Fórum - Téma


W211 - Ztráta výkonu


Fórum E-Class W211 W211 - Ztráta výkonu

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2015-12-26 22:01:20

Ok, zajedu tam hned v pondělí....díky chlapy

Takže podle mého mechanika (diagnostika STAR) chybu v paměti načetl a jde údajně o nějakou chytristiku u turba která nastuje lopatky.Jmeno jsem se přiznám, nepoznamenal(

Nemám to řešit dokud se to nebude opakovat a pokud se začne závada znova objevovat pry je díl dost drahy, asi to bude součástí turba samotného.Prý by pak následovalo to vymontovat a celé propájet, udajně tohle už v minulosti řešil u jine W211 a je to dva roky co to opravoval a auto jezdí vesele dál.

Nicméně doufám že budu mít štěstí a byla to jen náhodna epizoda a už se mi to nestane, chci být optimista)musím být optimista.

Doplnuji znění chybové hlášky:

Závada elektrického obvodu nastavovače turba)

2016-08-20 22:37:53

Ahojte, stalo sa mi na aute nieco obdobne ako tu popisujete. Nejaku dobu cca pol roka som mal pri studenom starte anomaliu, kolisanie otacok a jemne chvenie auta cca do 60c teploty, potom to pominulo. Cital som ze by mohlo ist o nejaky silenoid ale nejak som to neriesil lebo radila pekne, len na volnobehu ho chvelo za studena. Asi dva dni dozadu sa mi ale stala vec ze mi z nicoho nic prestalo auto tahat. Presne ako tu pisu niektory uzivatelia. Zrychlenie sa da merat kalendarom, ziadna kontrolka sa ale nevysvietila, len auto nema vykon a odkedy sa toto stalo tak pominulo aj to kolisanie otacok a chvenie auta za studena. W211 220CDI.pri plnej podlahe auto ani nema tendenciu podradit.

2016-08-21 13:10:41

hounddog: Mohlo by se jednat o nouzový režim motoru.Auto jede,na sešlápnutí plynu reaguje velice pomalu a na prudké sešlápnutí nereaguje vůbec...

Je to pouze dohad,měla by svítit oranžová kontrolka motoru ?!,zajeď s autem k lékaři a budeš vědět hned.

Tady se povětšinou píšou romány o různých závadách,příhodách , nevyspytatelných situacích a povětšinou tomu stejně málokdo rozumí a i když,tak takhle "románově" Ti stejně těžko někdo poradí,jedině v dobrém servisu Ti dají rozhřešení

2016-08-24 13:51:35

Nazdarek,

Mal som podobny problem. Po zoslapnuti plynu, skok do nudzaku. Diagnostika povedala ze nizky alebo vysoky tlakna rampe vstrekovacov. Vymenil som palivovy filter a ide ako novy. A to ma 751 000 km.

2017-02-06 20:29:29

Strata vykonu 220 CDI .. Ahojte , rád by som sa vas opýtal na riešenie nasledovného problému.

Motor mi občas pri dlhšej jazde stratí výkon ,otáčky sú max 2000. Po vypnutí motora a novom naštartovaní motor funguje bez problémov. kontrolka poruchy motora nesvieti.

Občas mám pocit akoby ten motor niečo brzdilo a potom sa rozbehne a ide úplne hladko.

Kde môže byť problém , vie niekto ?

ďakujem

2017-02-06 22:59:15

Ztráta výkonu,motor nejde vytočit.Také mám s tímto zkušenost.Jel jsem ze servisu a auto mi vůbec nesedělo.Patrně po opravě jel s vozem na projížďku někdo hodně malej a poposunul si sedačku s volantem.Já převzal vozidlo a nepředělal si to.Byl jsem tam jako skrčenec...a najednou auto jelo jen asi třicet km/h a nic víc.Auto-mrtvola.Když už jsem otáčel za troubení ostatních účastníků silničního provozu,že pojedu zpět do servisu zjistil jsem,že mám zapnutý tempomat do kterého jsem patrně ťuknul kolenem...Přeji,aby jste i Vy odstranil závadu stejně jednoduše. Lacle

eroero, 2015-06-28 09:47:57 napsal:

mne sa stava,ze po pridani plynu,auto vobec nereaguje,skor ako by sa pridusilo,aj 2-3 sekundy,potom podradi a prudko vyrazi. vsimol som si,ze zaroven vypluje oblak cierneho dymu....pripada mi to,ze sa mu nedostava vzduh a na chvilku sa pridusi naftou,zeby nieco s turbom? moze sa pridierat natacanie lopatiek? obcas hodi do nudzoveho,ale prave pri ustalenej jazde,nie pri pridani. uz sa to stalo aj na krizovatke na volnobehu,alebo ked som cuval,preradil na D a uz islo v nudzovom...diagnostika ukazala chyba tlaku v sacom potrubi....nejake skusenosti s takym dacim?

2017-02-07 08:41:39

mam ten samej problem,a zaujimalo by me co to muze bejt

2017-02-07 08:42:39

lotus07: zdravím stávalo se mi něco podobného, při delší jízdě kolem 2000 otaček se vyplo turbo, sice to lezlo přes 2000 ale velmi pomalu, předject se prakticky nedalo. Po vypnutí a opětovném nastartování vše OK. Vše se vyřešilo vyřazení EGR.

