Fórum - Téma


W211 - Zvýšení výkonu


Fórum E-Class W211 W211 - Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3  4

Doli  
Libor
2015-12-14 09:32:13

scorpius: STK jedou do nového roku ve zkušebním provozu ohledně focení. Od nového roku na ostro - všude bez výjimky. Stanice měření emisí - tam kde mají odpovídající vybavení, tak od nového roku na ostro a kde nemají, tak možno na výjimku do posledního 6. 2016. Od 1.7.2016 naostro všude ....

2015-12-14 11:19:29

Tak jsem zvedav, jak jim to bude fungovat.

2015-12-14 11:43:45

scorpius: JJ,tak to VINko chápu a ty km taky,ale určitě "česká hlava" vymyslí něco k ojebání.Možná věc by byla,že by auto bylo doprovázeno diagnostikou s celkovou historií vozu,ale to by se asi nám plebejcům nelíbilo,platit o tisíc kč víc každé dva roky.

Kolik teď technická stojí,nebo bude stát,když dochází k novele a inovaci?

 Iron  
Tomáš
2015-12-14 13:03:56

Ono docela dobře funguje i www.zkontrolujsitachometr.cz. Zadá se tam VIN a číslo posledního protokolu z STK a ukáže to myslím poslední tři data STK a nájezdu při nich. Nicméně, píšou tam, že se jedná pouze o údaj, za který neručí.

Co se chipu týče, osobně s tím nesouhlasím. Větší výkon znamená i v motoru něčeho víc (tlak, palivo, vzduch). V první řadě je třeba si uvědomit, že v MB věděli, proč nedělat výkon vyšší ohledně na výdržnost motoru. Pokud už se do tutoho někdo pouští, měl by si uvědomit, že když mravencovi dá pervitin, taky roztlačí traktor, otázkou je jak dlouho to bude fungovat. Něčeho jde do motoru víc, tím pádem jde i z výfuku něčeho víc, začal bych více průchozím výfukem. Když sním celý prase, potřebuju víc , než když sním jeden rohlík. Dalším faktorem je tlak na klikovku, který se jistě moc nelíbí, že je víc namáhaná. Krásný příklady uvedu dva, kluk na stejným motoru co mám já nechal zvednout výkon z 265 na 310 koní, krut z 620 na 710 Nm. Dnes má 80 tkm a ve válci je tlak, že možná moje rozštelovaná JAWA má víc, auto věčně v MB v Plzni a jezdí tramvají. Dalším případem je motor z Corvette C6 Z06. Standartně je tam motor 6,0 a 6,2l V8 a má to 404 a 426 koní. Nezničitelnej spodovej motor OHV. Z06 má 7,0l a 505 koní s 540 Nm. Majitel Vettepointu mě varoval, před továrně upraveným motorem s extra výkonem, kterej je nahnanej větším vrtáním a jiným softwarem. Při 60tkm většina Z06 padne na klikovku. Co se spotřeby týče, je možný, že auta pak dlabou míň, ale vždycky ve spotřebě je rozhodující faktor mezi volantem a sedačkou. Jsem názoru, že kdo chce jezdit za málo, musí si pořídit Fabii 1,2 HTP a dát do ní plyn. Když už kupuju MB, musím počítat, že větší výkon = víc paliva. Za mě, spokojím se s tím co mám. Pro ML 272 koní a 350 Nm stačí, u E jsem ještě ani 265 koní a 620 Nm nevyužil. Každopádně ale volba každýho.

2015-12-14 13:28:57

iron: Tomáši,to jsi napsal moc hezkyJá jsem jako ten mravenec,když jsem cca v třiceti nechal hokeje,tak jsem byl načipovaný při výšce 188 cm na 120 kg a ted´pomalu odhazuji,odhazuji a jede mi to líp...

Konečně někdo,kdo to tady přiblížil a jak to ve skutečnosti je.Bohužel někdo si myslí,že když si vezme do auta někoho kdo se pouze ptá,tak kolik tam chceš,tak bláhově vidí jenom ty koníky , ale o tom ostatním nepřemýšlí,a ani neví,co to obnáší

2015-12-14 14:20:54

Hezky jste to napsali a jsem stejného názoru, CHIP ne.

Já to nedávno srovnával s lidským tělem, než byl můj výrok smazan, jelikož byl vyvrcholením hádek u určitých jedinců.

