Fórum - Téma


W211 - Ztráta výkonu


Fórum E-Class W211 W211 - Ztráta výkonu

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2011-09-16 19:00:54

Zdravím všechny.

Dnes na270 CDI opět další problém. Zničehonic mi přestalo "táhnout" auto. Nešel vůbec přidat plyn , jelo to jen 60, na plyn žádná reakce. Po chvíli začalo pomalu přidávat, ale fakt hrozně pomalu. Zastavil jsem, vypnul motor znovu nastartoval a jelo to už zase normálně. Stalo se mi to už jednou, ale při tom se rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru. Teď ovšem nic. Ani obraz ani zvuk. Kdyby jste někdo měl podobný problém, díky za každou radu.

2011-09-17 12:13:06

podobnych problemu jsem jiz resil hodne...a proto pokud chces investovat pouze do vadne soucastky, tak navstiv nejaky dobry servis

2011-09-21 16:17:56

Tak pánové, tedy příznivci*, problém už jsem vyřešil. Vlastně jsem vyřešil všechny problémy, které jsem s e svým méďou měl. Prostě jsem ho prodal a ať si zase užívá někdo jiný. Za čtyři roky provozu mě stály všechny možné i nemožné opravy 250 000 kč Za tu cenu si dnes můžu koupit celý a ještě mi zbyde na údržbu. Přesto jsem na tuhle značku zcela nezanevřel a možná někdy... Tak zatím.

2011-09-22 13:43:48

Z auta má člověk radost dvakrát. Poprvé, když ho koupí a podruhé, když ho prodá.

2011-09-22 20:16:27

no ted uz se z nej nekdo raduje zarucene..

2014-06-25 09:50:25

Zdravím, mám MB E W211 200 CDI a chcel by som položiť otázku ideálne niekomu kto vlastní voz s podobným motorom alebo ho v minulosti užíval. Auto jazdí dobre, avšak v prípade, že potrebujem ostrejší rozjazd z miesta ( napríklad rýchlo sa zaradiť, prípadne opustiť križovatku ) auto sa má tendenciu dusiť prípadne zdochnúť. Pri jazde normálne má ťah aj od nižších otáčok, avšak rozjazd je problémový, obzvlášť pri studenom motore je rozchádzanie do kopcov a podobne problematické. Zaujíma ma či je to spoločná vlastnosť týchto vozov alebo mám niečo na odchode, prípadne na čo sa zamerať.Za odpoveďe vopred Ďakujem

2014-06-26 03:18:26

plasky: Nazdar. Myslim ze by si mal problem popisat detailnejsie. Jednak su tieto auta tazsie ale komfortnejsie a potom moze to byt fakt problem. Kolko mas nabehane ? Mozno je zodrate turbo ... Vstrekovace su na hranici a elektronika rozmysla. Spojka uz smyka ... treba viac informacii.

Ja mam aj W210 manual aj W211 automat. Kazdy je uplne iny. Prvy je fakt lenivec ale jazdi pod 5 litrov, druhy je o nieco sviznejsi ale jazdi za 7.

2014-06-26 09:47:05

matootam: turbo je 100% ok spojka nešmýka,taktiež ok.ide o to,že keď sa potrebujem rýchlo pohnúť z miesta tak ho pridusí a je ako keby slabé. No keď sa už pohne, rozíde ide super alebo keby aj pod plynom rýchlejšie povolim spojku tak zdochne zadusí ho

2014-06-26 15:04:45

plasky: Nazdar opet. Mozno sa zacinam chytat.

Mam este Focusa 1.6 2008 v nafte. Ten ma podobne problemy

1.Kedze je to 1.6 je pri rozjazde je dost citelna "turbodiera" do 1500, co je klasika. Dost dlho ma to sralo, ale naucil som sa ho nechat behat v otackach, tzn. aby sa vzdy popreradeni motor chytil na dalsi stupen nad 1600 a uz to bezi v pohode. Rozjazd robim s predstihom, tak aby som sa bezpecne dostal kam sa potrebujem zaradit. Bracho ma S-Max s 1.8 a ten isty problem. To auto ma uz 1800 kg a tak ten rozbeh je este horsi. Pytal sa aj na tuning a chlapik mu povedal ze turbo do 1500 nema vzduch takzena rozbeh mu to nepomoze.

2. Nakolko uz mam nabehane 185 000, obas sa stane ze nechce ist vobec z volnobehu do otacok a trasie kym ho turbo kopne do vykonu. To su uz opotrebovane vstreky aj cerpadlo takze sa nachvilu pohadaju vstreky a nejde. Takze ho odspojkujem a potom ked sa roztoci ho znova pripojim. Uz to robim tak automaticky, ze si to ani nevsimam

Skus mi to tvoje rozbiehanie takto nejak opisat, mozno sa chytim.

Zdravim, Mato.

2014-06-26 17:03:48

matootam: myslim že si to vystihol,do 1500 akoby nechcelo ísť a potom,po rozjazde vsetko ok.za studena to aj zdochne take je slabe.no ked sa rozide taha podla mna dost dobre.

