Fórum - Téma


W212 - Koupě


Fórum E-Class W212 W212 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W212


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-07-17 20:28:02

iron: jakože v ČR ti vrátí německé DPH? Myslím že je to jinak.

Iron  
Tomáš
2016-07-17 20:44:30

epic: my to takhle měli, ale je to už dva roky. Možná je to teď jinak.

2016-07-17 20:55:54

Nikdy jsem nekupoval osobák ale u náklaďáku to bylo tak že po předložení registrace zaplaceno bez DPH. A v ČR jenom přiznáno a zároveň narokováno. Takže 0.

Iron  
Tomáš
2016-07-17 20:59:25

epic: chlape teď jsi mě znejistil, ja vždycky jel pro auto, co už ekonomka předem zalepila, ale furt si myslim, že se koupilo s DPH a pak se narokovala daň zpět.

2016-07-18 13:23:30

tak teraz ste ma uz trosku doplietli chlapi :D alebo zeby sa to dalo tak aj tak?

Skyair  
Pavel
2016-07-18 14:04:36

duffo: Je zbytečné vymýšlet, vše o DPH při koupi auta v EU. Je toho plný net. Konkrétně tady pro SK "Finančná správa SR"

2016-07-24 22:11:13

Koupě E220CDI coupé 2012 .. Zdravím,

Už nějakou dobu se mi líbí éčko v coupé a teď jsem našel na bazaru auto, které přesně vyhovuje mé představě.

Nikdy jsem ale mercedes neměl a nemám moc zkušenosti s motory. O 220CDI jsem četl, že je to spíš průser. Co na to říkáte vy? Máte nějaké zkušenosti a popřípadě rady, na co si konkrétně dávat pozor u tohoto modelu? Majitel tvrdí, že stav je slušný a jedinné, co je třeba udělat jsou ložiska vepředu, které má dokonce už i koupené.

Odkaz na inzerat je zde: https://auto.bazos.cz/inz...-Benz-E220-Coupe-2012.php

Budu rád za každou konstruktivní poznámku / radu.

s pozdravem,

Tomáš

Iron  
Tomáš
2016-07-25 05:33:34

tomashodonin: Facelift to není jak píše v inzerátu, ale to je u tohoto modelu spíš plus než mínus. Na 220cdi můj názor znáš. Ty přední ložiska takhle brzy při 90tkm zatim nikdo neměnil. Chce to VIN a přeptat se v autorizovaným servisu, abys nekoupil studnu na prachy a jen do toho nesypal, protože to má víc najeto. Tím netvrdím, že to tak je.

2016-07-27 16:13:53

no ludia tak len pre informaciu neviem ci o tom viete alebo nie ale pre istotu napisem, aj na dovezene auto z nemecka je moznost zakupit servis na 6rokov/160 000km (ale asi iba na auta v zaruke) odpisal mi distributor na svk (po 2 tyzdnoch), ze na vynimku si to mozem zakupit ak chcem.

hold ja som sa prave koli servisu rozhodol kupit zo slovenska, novy model C a uz cakam kedy pride :)

2016-07-28 13:27:17

Ke koupe auta bez DPH - striktne podle zakona je to tak, ze pokud platce DPH porizuje zbozi od platce DPH z jineho clenskeho statu EU, plati bez DPH a ve svem state prizna dan a pozada o pripadny narok na odpocet. Nelze jinak. Sazby jsou jine CR 21 %, DE 19 % a SR 20 %. Napriklad fiktivni auto za 10tis EUR bez nemecke DPH ma v kazdem state jinou hodnotu s DPH. DE 11,9tis EUR, CR 12,1tis EUR a SR 12tis EUR. Financak kazdeho statu resi jenom svoje placte. Nelze aby cesky platce kupoval z DE a zaplatil nemeckou DPH nemeckemu financaku a narokoval v CR ceskou nebo dokonce nemeckou DPH. Existuje moznost aby se CR subjekt zaregistroval v DE k DPH a pak by si mohl narokovat v DE odvedene DPH od nemeckeho financaku ale standardni postup je tedy kupovat bez DPH mezi platci. V praxi je vsak problem v tom, ze prodejce musi prokazat, ze zbozi bylo vyvezeno - jinak za DPH ruci a musel by odvest ze "sveho". To prodejci aut resi tak, ze vas nechaji zaplati kupni cenu vcetne nemecke DPH a pote, co jim poslete scan technicaku po zaregistrovani doma, vam poslou nemecke DPH zpet. Proste to DPH docasne zablokuji a kdyz vedi, ze bylo vyvezeno, ze uz za DPH neruci, poslou vam ho zpet. Plati pro ojeta auta. Nova auta maji pry jinej rezim.

