Fórum - Téma


W211 - Ztráta výkonu


Fórum E-Class W211 W211 - Ztráta výkonu

Informace o modelu: Mercedes Benz W211


1  2  3

2014-11-05 16:49:15

W211 320 cdi 2005

Doli  
Libor
2014-11-05 17:28:13

messie: Může být i prasklý intercooler

JirkaH  
Jirka
2014-11-06 08:01:30

messie: Ahoj, muže to být rozlomené turbo. Nebo jak říkáš hadice pokud máš chladič vzduchu. Zkuz rozebrat vše aby ses dostal od přívodu vzduchu na lopatky turba, sáhni tam prstem a jestli je rozlomené na půl tak to poznáš. Nevím který model w211 má hadice na přeplňování. Mám tuhle zkušenost z kamionu opravoval jsem to 4hodiny(výměna turba) Hadice to udělá taky . stejná závada, Pokud máš auto z chladičem vzduchu(intercooler) Tak tu prasklinu nahmatáš prstem. Pokud by tam na té hadici byli silné výstuhy , tak je musíš sundat a lámat abys to našel. Může to být jen prasklá sponka u turba nebo na hadicích právě toho přeplňování. Já mám w211 220cdi. Chladič turba nemám. Tohle jsem opravoval na kamionech na cestách. Závada turba i hadice mají stejný průběh. Přidáš plyn, rána, unik tlaku , černý kouř a ztráta výkonu. Takže, zkontroluj spony, pak hadice pokud je máš a naposledy dostaň se na lopatky turba jestli je rozlomené. Hodně štestí ať je to co nejlevnější. Jirka

doli: Ahoj Doli, než jsem sesmolil pracnou odpověď našemu kolegovi, tak ty už s to tam v pálil stručněji. CHlapy přeji příjemný den.

2014-11-07 12:38:35

doli: jo je to tak vyskocila hadice od intercooleru uz je to opravene a dal se jezdi. Diky!

Plasky, 2014-06-25 09:50:25 napsal:

Zdravím, mám MB E W211 200 CDI a chcel by som položiť otázku ideálne niekomu kto vlastní voz s podobným motorom alebo ho v minulosti užíval. Auto jazdí dobre, avšak v prípade, že potrebujem ostrejší rozjazd z miesta ( napríklad rýchlo sa zaradiť, prípadne opustiť križovatku ) auto sa má tendenciu dusiť prípadne zdochnúť. Pri jazde normálne má ťah aj od nižších otáčok, avšak rozjazd je problémový, obzvlášť pri studenom motore je rozchádzanie do kopcov a podobne problematické. Zaujíma ma či je to spoločná vlastnosť týchto vozov alebo mám niečo na odchode, prípadne na čo sa zamerať.Za odpoveďe vopred Ďakujem

2014-11-18 09:24:37

plasky: mam w211 200cdi a auto se nedusi a ani nema problem s rozujezdem, automat radi luxusne a motor si prede. je to mozna tim ze ma najeto pouze 420tis km, ale ted je po velkem servise a spokojenost.

2014-11-19 01:12:35

Nazdar, Ja nemam takuto skusenost, len podobnu na W210 s 800 000 km. Tam motor obcas spadne do nudzaku, asi nejaky snimac vzduchu, je ich tam viac. Vtedy motor ide stale od spodu hore ale neda sa vytacat cez 3000 otacok. Staci vyp/zap a zas ide normalne. Chcem aj ja sledovat toto vlakno...

