Fórum - Téma


W212 - Audio systémy


Fórum E-Class W212 W212 - Audio systémy

Informace o modelu: Mercedes Benz W212



2013-07-24 11:04:06

Ví někdo jak je to s audio systémy dodávanými do W212? Myslel jsem si že buď se dodával základ nebo HarmanKardon. V inzerci když jsem si vyhlížel nějaké lehce jeté auto v DE jsem objevil i zmínku o BOSE soundsystem v jednom autě a tuším i něco jiného (teď si nevybavuji).

Stojí za to si lehce připlatit, nebo je to jen drobné vylepšení které nestojí za řeč?

2013-07-24 11:10:36

mpowerman: to zalezi jake mas usi a hudebni sluch. Rozdil je tam ale patrny.

2013-07-24 11:17:59

Než mít v autě nějaký chrastítko tak to radši mít furt vypnutý.Takže jestli je patrný rozdíl tak do toho půjdu. Šlo mi i o to jestli se tam opravdu dávala i sestava od jiného výrobce nebo jen ten Harman.

2013-07-24 12:00:45

mpowerman: v lze najit harman kardan i bose. Jsou dva SA kody pro soundsystem v 212: 810 a 811-advaced soundsystem se subwoofrem. Jak je to ale s dodavatelem ( H+K x Bosse ) nevim.... Seriove ozvuceni neni chrastitko, hraje to dobre. Narocnejsi uzivatel ale jiste pohrdne

2013-11-21 14:53:12

mpowerman: Mercedes má 3 OEM audio systémy. Pro E klas jsou to tyhle:

Standartní audio kde máš 6 reproduktorů (přední dveře dělený výškový za zrcátkem, středobass ve dveřích, zadní dveře maji po jednom co-axialu ve dveřích) integrovaný zesilovač 4* 25w rms ve řídící jednotce.

Příplatkovej systém za asi 30000 +/-

Harman/Kardon 5.1 Tady má každý reproduktoe svuj vlastní zesilovací kanál. Externí 12ti kanálovej zesilovač je umístěn v kufru Celkovej výkon v E class je kolem 600W mam ten dojem. Reproduktory jsou v předních dveřích dělené, v zadních je taky co-axiál, ale na rozdíl od standartního provedení je každej měnič napájen samostatně. Dále v palubní desce je centrální reproduktor (přímo přd ukazatelem park senzoru) no a podle verze sedan vše na zadním platě pod oknem u kombi dva zadní surround reproduktory ve sloupkách(hned pod světelnym modulem) a subwoofer v kufru.

Konečně pak příplatkovej high end systém Bang&Olufsen AMG surruond

Te je asi za 180000

14ti kanálovej externí zesilovač v kufru o celkovym výkonu 1800W

Reproduktory mají všechny takovej hliníkovej povrch, v předních dveřích jsou 3 pásmové tj dole basovej, přibližně v místech pod nastavováním sedadel je středovej a za zrcáktama je (ta jejich specialitka) rozptylovej výškáč. Ostatní repro je umístěno stejně jako u HK.

Takže asi tak to jsou OEM systémy v E class. Pak je samozřejmě možnost nechat si udělat individuální zástavbu, ale to uže je zas jinde, tam můžou nadělat víc škody než užitku, o když v minulym aytě jesem měl zakázku dělanou a bulo to super.

Ted mam právě ten Harman/Kardon. Jako nehraje to špatně, stěžovat si nemůžu, ale zas za 30K se dá požešit i lepší. Ne sice 5.1 klasický stereo, ale myslim, že pokud nekoukáš na filmy zrovna, tnebo si nepoštíš nějakej 5.1. záznam z DVD audio diskut tak to stejně ani moc nepoznáš.

2013-11-21 16:37:19

Ahoj, díky že sis dal práci. Já už jsem se mezitím rozhodl že ten HK je nutnost a pokud budu chtít ojetinu tak šanci sehnat něco s výbavou vyšší stejně neseženu. I tak už mám problém sehnat auto odpovídající specifikaci kterou považuju za nezbytnou Chci E350 CDI kombi, nejlépe 4matic, s paketem AMG, tříramenný volant, Harman Kardon, Airmatic, najeto max tak 70k, barva černá, bílá nebo šedá. Cena do 700k. Na mobile.de je takových aut minimum.Spíš už to tak vypadá že kdybych vzal E500 tak ty tu výbavu mají skoro všechny a cena je skoro stejná. Lidi chtěji holt diesely a velkoobjemových benzínů se bojí.

2013-11-21 18:36:53

mpowerman: Neni zač. Tak já bych se 500 nebál, zvláště jesli nejezdíš nějak extra hodně. Navíc pokud by to byl už ten novější motor 4,7 biturbo tak tam je i dobrá spotřeba když pod tim moc netopíš. Airmatic je u 500 ve standardu. To je jediný nad čim bych u ojetiny váhal. Jako je to sice super věc, ale přecijen porát jsou ty měchy gumový takže dříve či později někde trochu uchazet začnou.

4matic super věc hlavně v zimě na sněhu. Loni jsem ho měl první zimu a k nevíře jak to jezdí ESP nerozblikáš ani v kopci. A motor netřeba komentovat 350 cdi rules

Jinak ohledně audia, asi bych se na to uplně nevázal, většina E asi bude mít H/K ale jak řikám je možný pak zvážit i nejakou individuální zástavbu.

Já například jsem měl tohle:

Vycpaný dveře tlumicí vatou, mimochodem super věc, ne jen pro kvalitu poslechu. V předních dveřích dělený reproduktory. B&W středobas 165mm s kevlarovou membránou, hliníkovej výškáč 25mm. Vzadu co-axial B&W 165mm kevlarová membrána s 25mm hliníkovou výškou. V kufru v té postranní díře byla laminátová zástavba subwooferu četně bass reflexu. Už nevím co to bylo přesně za značku, ale byl to takovej plochej měnič ve tvaru elipsy. Předzesilovač a DSP procesor kabeláž monitor 2,5 mm stříbřená a konečně digitální zesilovače D class Pioneer. jeden 4x180W na repro a jeden kilowatovej na subwoofer..

Vyšlo mě to asi na 50k +/- Asi bych řek že to hrálo podstatěně jíp než celej H/K, zejména ten sw. To když jsem tam pustil nějakej Dub, tak to v podstatě jelo i bez motoru

tod moje zkušenosti s audiem do MB


Odpovědět