Fórum - Téma


W211 - EGR ventil


Fórum E-Class W211 W211 - EGR ventil

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W211  |  Naše vozidla


1  2

2016-07-18 21:22:23

sakul: zkoušel jsem už všechno možný, nějak se tam nechce k tomu nic dostat :D no nic, zkusim až budu mít náladu, ještě něco vymyslet.. dík :)

2016-07-18 21:24:01

Pajser a kladivo , jemne búchať z prava do ľava až kým sa to neuvoľní treba na to trochu trpezlivosti , skús zložit ten čierny plast a skús či sa ti nezasekava to ložisko musí to ísť ľahko rukou myslím že ventil som vyberal zbytočne lebo problém bol práve v tom ložisku

2016-07-18 21:24:09

slonice: podle tohoto jsem to zkoušel, při třetím pootočení už mi padají ruce.. jde to hodně špatně ven.. a zkoušel jsem i při zahřátém motoru atd.. prostě je tam napresovanej nějakej..

2016-07-18 21:36:13

to jsou všechny, chce to pořádný siky, nebo silnější ruce

2016-07-19 15:47:05

marton: Díky za odpověď :)

2017-03-28 08:06:11

Ahojte, vie niekto poradiť ako sa dá odskúšať na stole (elektricky) EGR ventil WAHLER 7389D, ktorý je v MB S211 2,2L? Má to 3 kontakty. Ďakujem

2017-03-28 20:38:33

trinitak_svk: Na stole si myslim ze to moc nepujde.... Elektricke zavady egr ventilu se projevuji celkem ruznorode

2017-03-28 23:13:14

karasekal: čo je to za hlúposť? Je to obyčajný elektromagnetický ventil. (viz přiložené video)

egr agr ventil funktionsdemo  |  Více info

Wahler AGR Ventil aus Mercedes C220 CDI

Ansteuerung 250Hz PWM 10-90%

Der hörbare 2 kHz Störton ist von der internen Elektronik.

Doli  
Libor
2017-03-29 09:37:48

trinitak_svk: je vidět že tomu rozumíte. Je to jen "obyčejný elektromagnet " Vrazil bych tam něco třeba z favorita....

2017-03-29 10:04:59

doli: zbytočne na tomto fóre slovičkárite, je to obyčajná primitívna elektronika - opravujem nie elektromagnet, elektromotor, ktorý dostáva z riadiacej jednoty informáciu o tom či otvoriť alebo zavrieť a keď otvoriť tak koľko. Je to riadené PWM signálom. Neviem len zapojenie pinov. Viem si to na stole vyskúšať. Keby radšej niekto napísal niečo k veci a nie len blbé pripomienky. Nie je to žiaden zázrak je to primitívna elektronika zaliata vo vodotesnej živici.

2017-03-29 18:43:18

trinitak_svk: Ano,je to primitivní elektronika ten ventil,kterou ovšem řídí procesor ! A jen ten ví,podle MNOHA dodaných údajů -kdy a jak ,hodně či málo otevřít.Tak prosím popiš,jak na stole nahradíš řídící jednotku ,rádi se poučíme.

2017-03-29 19:35:41

technik: použite google, je tam zopár schém ako nahradiť (simulovať) riadiacu jednotku PWM signálom.

2017-03-30 13:01:12

trinitak_svk: Tak to si gééénius .Řídící jednotku mercedesu nahradím UROB SI SÁM podle schémátka z amaterského radia,ne ? Nepochopil jsi ,o čem je řídící jednotka auta,ale myslíš si,že aááno .

2017-03-30 13:09:14

technik: kto nechce pochopiť, nepochopí. Vy ste zrejme stara škola ktorá proste povie to sa takto nedá a hotovo. V praxi sa s takymito ľudmi denne stretávam. Urobit mikroptocesorový obvod o urcitej frekvencii a riadiť ho obdobným sposobom nie je predsa let do vesmíru. Každopádne zbytočná debata. V spoločnosti Wahler pri výrobe tiež použivajú tester a nie riadiacu jednotku z W211.

2017-03-30 16:17:38

trinitak_svk: Jen dotaz, pro kterou společnost PROSÍM pracujete? Závodní stáje si hrají týdny s nastavením, vy to máte hotový na koleně za pár minut ....

2017-03-30 16:35:13

technik: Pracoval som pre Delta Electronics a pred tým pre ZVS - špeciálna elektronika a úplne na začiatku pre EVPú (elekrotechnický výskumný podnikový ústav) - 17 rokov praxe by mohlo stačiť. Stejne vám tieto koncerny nič nepovedia. Teraz pracujem pre svoju vlastnú spoločnosť StiMat s.r.o.. Vyrábam, vyvíjam rôzno elekto špeciality na zákazku. Ďalej spolupracujem s ľuďmi, ktorí vyrábajú a vyvíjajú NF techniku a laserové projektory. Predpokladám, že môj kompletný životopis vôbec toto fórum neobohatí ale čo už s vami... Mám rád príspevky, ktoré si myslia že sú k veci. Ja som chcel vedieť (som presvedčený že to ide) či niekto nevie poradiť rozloženie pinov na konkrétnom EGR a ako ho otestovať mimo auta. Potrebujem nasimulovať len tri stavy, ktoré zrejme nechápete. Plne otvorený, zatvorený a otvorený na polovicu. Medzi kroky ma nezaujímajú. Viem, že je to pre Vás ťažko pochopiteľné, nakoľko pravdepodobne len vymieňate diel za diel . Rozhodne tu sa už vyjadrovať nebudem. Radšej len čítať a myslieť si svoje. Majte pekný deň.

2017-03-30 17:34:34

trinitak_svk: Děkuji za odpověď. Asi vám unikla podstata toho o čem vy a já. Vy tvrdíte, že EGR jde odzkoušet na stole, já říkám ano, ale není to v praxi k ničemu. Aneb, ano ta zapalovací svíčka funguje, vidět to a kope, ale v praxi, tedy v motoru a podmínkách provozu to nemusí být pravda. SHODA ?


Odpovědět

1  2