Srovnával jsem to tak, ze když si dám nějakou tu sypku (anabolika) Tak budu chvíli pán, zvedat váhy co lidí nechápou, vypadat skvěle, ale po čase se to projeví. Odcházejí životně důležité orgány (srdce, játra, ledviny, streva) je to chemie, co do těla nepatří, skončím s baipasem a doziju se 40, jako mnoho kulturistu, kteří zemřeli takhle mladí.

Proto ani do auta nepatří nic víc, než co tam je, ono se to postupem času objeví, ze budeš měnit díly jak vysinutej.

Jasné, má určité rezervy, ale jen dočasně.

To hle je zase můj názor a MB nekupuji na spotřebu, jak psal iron.

2016-03-03 16:38:53

Dobrý den , chtěl bych někoho poprosit aby mi poradil nechal jsem si nachipovat auto u da se říct že profesionálů mají perfektní přístup . Proc pisi mam dva problémy každou jízdu co jedu da se říct za stejných podmínek teploty a stylu jízdy a hlavne ta sama trasa . Tak jednou jeEdu třeba za 6.5 l a najednou za 8.5l nečekal jsem ze se mi spotřeba sniži ale proc to takhle stagnuje ? Taky se mi stane že když auto vysoce zatížit (plný plyn) tak občas jako otáčky zastaví občas i za couvání dolů a zas zpět. Přijde mi to ze je to i díra v zátahu. A pozor je to manuál tak nevím co to muže způsobovat. Poradíte mi někdo ? Přidám foto ze zprávy diagnostiky

2016-03-03 17:06:14

pastrana15: díra-moc zvedlej plnící tlak nafouká to až po horní hranici pak se turbo zastaví a až pln. tlak klesne tak se zase roztočí jed tam kde ti to dělali a popiš problém měli by to řešit......

Ale klidně můžu kecat

2016-03-03 19:25:05

popelnice: byl jsem tam a právě tam to dělali diagnostiku a vse znovu. A tvrdi ze systém je v pořádku motor taky. Přej mam zkusit kvalitní naftu a třeba po 3 nádržích vyměnit palivový filtr. Pokud by to nepomohlo tak by se to prej Kdyztak snizilo výkon v softwaru. Mam tam ted 154.3kw ze 130kW a za 400Nm na 485NM

2016-03-03 19:36:43

pastrana15: no tak podle výpisu to bez chyb není teda jed tam a řekni že to tak nechceš

 Iron  
Tomáš
2016-03-03 19:57:30

realna cena je se na cely chip a uzivat auto tak jak je. Pokud nekomu vykon nestaci, at si koupi silnejsi

2016-03-03 20:01:40

pastrana15: Navýšení výkonu cca 20% a Nm dokonce 21%.Tak to je vodvaz..Chudák motor , vůbec se nedivím,že to nechce polknout...

Iron:

2016-03-03 20:51:04

pastrana15: Nestačila ti tu ta diskuze o chipu jo? Hold za blbost se plati. Chudák srdce tvého auta.

 Mess
Michal
2016-03-03 21:24:18

Nech to flashnout nazpet a jdi jinam.

2016-03-03 21:37:16

mess: Nebo ať se na to vy*ere a pořídí ,,nadupanější" model.

 Iron  
Tomáš
2016-03-03 21:39:42

titus: moje řeč

2016-03-03 21:47:54

iron: Pořád do kola se to tu řeší

2016-03-03 21:57:01

Kluci,už dostal chudák za uši dost,záleží na něm samém,jak se k tomu postaví,nechme ho žít,myslím ,že o chipování už nechce ani slyšet,bohužel špatná zkušenost.

2016-03-03 22:01:07

Šolim: Máš recht, přeji mu správne rozhodování, jak s tim naložit. Hlavně, aby mu auťák dělal radost

 Iron  
Tomáš
2016-03-03 22:07:43

Ted jedna stara hystorka z mych mladych let. Bylo mi asi 20 a byl jsem ochrankou vyveden z diskoteky za hruby chovani k hostovi. (stesti ze vyhazovac byl kamos). Ale pan host mi rikal, ze z Fiesty rv. 82 a objemu 1,1litru dostane chipem 500 kobyl. Na karbecovym motoru


Odpovědět

1  2  3  4