2016-07-30 15:06:27

Zdravím uvažuji o koupi W212 ale až sleze s cenou trochu.. Nevím zda 1,8 l s tím Cng jenže tam je ještě ten 5g automat sem tam neví co má dělat nebo to trvá dlouho jak jsem se dočetl nebo ten 3,5l cgi 225kW nebo 4matic 200kW a pak to nechat předělat na LPG Teda pokud to vůbec jde nevíte náhodou někdo zda se to dá a taky jak je na tom ten 3,5 L se spolehlivostí ? .. nafta se mi nevyplatí do práce to mam celkem 50km , za rodinkou 300km a dovolená tak klasika Chorvatsko takže ročně to mám tak asi 17000km. Chci se jen něco dozvědět

Iron  
Tomáš
2016-07-30 15:43:26

iker: ten 18 maj kluci v Praze jako taxi z letiště do hotelu a prej to nejede. 350 ve 212 je už ok i co se rozvodů týče. Jen toho plynu bych se osobně zdržel. Nepatří to tam. Osobně s 350 v ML jsem jezdil okolo 12,5 litru, takze E musi jezdit v klidu za 10. Na dálky i míň. S klidnou jizdou po dálnici a okreskou do Prahy i Sko s V8 zere pod 9 litrů. Takze za me bych volil V6, LPG tam necpal a měl jistotu, že to něco vydrží. Prikladam fotku spotřeby co žere S500 abys veril, ze to jde

tjk
2016-07-30 17:30:58

Ja premyslel dost podobne... do ptace a zpet to mam 50km taky, 4 proud / kus dalnice nebo okreska... puvodne jsem chtel 350CGI ale byly tam jisty problemy s rozvodama ktery proste nejsou za levno a co vim bylo to kolem rocniku a kmco jsem koukal... vzal sem naftu... jezsim cca to samy co ty, mesto jen trosku kdyz rano vozim pritelkyni do prace, obcas nakupy... motor se stihne zahrat vpohode + dalky sou v tom vylozene zazitek... za me do tohodle auta zadnej 4valec nepatri... 6valec tomu teprve da ten punc luxusu... takovoyu tresnicku na dortu... jinak nevim jak to jde predelat na plyn ale kamarad co ho dela rikal ze s primovstrikem to nebyva jednoduche a nevim jestli se vubec na tenhle motor nejake kity delaji... ale i jak rikal Iron... umi to v klidu jezdit pohodu za 8-9 ... coz je na 300k 3,5 V6 luxus... o tom si muze treba Superb o 300kg lehci nechat jen zdat.. a bral bych 7g tronic

Iron  
Tomáš
2016-07-30 17:40:27

tjk: kluci nemotejte ty 350 dohromady. První motor byl M272, což je 3,5l a měl 272 kobyl. Byl i upraven jako 350cgi, coz melo jinak vyresenej vstrik a vykon byl 292 kobyl. Furt ale motor M272. Tyto motory trpěly na rozvody do myslim dubna 2008. Pak MB vyměnil dodavatele komponent a uz to bylo ok. Ten motor, co má 306 koní je nástupce M272, rozvody jsem zatím neslyšel a oznaceni je M276. Objem zůstal 3,5l. Shodou okolností 306 měl kdysi výkon starej 500 V8 s označením M113.

2016-07-30 17:42:34

Ja mam 2.0 cgi 185 koní 4 valec a úplne spokojnosť aj vykon dostačujúci spotreba mesto 8 priemer

Iron  
Tomáš
2016-07-30 18:04:29

Jen tak mimochodem mimo téma, tohle je už druhá kterou jsem viděl v Bulharsku

2016-07-30 22:20:34

No a co ten 4 matic ano či ne? To teda čumím že 500 jede za 8,2l pěkně, než s 1,8 kolem 8 tak radši 3,5 a vyjde to nastejno taky si myslím že do takového autíčka patří min V6 a 7g, manuál už nechci furt jen kvedlat a jak jste na tom s výdaji za rok olej brzdy nějaké ty neduhy?

S naftou nevím je tam ta regenerace tak je to takové nevím nechci to zbytečné ničit že dojedu nebo budu dojíždět a potvora se rozhodne ze se chce vyčistit ..no po dálnici nejedu mám to přes dvě dědiny kousek rovinka asi 7km tam takže 14km po rovince

Iron  
Tomáš
2016-07-30 23:37:28

iker: 4matic je bomba věc. Vytahne to zapadlej vysokozdvih na snehu do kopce. Na 350cdi se da jet v klidu okolo 7 a min litru, rekord mam 5,2. Najezdím okolo 30tkm za rok. Aktualne mam 130tkm a nic to nechce. Jen naftu. Jsem s tim spokojen,ale zvuk 0, zatah brutální a spotřeba skvela. Osobne radsi ale jezdim s S.

2016-07-31 01:24:20

Jak je řešen pohon 4x4 přípíná dle potřeby předek nebo to je na pevno?

W212 je snad jediné auto které by mi nevadilo jak v sedanu tak v kombi ale raději kombi

zatím jsem nenarazil na nějaký důvod proč do něj nejít což je divné a zároveň dobře

jinak od 2010+ tak tam už jsou ty motory v pořádku snad

Iron  
Tomáš
2016-07-31 04:09:53

iker: u 212 je 4matic řešen na pevno. Žádný haldex. Myslim ze 35% předek a 65 % zadek. Složení klasický, přední diferenciál, mezinapravovy diferenciál a zadní diferenciál. Sedana mam ve 4MATIC a pohoda a když jsem měl kombi. 212 ve 4MATIC tak taky bez problémů. ML bylo taky 4matic a ok, stejně jako u S ty 4matic proste fungujou. Jediný co, tak když jsrm měl C W204, tak tam ještě v záruce měnili jednu přední poloosu. Ale to se u C dělo dost často. Tchán ji má taky a z historie vozu u MB jsme zjistili ten samý problém. Ale jinde nez u W204 jsem o problému s výměnou přední poloosy neslyšel.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6