Napada ma prepustacia klapka na turbe, turbo vytvara nedostatocny tlak alebo EGR. Normalne to urcite nieje, motor sa nema preco dusit

JirkaH  
Jirka
2014-11-19 08:43:49

matootam: Moje zkušenost je s filtrem , třeba vzduchový filtr od mann filter má nějakou hustotu, ale u nás je trošku prašnější prostředí a tak ten filtr se přicpává trochu dříve (nevydrží ani rok) a když ho vyndáš tak je docela čístý,ale moje 125kw je hladová po vzduchu a tak mu to nestačí. Diag píše porucha plnícího tlaku(ucpaný filtr) a tak jsem z mého starého filtru vykuchal výřivé lopatky a nacpal jsem je do filtru od fa.Knecht, který je řidčí a má daleko větší průchod vzduchu. Měl jsem doma filtr od Knechtu někdo mi ho poslal s tím že má lopatky . Já měl z nouzákem velký problémy a chlapy z fora mi hodně pomáhali. Pelhřimov, Tišnov to jsou zkušenosti a koupíš tam i díly. Filtr bez výřivých lopatek mi nadělal spoustu problémů.Lopatky s filtrem jsem koupil v Pelhřimově. Já to časem ještě vylepšil o řidší Knecht s lopatkamy od Mann filter Ale od té doby co mám z Pelhřimova lopatky , tak je klid. Tímto do zdravím do Pelhřimova a Tišnova ,přeji příjemný den. W211 220cdi 125kw

2014-11-25 17:58:00

Čau, tak dneska se mi stalo to, že auto nejdříve padlo do nouzového režimu a pak po delší době se až rozsvítila kontrolka chyba motoru. Diagnostika zjistila, že je to jakési relé na klapky v turbu co je součástí turba a lze pořídit v MB za 35tis... Neznáte někdo jiné, levnější/účinné řešení jak relé vyměnit a závadu odstranit? Jde o součástku 900 viz obrázek.

Doli  
Libor
2014-11-25 18:20:09

fufun: 900 je konektor k ovladači turba. Většinou se to dá opravit.

2014-11-25 18:35:35

doli: konektor je prý 901 a relé 900 dle slov servisáka v MB Chodov, každopádně mi i tvrdil to co jsem psal,tak jestli víš o někom, kdo to mění, byl bych rád za kontakt.

2014-11-26 03:12:23

fufun: Nazdar, ja by som najprv vyskusal opravit ten kontakt. Proste zhodit vzduchovy filter, odmontovat aj ten hlinikovy plech pod nim aby si sa dostal k tomu turbu. Potom vytiahnut konektor a nastriekat KONTOX sparay. 10x zasunut/vysunut konektor. Vsetko poskladat a ist na skusobnu jazdu. Tiez by som skusil prstami pohybat to tiahlo na klapky ... Monzno to pomoze a budes mat na cas pokoj.

Zdravim. (Ja mam nabehane 600 000 km + a turbo ma tiez peknu volu. Zatial ale chodi. Hladal som repas a ten je za 300 EUR, rele za 1000 EUR sa mi zda prehnane

pif
ivan
2015-06-07 20:32:21

Náhlý pokles výkonu .. Zdravím, dnes se mi při najíždění na dálnici rozsvítila žlutá diagnostika motoru. Abych se plynule zařadil mezi vozy jedoucí dálniční rychlostí, šlápl jsem na plyn a držel ho na podlaze cca 5 - 10 vteřin, pak se rozsvítila kontrolka a poklesl výkon, auto přestalo zrychlovat. Rozjíždí se normálně, ale čím vyšší otáčky, tím míň výkonu má. Zkusil jsem vypnout motor a zase nastartovat, ale je to stejné a kontrolka svítí pořád. Byl bych vděčný za jakýkoli názor. MB 211 280 cdi, 2004 automat. Díky

Doli  
Libor
2015-06-07 20:35:05

pif: Pravděpodobně pokles tlaku na reilu - příčinu je zapotřebí zdiagnostikovat.

pif
ivan
2015-06-07 20:50:47

doli: Jasně, diagnostika je to první, co se musí udělat, pokles tlaku může být určitě z mnoha příčin, kolik to bude stát se dozvím zřejmě až po ní. Díky za tip