2017-02-07 08:43:07

matootam: to kde ste meli taky svycik,,rad bych si to taky vycistil,,dekuji za odpoved

2017-02-07 14:24:30

zetec.si: Může být ucpaný výfuk ( katalyzátor )

2017-02-07 20:46:50

Ja som mal podobny problem a kontrolka tiez nesvietila. Motor spadol do nudzaku ked som lepsie pridal. Stacilo vymenit palivovy filter.

Martin.

2017-02-07 23:17:27

Zdravím,

k té ztrátě výkonu spadnutím do nouzáku bez rozsvícení kontrolky. Co na to diagnostika? výměna filtru se mi zdá jako podružná věc. Měl jsem stejný problém a nakonec to byl dle diagnostiky problém s plnícím tlakem - v mém případě příliš vysoký. Po vyndání turba jeho prohlídce bylo po mechanické stránce OK - lopatky nebyly zaseklé a vůle v normě. Problém byl ve výše zmiňované elektronice pro regulaci lopatek. Opravdu to není samostatně dodávaný díl - je to součást dodávky turba, což je samozřejmě slušná paleta. Sehnal jsem přes Bazoš borce z Brna, který mi tu elektroniku vyměnil za zrepasovanou. Problém je prý v tom, že musí dostat data z toho originálu a přehrát do nové jelikož každý motor to má trochu jiné a záleží prý i na typu převodovky. Každopádně ty necelé 4tis. Kč jsou příjemnější než celé turbo a co hlavně, po namontování vše funguje jak má. Jo a v Blavě to taky někdo dělá.

2017-02-08 17:27:43

Ahoj, před pěti ety jsme dceři koupili E 220 CDI, stály tam dva téměř stejné Mercedesy, ale lišily se cenou jeden za 189tis. a druhý za 249tis. koupili jsme toho levnějšího a při jízdě auto padalo taky do nouzáku, všichni tvrdili, že je špatné turbo, nechal jsem udělat diagnostiku a dalo to, že je nízký plnící tlak, pak jsem zjistil, že se nějaký "jouda" pokoušel auto načipovat, mechanik mi to přehrál opraveným SW a bylo po problému oprava za 10 minut.

2017-02-09 19:18:27

Měl jsem obdobný problém a byl to EGR ventil. Problém odstranili v EXCAR Pelhřimov. Jsou to už 4 roky a vše funguje perfektně jak má. Cena byla velmi příznivá, jednání a přístup na profesionální úrovni. Doporučuji svěřit vůz odborníkům, protože jestli se v tom bude rýpat nějaký patlal, nedá to dohromady už ani svatý Petr

2017-03-06 21:45:26

doli: zdravím, mám problém se svým mercedesem W211, objevila se mi chyba motoru, po napíchnutí na diagnostiku mi naskočila chyba 2510 -nastavovač plnicího tlaku, nemáte někdo radu, kde se nachází a kolik stojí. Děkuji za radu

2017-03-08 20:15:41

Přeji hezký večer,

již po několikáté se mi vyskytl zajímavý fenomén s motorem. Auto šlape jako hodinky, ale pokud mu dám plný plyn a několikrát po sobě vytočím otáčky při předjíždění na 4.000 ot/min, začne se chovat tak, že po vyřazení šlape motor jakoby na tři válce. Je úplně jedno jestli je motor teplý nebo studený, jak dostane pořádně zabrat do otáček, volnoběh tak tak jede na 700 otáček a celé auto se třepe. Pokud přidám plyn, tak se motor trochu "rozřehtá" a nad 1200 se zdá že šlape normálně. Turbo zabírá správně. Nepomůže vypnout klíček a nastartovat znovu, motor na volnoběh prostě nejede jak má. Paradoxem ale je, že druhý den vše funguje zase jak má a při volnoběhu se chová standardně. Na přístrojovce žádná závada nevyskakuje, kontrolky nesvítí. Zatím to řeším tak, že motor točím na max. 3000 ot/min. a není žádný problém, ale přeci jen do budoucna by bylo vhodné to poléčit. Nikdy jsem se s ničím takovým nesetkal, napadá Vás něco?

Mám W211, motorizaci 220 CDI 110 kW, rok 11/2003, manuál, najeto 280.000,-km. Děkuji za Vaše postřehy.

Martin

2017-03-08 20:33:23

Možná ucpaný výfuk

2017-03-09 12:09:02

marvin68710: Není lepší zajet na diagnostiku,než věštit ?

2017-03-09 12:52:24

technik: Možná kolega myslel ucpaný výfuk banánem,takhle to dělá Eddie Murphy v Policajtovi z BH

Jinak máš pravdu,jiný postup není,ostatní dohady jsou skutečně jenom věštění a domněnky.

2017-03-09 14:17:17

šolim: No nehrál bych si na chytrýho, zajímavý je, že jsem to před měsícem řešil, diagnostika ukázala špatný tlak od turba, vyměnili mi motůrek na nastavování lopatek a pak se zjistilo, že je ucpaný výfuk. Konkrétně kat.


Odpovědět

1  2  3  4  5