Myslíš teda že vstreky a cerpadlo? Ja mam cez 450 tis a presne km neviem lebo blbci predomnou stacali

2014-06-27 04:18:55

plasky: Nazdar. Tak som sa trochu hrabal na nete. Ze turbo zabera az po 1500 ot je dlhorocne znama vec. Preto napr VW vymyslel mechanicky kompresor. Ten je hnany remenom a potom sa doplnaju turbom. Ale vecsinou sa do toho automobilky nehrnu a trubodieru chapu ako beznu vec.

PS: Ako to ze motor skape ? Studeny samozrejme nejde ako teply ale mal by sa udrzat.

http://www.autorevue.cz/m...yrky-v-akci-prvni-dojmy_3

M.

2014-06-27 08:09:58

matootam: jednoducho ked mu poriadne nepridam,alebo uplne jemne nepovolujem spojku tak aj zdochne.ale aj keby mu necham 1.stupen na volnobeh,tak by do kopceka mal ist sam uz po rozideni,ale ani to sa sam neudrzi a zdochne,nemoze to byt nejaky zatazovak,alebo co?Dakujem ti za odpovede a za hladanie

2014-07-10 22:02:39

Plasky: No možná je to blbost ,ale co třeba zkontrolovat vzduchový filtr ? Měl jsem s tím kdysi problém u Audi A6 ,byl tam sportovní filtr ,protože auto bylo čipnuté . Pokud se tam dal obyč filtr ,auto při prudkém přidání němělo dost vzduchu a prostě se začalo dusit ... Já bych začal tím filtrem - pokud bude starej a ucpanej ,bude to nejlevnější ho dát nový . Ale třeba se pletu ...

2014-11-05 15:39:40

W 211 spadnul vykon .. Dnes jsem jel v aute pridam plyn a zniceho nic rana slysim jak unikne vzduch auto strati vykon. Mozna je to praskla hadice nevim. Poradte. Jsem v zahranici

2014-11-05 15:49:21

Ahoj. Mam tiez w211. Evidentne sa nejedna o obycajnu poruchu, ktoru budes vediet odstranit na kolene. Volaj 00800 1 777 7777.

(Krok 5: Zavolajte servis hotline Mercedes-Benz na čísle 00800 1 777 7777*, popíšte rozsah škôd a pripravte si doklady o vašom vozidle. Mercedes-Benz pomoc v prípade nehody zariadi presun vášho vozidla do najbližšej filiálky Mercedes-Benz, zaistí vám vašu mobilitu a postará sa o vyrovnanie v rámci vašej poistky.)

* Volanie zdarma. Telefonáty z mobilných sietí môžu byť spoplatnené. Pre nezmluvné európske krajiny platí číslo: 49 (0)69 95307277

Skus, mozno sa to podari vyriesit rychlo. Zatial tolko. Drzim palce. Ahoj. Stano.

messie: Je to sice hotline MB pre pripad nehody, ale urcite ti poradia, ako postupovat v tvojom pripade poruchy w211.

Doli  
Libor
2014-11-05 16:24:02

messie: Pokud je to tak jak popisuješ, možná praskla jen hadice plnícího vzduchu od turba dál k motoru ( mohla jen vyskočit z objímky ). Vlez pod dekl motoru a ať ti někdo šlápne na plyn, pokud je někde díra, uslyšíš to.

2014-11-05 16:49:15

W211 320 cdi 2005

Doli  
Libor
2014-11-05 17:28:13

messie: Může být i prasklý intercooler

2014-11-06 08:01:30

messie: Ahoj, muže to být rozlomené turbo. Nebo jak říkáš hadice pokud máš chladič vzduchu. Zkuz rozebrat vše aby ses dostal od přívodu vzduchu na lopatky turba, sáhni tam prstem a jestli je rozlomené na půl tak to poznáš. Nevím který model w211 má hadice na přeplňování. Mám tuhle zkušenost z kamionu opravoval jsem to 4hodiny(výměna turba) Hadice to udělá taky . stejná závada, Pokud máš auto z chladičem vzduchu(intercooler) Tak tu prasklinu nahmatáš prstem. Pokud by tam na té hadici byli silné výstuhy , tak je musíš sundat a lámat abys to našel. Může to být jen prasklá sponka u turba nebo na hadicích právě toho přeplňování. Já mám w211 220cdi. Chladič turba nemám. Tohle jsem opravoval na kamionech na cestách. Závada turba i hadice mají stejný průběh. Přidáš plyn, rána, unik tlaku , černý kouř a ztráta výkonu. Takže, zkontroluj spony, pak hadice pokud je máš a naposledy dostaň se na lopatky turba jestli je rozlomené. Hodně štestí ať je to co nejlevnější. Jirka

doli: Ahoj Doli, než jsem sesmolil pracnou odpověď našemu kolegovi, tak ty už s to tam v pálil stručněji. CHlapy přeji příjemný den.

2014-11-07 12:38:35

doli: jo je to tak vyskocila hadice od intercooleru uz je to opravene a dal se jezdi. Diky!


Odpovědět

1  2  3  4  5