2015-06-08 13:49:31

pif: Nazdar,

Som zvedavy co to bude. Ale aj ja chcem prispiet osobnou skusenostou. Mam E220CDI s 660 000 km a menil som nejake veci. Po rozobrati nasavania sa mi naskytol takyto pohlad do vnutra. Motor isiel pekne iba obcas sklbol pri miernom plyne. Teraz je poskladany a ma aspom o 20 kW viac. Prilozim obrazok

2015-06-28 09:47:57

mne sa stava,ze po pridani plynu,auto vobec nereaguje,skor ako by sa pridusilo,aj 2-3 sekundy,potom podradi a prudko vyrazi. vsimol som si,ze zaroven vypluje oblak cierneho dymu....pripada mi to,ze sa mu nedostava vzduh a na chvilku sa pridusi naftou,zeby nieco s turbom? moze sa pridierat natacanie lopatiek? obcas hodi do nudzoveho,ale prave pri ustalenej jazde,nie pri pridani. uz sa to stalo aj na krizovatke na volnobehu,alebo ked som cuval,preradil na D a uz islo v nudzovom...diagnostika ukazala chyba tlaku v sacom potrubi....nejake skusenosti s takym dacim?

pif
ivan
2015-06-30 13:51:52

Zdravím, jen zpětně k té ztrátě výkonu s rozsvícenou žlutou kontrolkou diagnostiky: načetlo to chybu indikace filtru pevných částic,,filtr je zhruba na 50% životnosti, konkrétně odešla dvě čidla stavu filtru komunikující s řídící jednotkou. Dala se nová čidla a auto zatím funguje jak má . Doufám, že mu to vydrží co nejdéle....

2015-12-25 19:38:52

Pěkné vánoční svátečky...

Včera jsem jel s rodinkou za rodiči a měl jsem podivnou zkušenost silně pripomínající prvního přizpěvatele v tomto topiku (pupus) bohůžel jak psal závadu neřešil a auto rovnou prodal.

Pomalý nájezd na hlavní tah, lehce přidávám do mírného kopce a najednou zjistím že auto nezrychluje (cca 90km/h) ....pro jistotu sešlápnu plyn pomalu až na podlahu ale bez odezvy.V tomto stavu dojíždím na horizont a jsem na rovině a auto jen nepatrně zrychlí na 100km/h - automat v klidu přeřadí na další stupen a drží motor na 1200 otačkách.Prostě jako bych měl pedál na 20% a jen ho lehučko lechtal)Opět jdu na podlahu a opět reakce žádna)Žádné tarokování, žadné hučení , dušení, nic co by naznačovalo byť i sebemenší nestandartní chod motoru.Kontroluju tempomat jestli jsem si nezapl omylem limit rychlosti.Opět bez úspěchu.Kontroluju palubku a hledám hlášku chyby nebo nějaké nové světlo)Opět nic.Zpomaluju na 30km/h a opět přidávám , auto jede opravdu lehce ale jako bych měl pedál jen na minimum ač stojím na podlace, opět maximální rychlost 100km/h.

Zastavuji , vypínám klíčky a vytahuju z palubky.....Opet startuju a najednou je vše normální a auto jede jako by se nic nestalo.Dnes jsem absolvoval další cestu asi 200km po dálnici a vše bez chyb....

Mechanikovi jsem nevolal, nechci ho rušit když to není akutní a hlavně co vymyslí na dálku, pokud není chybová hláška asi stejně nic nezjisti....A tak jsem hledal zde a narazil na Pupusuv přízpěvek.

Má někdo podobnou zkušenost nebo info co by pomohlo objasnit tuhle nepěknou zkušenost?díky

2015-12-25 19:52:00

dpf?

2015-12-26 21:11:27

popelnice: Filtr pevných častic, tedy je možnost jak ho prověřit jestli byl jen přicpaný z jízdy po městě a dálniční úsek ho zregeneroval nebo jde o projev toho že odchází a je potřeba vyměnit?Dá se tohle vyčíst z diagnostiky?Jak ted postupovat?

Info o voze mám případně v profilu.


Odpovědět

1  2  3