca 1 l na 20 000 km 70 000 km první přechod do nouzového režimu, závada převodovky, výměna Wandleru 105 000 km druhý přechod do nouzového režimu, opět závada převodovky, výměna řídící jednotky a dalších navazujících součástí Je pravdou, že mé vozidlo je vystaveno značné zátěži, ovšem přihlédnu li k tomu, že většina těchto závad by se běžnému zákazníkovi přihodila až po uplynutí záruky... . Co se týká modelu T 212, který nemám, ale znám poměrně dobře zkušenosti jeho majitelů, tak zde jsou velké problémy s měchy na zadní nápravě, které se začnou projevovat cca po 45 000 - 50 000 km. Auto si začne sedat a po každém nastartování se opět zvedá. Závady které jsem uvedl nejsou ojedinělé. Komfort jízdy, jízdní vlastnosti, kvalita zpracování, utlumení podvozku a okolního hluku je perfektní. Ovšem rovněž musím řící, že za 12 měsíců používání bylo auto měsíc v servisu. Nechci nic hodnotit, obrázek si asi udělá každý sám.

2016-10-02 23:19:51

Osobní poznatky: standardní přední sedadla ve W212 facelift jsou opravdu tragická (hlavně boční vedení na sedácích) a dost dobře nechápu, jak někdo se stoletou tradicí výroby aut mohl taková sedadla navrhnout a pustit do výroby. Co se týká podvozku, tak mám avantgarde combi s airmaticem na zadní nápravě a jízda je fajn, zvláště pak ve vyšších rychlostech, kdy mi pocitově přijde, že zadek ztuhne a auto je na cestě jistější. Když srovnám se stejně starou A6, tak w212 je uvnitř prostornější, mírně hlučnější, s mírně měkčím podvozkem a s interiérem, co nevypadá jak z vw golf. Proti A6 je W212 mnohem konzervativnější vůz, k jeho hlavním výhodám patří nekompromisní pasivní bezpečnost, což dokazují fotografie netknutých interiérů vozů po těžkých haváriích. Bonusem pro fajnšmekry může být i to, že jich nejsou v ČR plné ulice, což u A6 neplatí. W212 je zkrátka na každém parkovišti takovým radostným zjevením

Jinak je vůz bezproblémový, rychlost řazení odpovídá použitým technologiím, spotřeba u 220cdi 6,5 l/100 km je na dvoutunový koráb s automatem super. A přední led světla avantgardu překoná snad jen R8 s lasery.

2016-10-15 21:15:27

Zkoušel už někdo parkování přes telefon?

Skyair  
Pavel
2016-10-15 21:21:15

iker: Na W212? To je až na W213.

http://www.mercedesclub.c...des-benz-e-class-w213-130

2016-10-15 21:34:21

A já si říkal že to začalo i u w212

2016-10-15 21:50:47

aubus: mám W212 z 2011 - 300E sedan.

Mám roční nájezd okolo 70.000.

Letos jsem byl mimo jiné v Norsku a mimo jiné jsem jel cca 2.000 km na jeden zátah. A to s rodinou a naložen.

Tak nějak jsem nazaznamenal žádný problém s nepohodlím. Ani se špatným bočním vedení. Mám také avantgarde, auto je čiplé a jezdím vcelku svižně.

Vzhledem k tomu, že ani nikdo další na palubě neúpěl ani po 20minutách, ani po 20hodinách, ohodnotil bych muj vůz za vcelku pohodlný.

Ostatně proto jsem ho koupil.

Luboš

2016-10-15 22:27:28

Taky ho mám vyhlídnut jako další vůz jen ještě něco došetrit..ale furt nevím motorizací nafta, benzin , ba+cng, ba+lpg a teď jak je ta w213 tak ta se mi taky velice zamlouvá ale to už by bylo na déle jinak 4matic určitě, automat, panorama... ta recenze mě docela udivila chtěl jsem jen vědět zda má někdo podobnou zkušenost nejlepší bude se projet a udělat si obrázek o voze sám

2016-10-16 15:12:14

iker: tak s S předposlední řady se to srovnávat nedá, ale na dovolenou nás to taky pohodlně dovezlo a jako denní auto na to nemůžu nadávat. Ve městě je to dobře ovladatelný, na dálku to taky jde, ale s S je to lepší a když jsem mladý kupoval toho kombika, tak jsem byl nadšen, co se tam všechno vešlo.

2016-10-16 17:35:56

Hodlám ho mít hodně dlouho teda rádbych stát se může cokoli.. jen fakt nevím motorizaci a nebo od třídy E očekávám až moc?


Odpovědět

1  2  3  4  5